• In downtown New York zwermt het onder de ogen van de normale mensen door van de criminele circuits, partners en onderlinge, duistere deals. Het dagelijkse leven voor de criminelen bestaat uit het verdienen van geld en het opbouwen van onderlinge connecties. . . Of misschien wel het afbreken van sommige connecties waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
    Deze duistere kant van de stad gaat niet onder iedereen zijn neus door, een groepje undercover agenten bevindt zich door dit enorme circuit wat elke dag lijkt te groeien in een van de meest grote, geheime operaties. Zes agenten gaan undercover in dit circuit en zullen de komende maanden rondsnuffelen in bepaalde clubs, restaurants en zo proberen in de kern te komen en die zo langzaam aan uit te schakelen. Hiermee hopen ze op een stad zonder criminaliteit maar of ze deze operatie zullen voltooien tot de laatste crimineel is opgepakt is nog maar de vraag, de gevaren die ze kunnen oplopen zijn namelijk eindeloos.

    – In het duistere gedeelte van New York is er een stripclub die bekend staat om de verzamelplaats, hier leggen ze veel connecties en gebeuren er ook wel eens wat deals ookal zien de eigenaars dit niet gebeuren
    - Er zijn meerdere plekken waar ze meeten en het is dan ook niet gek als er bepaalde criminelen op chique gala events, feestjes en evenementen belanden
    - De undercover agenten zijn al maanden al niet jaren bezig met dit project en er is dan ook overal wel over nagedacht
    - De undercover agenten kunnen zich als alles voor doen, bedenk iets leuks! Zolang ze maar dichter in de buurt komen van hun slachtoffers, denk aan jongens die graag in het circuit willen belanden en hulp vragen of vrouwen die zich in hun armen doen laten vallen.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 24 het liefst);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties;
    Extra:


    ROLLEN

    Criminelen
    –– Santino Tonio Bianchi – 1.3 – maffia en drugs – h1gh
    –– Kieran Gideon Roth – 1.5 – eigenaar stripclub en organiseert illegale pokertoernooien – Greenlight
    –– Cristiano Romano Marino-Lombardi – 1.3 – chantage, maffia en hitman – Maluma
    –– Monica Noelle "Mo" Prescott – 1.2 – afpersing en drugs – Hopps
    –– Blaze Andrade – 1.3 – afpersing – Azlain
    Adrina Camila Marino-Lombardi – 1.3 – maffia en actief in miljoenenbedrijf – WrittenWords
    VOL!!!

    Undercover
    ––Jason Ryder – Undercover: [/i]Ezra Miller[/i](?) – 1.4 – Jowen
    ––Kellan Pierce – Undercover Grayson(Gray) – 1.5 – Paracosmic
    ––Beau Stealson – Undercover: Rai – 1.5 – Meisner
    ––Cassius Gaeth – Undercover; Max – 1.5 – Marlow
    ––Novia Santiago – 1.3 – Undercover; ? – Thessalhydra
    ––April Moore – 1.5 – Undercover: Natalia King – H1gh
    ––Christina Deborah Price-Lawson – Undercover: Prince(?) – 1.3 – Zynthra
    ––

    VROUWEN NODIG


    REGELS:
    –– 300 woorden, een keer wat minder is niet erg maar probeer de 300 woorden aan te tikken!
    –– Maak geen ruzie buiten het verhaal om, nergens voor nodig!
    –– Als je je inschrijft weet dan zeker dat je actief blijft om mee te doen
    –– Hou het realistisch, niemand is perfect en niemand is overal even goed in
    –– Sluit niemand buiten!!!!!
    –– OOC in het praattopic
    –– Twee personages per persoon behalve als het anders wordt vermeldt
    –– 16+ toegestaan


    WAAR HET VERHAAL BEGINT:
    Het is een donderdagavond, het is stil op de straten behalve bij een specifieke club. De stripclub heeft een specifieke avond ondernomen om een groot feest te geven, er worden activiteiten doornomen die door de vingers worden gezien, de drank vloeit hevig en de strippers hebben hun beste beentje voor gezet om extra veel geld te verdienen uit deze rijke mannen en voor de undercover misschien er zelfs iets meer uit te halen dan alleen maar geld. Het is niet alleen een perfecte avond voor de undercovers maar ook voor de criminelen die zo hun connecties kunnen uitbreiden en misschien nieuwe zakenpartners eruit kunnen vissen. Het belangrijkste is echter voor beide om er het beste van te maken.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    BEAU STEALSON

