• OMYNGOD.

    Als ze dat doen he;l
    Dan word ik zo boos ;/

    Ik heb dit gehoord van een vriendin trouwens.

    (...)

    Slash is dat een (of meerderen) van hun bi/homo is. :] Ik heb er dan een dat Billa een vriend heeft in plaats van een vriendin. (A)
    Door hun band ben ik er erger van overtuigd, maar ook als die band wat minder blijkt te zijn dan dat ze zeggen, kan het ook nog altijd. Ik heb gewoon een gevoel bij hun, dat er meer speelt dan broerderliefde. :]

    *wordt straks vermoordt door hysterische fans die twincest haten*


    Oe. dat wist ik niet.x.x'
    Yaay. maar we moeten even back to the point, anders drijven we te ver af. *op een luchtbed* en dan word dit Topic gesloten,en dat is ook zonde. [á']
    Belachenlijk als ze daar gaan wonen.
    *springt voor haar, om haar te beschermen*

    (...)

    Oe. dat wist ik niet.x.x'
    Yaay. maar we moeten even back to the point, anders drijven we te ver af. *op een luchtbed* en dan word dit Topic gesloten,en dat is ook zonde. [á']
    Belachenlijk als ze daar gaan wonen.
    *springt voor haar, om haar te beschermen*


    Weer wat geleerd vandaag! :]

    Als ze daar gaan wonen, moeten ze dat zelf weten. Ik wens ze daar veel plezier en ik hoop dat ze snel heel veel problemen krijgen en terug gaan naar Duitsland. (: *is aardig*

    Yey! dankudanku! x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Weer wat geleerd vandaag! :]

    Als ze daar gaan wonen, moeten ze dat zelf weten. Ik wens ze daar veel plezier en ik hoop dat ze snel heel veel problemen krijgen en terug gaan naar Duitsland. (: *is aardig*

    Yey! dankudanku! x]


    :] ik leer elke dag wel wat n.n' alleen ben ik het morgen dan weer vergeten. dus zo blijf je aan het leren. x.x'

    Yaay. en dan komen ze terug, smeken om hulp. ik ga echt lachen, als ze helemaal 'uit' zijn in Amerika. x.x'

    Geeen dank.

    (...)

    :] ik leer elke dag wel wat n.n' alleen ben ik het morgen dan weer vergeten. dus zo blijf je aan het leren. x.x'

    Yaay. en dan komen ze terug, smeken om hulp. ik ga echt lachen, als ze helemaal 'uit' zijn in Amerika. x.x'

    Geeen dank.


    Ik ga ze dan echt uitlachen. Stel profiteurs dat het zijn.
    Maar eigenlijk is Tokio Hotel niet zo heel goed. Heb je wel eens goed naar de gitaar/bas/drum geluisterd? Telkens hetzelfde deuntje. ._.
    Als ze uit elkaar gaan, gaat niemand van hun verder de muziek in. Daar zijn ze veelte simpel voor, zegmaar. :'$
    Maar als ze in Amerika gaan wonen denk ik dat ze best snel neergeknald worden, ze zijn hartstikke anders en Amerikanen houden niet zo van appart etc. *is heel aardig voor TH vandaag*

    Je bent mijn held. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze denken eraan om daar een klein huisje te kopen omdat Bill schijtziek wordt van hotels =]
    Maar echt wonen niet.

    (...)

    Ik ga ze dan echt uitlachen. Stel profiteurs dat het zijn.
    Maar eigenlijk is Tokio Hotel niet zo heel goed. Heb je wel eens goed naar de gitaar/bas/drum geluisterd? Telkens hetzelfde deuntje. ._.
    Als ze uit elkaar gaan, gaat niemand van hun verder de muziek in. Daar zijn ze veelte simpel voor, zegmaar. :'$
    Maar als ze in Amerika gaan wonen denk ik dat ze best snel neergeknald worden, ze zijn hartstikke anders en Amerikanen houden niet zo van appart etc. *is heel aardig voor TH vandaag*

    Je bent mijn held. :]


    Ja. elke keer dat zelfe ritme, x.x' En bovendien hebben Tokio Hotel ook nog eens veel nummers 'gekofert' zegmaar. kwa ritme. Ze zijn te simpel, veeeeeeeel te simpel. *is ook aardig voor ToHo*
    Ja, ik denk dat ze er ruim een jaar kunnen wonen, zonder neergeknalt te worden. maaar eigenlijk is dat best zielig. maar dan hadden ze europa maar niet moeten vallen.

    Dankje. :]

    Ze denken eraan om daar een klein huisje te kopen omdat Bill schijtziek wordt van hotels =]
    Maar echt wonen niet.


    Ik vind dat Bill niet moet zijken, hoelang heeeft ie het volgehouden in Europa? noudan. n.n'

    Nu niet boos worden [/mijn mening]

    (...)

    Ik vind dat Bill niet moet zijken, hoelang heeeft ie het volgehouden in Europa? noudan. n.n'

    Nu niet boos worden [/mijn mening]

    In europa hadden ze nog regelmatig een stop thuis enzo he, dat moet je niet vergeten.

    En ik snap het wel, want tja, nu hebben ze niet echt een eigen huis enzo, en ik vind het altijd wel prettig om een eigen kamer te hebben :'D

    Maargoed voor zover ik weet hebben ze nog geen gekocht dus.

    (...)

    Ja. elke keer dat zelfe ritme, x.x' En bovendien hebben Tokio Hotel ook nog eens veel nummers 'gekofert' zegmaar. kwa ritme. Ze zijn te simpel, veeeeeeeel te simpel. *is ook aardig voor ToHo*
    Ja, ik denk dat ze er ruim een jaar kunnen wonen, zonder neergeknalt te worden. maaar eigenlijk is dat best zielig. maar dan hadden ze europa maar niet moeten vallen.

    Dankje. :]



    Ze hebben heel veel gejat, klopt. Vind ik best sneu, hoor. En die liedjes van hun zijn ook niet echt orgineel te noemen.
    Ik denk minder dan een jaar, hoor. Ze zijn gewoon te anders. Misschien worden ze wel tijdens een concert doodgeschoten. Een van hun ofzo. *ziet voor zich* Nou, fijn.

    Die twincest-hatende-fans zijn eng |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is trouwens ook niet zo dat zij Amerika verkiezen boven europa he? Dat wordt voor hengedaan.

    ik geloof het niet,, btw hun studio ligt in hamburg,, dus het lijkt me erg sterk dat ze dan elke keer vanuit amerika naar hamburg vliegen XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ze hebben nog geen maand geleden gezegt dat ze nooit in Amerika zouden gaan wonen, alleen een vakantiehuis misschien maar wonen nooit want ze kunnen hun vrienden en familie niet missen.


    The soul needs autumn.

    en ik weet niet of jullie het al weten maar tom en bill hebben een huis gekocht in berlijn,,
    maar er gaan ook geruchten rond dat het hamburg is maargoed XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    @Geesz

    Jákkie. dat vind ik wel sneu, omdat te zien. laten we daar niet op hopen.
    alle gillende fans zijn eng.

    @Bomm.
    Ja, daar heb je gelijk in. het is idd wel fijn om een eige kamer te hebben. en dat voor hun word gekozen vind ik belachenlijk.
    [/mening]

    en ik weet niet of jullie het al weten maar tom en bill hebben een huis gekocht in berlijn,,
    maar er gaan ook geruchten rond dat het hamburg is maargoed XD


    Misschien maken ze daar ook wel een studio n.n'