    Dash Shires • undercover beveiliger • 25

    ”Waarom ga je niet achter haar aan dan, hmm? Be careful, if you catch her you might catch something else too”
          Er verscheen een geamuseerde grijns op zijn gezicht bij het horen van haar iets te geïrriteerde reactie. Blijkbaar had ze niet in de gaten dat hij het niet daadwerkelijk op die manier bedoelde en voelde ze zich iet wat beledigd. Althans, dat is hoe hij het op vatte.
          ”Omdat ik aan het werk ben.” kwam er uit zijn mond. Op dat moment vond hij het maar al te leuk om een reactie uit Blaze te krijgen. Al wist hij niet precies waar het vandaan kwam, was het vrij vermakelijk.
          ”Nu overdrijf je. Ik heb gezegd dat je kont beter is dan die van Tony, niet dat je een goede kont hebt. Groot verschil.” Daar had ze inderdaad een punt, maar Beau zou Beau niet zijn wanneer hij hiermee in zou stemmen. Vandaar dat hij wijselijk zijn mond hield bij deze opmerking en zich voor een moment weer op de menigte focuste.
          Het was ondertussen al een stuk drukker geworden; iets wat onder andere te merken was aan het stijgende volume van de gesprekken die gevoerd werden in combinatie met de muziek die door de ruimte heen galmde. Aan de andere kant viel de hoeveelheid alcohol in het spel nog wel mee, gezien het nog vroeg in de avond was. Binnen een paar uur zouden er wel incidenten plaats gaan vinden omtrent overmatig drank gebruik en haantjes gedrag.
          Vanuit zijn ooghoek zag hij hoe Blaze een nieuw drankje aannam en het vervolgens op Tony zijn rekening zette. Hij moest inderdaad toegeven dat hij het waarschijnlijk niet eens erg zou vinden. Al zou het wel weer een opening voor Tony kunnen zijn om met Blaze aan te pappen. Voor een moment schoot er door zijn hoofd hoeveel Blaze daadwerkelijk nog om de jongeman gaf.
          ”Dus, nog plannen voor de rest van de avond?”
          ”Ik dacht er aan, om een drankje te gaan doen.”
          Beau antwoorde zonder haar aan te kijken, gezien hij een bekende in het vizier had gekregen. Een iet wat oudere man, wiens lichaam bedekt was met zwart inkt, die via hem weleens wat pillen smokkelden naar een van de mannen in de kamers op de tweede verdieping. Het was hem nog niet geheel duidelijk wat de precieze activiteiten van deze mannen waren; echter, wist hij wel dat ze op vast dagen en tijden bijeen kwamen. Hoewel ze vrijwel allemaal tegelijk vertrokken, was er altijd een man die er iets langer over deed om naar buiten te komen. Hij creëerde een speling van minder dan één enkele minuut, om hetgeen aan te nemen wat Beau diezelfde dag of de dag ervoor had ontvangen.
          ”Dus, als je nog vermaak zoekt voor vanavond.” Beau keek haar aan om haar vervolgens gerust te stellen over zijn eerdere opmerking. “Ik dacht trouwens dat je me wel wat beter kende, dan zou je mijn eerdere opmerking niet zo serieus hebben genomen.” Hij schonk haar een vlugge knipoog waarna hij een nogal wankelende man in het vizier kreeg. Nog voordat hij de inhoud van zijn gehele drankje verloor, had hij zijn hand op Blaze haar onderrug geplaatst en haar van zijn rechterzijde, naar zijn linkerzijde geduwd.
          Een zucht rolde over Beau zijn lippen; hij nam zijn eerdere woorden terug, blijkbaar hadden sommige mensen nu al genoeg alcohol geconsumeerd. Om conflicten of andere incidenten te vermijden, was er voor hem maar een duidelijke handeling en dat was om de man de uitgang te wijzen. Vandaar dat hij zich van Blaze af draaide en zijn postuur voor de man neerzette.
          ”Oh – een nieuw drankje dan maar.” Het leek alsof het de man niet eens was opgevallen en het enige waar hij aan dacht was een nieuw drankje. Het koste Beau enigszins wat moeite om te verstaan wat er zojuist uit zijn mond was gekomen; echter was het duidelijk dat hij niet de mogelijkheid zou krijgen voor een nieuw drankje.
          Beau had hem bij zijn arm gegrepen nadat hij de man duidelijk had gemaakt dat hij genoeg drankjes had geconsumeerd. Incidenten waren over het algemeen wel amuserend, al was het niet bepaald stimulerend voor een goede reputatie van de club en was hij juist in een positie om het te voorkomen. Vandaar dat hij de man binnen enkele minuten buiten had gezet. Een plus punt aan de club was dat mensen voor de mannelijke werknemers uit de weg gingen en dan met name voor beveiligers. De vrouwelijke werknemers werden nog weleens lastig gevallen door andere mannen, waardoor het wat lastiger werd om voor hen van de ene naar de andere kant te komen. Al was dit te verwachten.
          Daarbij kenden de meesten Beau wel langer dan vandaag en was het wel bekend dat er weinig met hem te onderhandelen viel. Iets waar hij meer dan tevreden mee was.
          Het duurde niet meer dan 5 minuten voordat Beau zich weer op zijn voormalige plek naast Blaze had neergezet. Daarbij had hij ook meteen vernomen dat de met inkt bedekte man zich dichter naar hem had verplaatst.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Strip club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra

    Voordat Kieran Ezra naar zijn eigen kantoortje toe had kunnen lopen hadden ze eerst nog een kleine wandeling moeten maken door de kleedkamers van de strippers. Zelf had Kieran meteen door willen lopen, de vele schaarse kleding die hier verspreid lag leek hem nou niet bepaald te interesseren, maar Ezra leek wel even zijn aandacht op de lingerie te moeten vestigen. Kieran draaide zich half om toen hij de jongen vervolgens ook nog iets hoorde zeggen. "Kom je hier vaker?" vroeg Ezra doelend op de kleedruimte waar ze nu midden instonden. 'Zouden ze willen,' had Kieran redelijk kortaf gezegd, hoewel hij het natuurlijk niet zeker wist dat zijn dames hem hier graag vaker wouden hebben. Hijzelf was in ieder geval niet van plan om nog meer tijd in de kleedkamers te spenderen en had dan ook al de volgende deur geopend naar de donkere gang die Kieran en Ezra uiteindelijk naar Kieran zijn kantoortje zou brengen. Hoewel dit nog niet direct op leek te schieten. Ze kwamen niet erg ver dan het begin van het gangetje toen Ezra opmerkte dat hij de situatie wel Kinky vond.
    "Nou, jij, ik alleen in een stripperskleedruimte." wist Ezra uiteindelijk uit te leggen wat er nou precies zo kinky zou moeten zijn geweest. "Dit doet me trouwens denken aan iets 'avontuurlijk' " voegde Ezra vervolgens aan zijn vorige woorden toe. Kieran keek de jongen even fronsend aan, maar kreeg al snel antwoord op de vragen die door zijn hoofd waren gegaan. Plots kwam Ezra wel verraderlijk dicht bij met zijn lippen, het waren nu echt nog slecht enkele centimeters die Kieran voorover hoefde te leunen. Hij had de afstand waarschijnlijk ook nog overbrugd als Ezra zijn volgende woorden niet had uitgesproken. "Fucking, harde sex." Kieran moest op zijn onderlip bijten om nu al niet een zacht gegrom uit zijn mond te laten komen. Wat deed deze jongen wel niet met hem?
    Echter in plaats van een concrete move te maken liet Kieran zijn vingers over Ezra zijn kaaklijn glijden en vanaf zijn kaaklijn gleden ze langzaam via Ezra zijn nek af naar zijn sleutelbeenderen. 'Fucking, harde sex,' herhaalde Kieran de jongen bedenkelijk waarna hij even opkeek om Ezra recht aan te kunnen kijken. 'Licht dat eens toe Ezra, hoe zou je willen dat dat gaat?' vroeg Kieran vervolgens uitdagend terwijl Kieran geduldig alvast de knoopjes van Ezra zijn bloesje aan het openmaken was. Die had hij straks toch niet meer nodig.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Santino Tonio Banchi
    In the bar / With Mo



    ‘Je weet toch dat ik Mo genoemd wil worden,’ zei ze voor ze haar lokken heen en weer schudde. ‘Slechts een stuk of tien andere mannen, maar toch bedankt hoor.’ Ik haalde zacht grinnikend mijn schouders op en speel met het viltje onder mijn glas voor ik weer opkeek en haar schuin aankeek. ‘Ik had ook niet anders verwacht om eerlijk te zijn.’
          Op mijn vraag over Kellan leek ze even na te denken voor ze haar hoofd schudde, ‘nee, hij wilde alleen wat drinken.’ Wantrouwend staarde ik haar aan, alleen wat drinken? Het leek niet heel erg op alleen wat drinken, om eerlijk te zijn zag ik Kellan niet aan voor het type dat graag meiden oppikte van de bar maar god mocht het vandaag anders zijn– daarbij was Monica vaak genoeg een uitzondering.
          Het duurde niet lang voor het gespreksonderwerp was veranderd door Mo die naar voren boog en ik speels in haar ogen keek, ‘hoe gaat het met jou, dear
    Even wendde hij zijn blik af voor ik haar weer aankeek, ‘Mo,’ zei ik zachtjes en streelde met mijn vingers over haar arm. ‘Interesseert het jou werkelijk hoe het met mij gaat?’
          Toch haalde ik vervolgens mijn schouders op en keek om me heen, ‘een klein beetje gespannen maar voor de rest heb ik niks te klagen. Hoe is dat met jou? Nog steeds niemand op het oog?’
          Nadat ik dat had gezegd nam ik de laatste slok van mijn whiskey en haalde ik uit mijn zak een pakje sigaretten, ‘jij ook eentje, Prescott?’



    Everything is illuminated by the light of our past.


    BLAZE ANDRADE

    some days, I can conquer the world.
    others days, it takes me three hours to convince myself to shower

    ”Ik dacht er aan, om een drankje te gaan doen.”
          Ik kijk Dash inschattend, of ik hem onder tafel zou kunnen drinken. Hij is langer en breder, maar dat wil lang niet altijd iets zeggen. Ergens wil ik de weddenschap wel met hem aangaan, maar hij een beetje een stijve
    hark soms dus ik heb grote twijfels of hij op in zou gaan.
          ”Dus, als je nog vermaak zoekt voor vanavond.”
          "Hmm, ik zal even mijn agenda moeten raadplegen."
          "Ik dacht trouwens dat je me wel wat beter kende, dan zou je mijn eerdere opmerking niet zo serieus hebben genomen.” Dash knipoogt, om mij vervolgens naar zijn andere zijde te duwen. Voor even kijk ik hem met fronsende wenkbrauwen aan, tot de compleet bezopen man in mijn vizier krijg. Hij staat op de plek waar ik enkele seconden geleden nog stond. Of eigenlijk, daar lag nu een plas met wat dan ook in zijn glas had gezeten. De man leek het niet echt uit te maken, maar Dash wel en voor ik ook maar met mijn ogen kan knipperen, is hij samen met de man verdwenen. Ik haal mijn schouders op en begin al sippend van mijn drankje en leunend tegen de muur naar de mensen in de club te kijken. Er is momenteel een show bezig, waar de meeste mannen naar kijken, om enkel af en toe even afgeleid te worden door de dames die hun drankjes bezorgen. Stelletje smeerlappen.
          Terwijl Dash weg is, probeer ik te bedenken op welke opmerking hij doelde. Dat hij die trien wel ziet zitten? Dat zou wel wat verklaren, gezien ik niet denk dat zij bepaald zijn type is. Hoewel ik hem ook weer niet zo goed ken.
          Enkele minuten later staat Dash weer naar me, dit keer zonder de man.
          "Ik heb in mijn agenda gekeken, en ik heb nog een plekje vrij voor je vanavond," meld ik hem. "Maar, enkel als je de weddenschap met mij aandurft wie de meeste shotjes op kan." Ik werp hem een uitdagende knipoog toe, waarna een forse man met vele tattoos nogmaals opvalt. Waar vele mannen haast in trance lijken door de stripshow, maar hij deze man kijkt meer om zich heen. Ik geef Dash een stoot met mijn heup en knip naar de man. "Aparte man?"






    24 • afperser • met beau/dash



    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran




    Toen ik Kieran vroeg of hij hier wel vaker kwam- ja that pun intented- was hij erg losjes . 'Zouden ze willen,' zei de jongen iets kort, duidelijk niet geïnteresseerd in het vrouwelijke schoon dat in zijn zaak rond paradeerde. Niet dat ik dat erg vind zo had ik meer kans om de jongen rond mijn vingers te winden. Iets dat verrasend genoeg ook wel lijkt te werken. Toen Kieran dan ook op zijn lip beet wist mijn grijns enkel breder te worden. Mijn acties en woorden lieten zijn koele attitude breken en ik durfe te wedden dat na zijn 'ongeintereseerde' houding toch wel een beest verscholen zat die nood had aan wat Ezra time. Want als zelfs stippers hem niet excited kreeg, dan kon ik het enkel maar proberen right? Kieran bracht zijn vingers naar mijn kaak haar hij even over streelde, ik hield mijn adem in. Zijn subtiele aanraking, de adrenaline die zich in mijn lichaam bevond en het exitment lieten mijn hart snel kloppen. een zahte zuch tverliet mijn lippen gevolgd door een aangename rilling die over mijn rug gleed. Zijn vingers gleden wat naar beneden, richting mijn halds en sleutelbeen. 'Fucking, harde sex,' herhaalde de jongeman waarna hij zijn donkere kijkers in de mijne piercte. Ik kon nu al het vuur in zijn blik zien, ik wilde hem ontkleeden en wel nu. 'Licht dat eens toe Ezra, hoe zou je willen dat dat gaat?' rolde er uitdagend over Kierans lippen , waarna zijn vingers zich bezig hielden met mijn bloes te ontknopen. "Hmm." begon ik terwijl ik de jongen zachtjes naar achteren begeleidde . " Ik ontdoe je van je kleren, wat je toch niet zal nodig hebben en dan heeef ik je lekker een stipact à la moi." begon ik met een grijnsje. " En daarna ben ik gewoon helemaal van jou." verolgde ik uitdagend waarna Kieran met zijn rug tegen de deur kwam te leunen waardoor ik de jongen nu gevangen had in mijn armen die langs zijn lichaam zaten nu. Ik bracht mijn lippen weer dichterbij de jongeman. " Jij lijkt me wel een top." fluister ik waarna ik het niet kon laten om mijn lippen in zijn nek te plaatsen en mijn handen onder zijn bloese te laten glijden. Het liefst besprong ik de jongen ook meteen, maar dat zou nog onprofessioneeler zijn dan mijn manier om informatie te verzamelen wel al niet was... Maar hé ik was een man, ik had mijn needs en Kieran leek ook wel even stoom af te kunnen blazen. Ik beet plagend in zijn hals na een kleine zuigzoen geplaatst te hebben waarna ik mijn lippen eindelijk vurig op die van Kieran wist te drukken.









    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 23:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MONICA NOELLE "MO" PRESCOTT
    "Couldn't wait to get going."


    25 • maffia & drugs • club / bar • Santino

    'Mo,' begint hij en ik voel zijn vingers over mijn arm glijden, 'interesseert het jou werkelijk hoe het met mij gaat?'
          Ik glimlach een keer. 'Natuurlijk, love, je bent tenslotte een goede vriend, of niet?' Ik grinnik en ben blij dat mijn gedachten even afwijken van Kellan. Of Grayson hier. Ik moet goed over nadenken voor ik wat zeg over hem, want ik wil me niet verspreken.
          'Een klein beetje gespannen, maar voor de rest heb ik niks te klagen. Hoe is dat met jou? Nog steeds niemand op het oog?'
          Ik neem de sigaret van de man aan en steek die tussen mijn lippen als ik een steelse blik in de richting van Kellan werp, maar hij lijkt te druk bezig met Maya dat ik ongestoord, hopelijk, een sigaret kan gaan roken. 'Niemand,' brom ik als ik een hijs heb genomen en de rook met half dichtgeknepen ogen uitblaas. Dan kijk ik Santino wederom aan en ik schud mijn hoofd even. 'De mannen die hier komen zijn mijn type niet. Niks tegen jou verder, hoor,' weet ik toch grijnzend te zeggen en ik knipoog een keer waarna ik weer rechtop sta en mijn ogen over de menigte laat glijden. Ze kunnen me echt niet bekoren, heel eerlijk. Ik heb natuurlijk met veel van hen geslapen (niet met de oude, vieze, dikke mannen), maar ik vind ze gewoon niets. Nu ik Kellan weer zie, weet ik pas hoe het komt dat ik nooit een serieuze relatie heb aan kunnen gaan met een andere man... Fuck, Mo. Ik rook de sigaret op en ik haal mijn hand weer eens door mijn haren heen voor ik me focus op het whiskyglas voor me, dat ik afwas en wegzet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    BEAU STEALSON

    Dash Shires • undercover beveiliger • 25

    ”Ik heb in mijn agenda gekeken, en ik heb nog een plekje vrij voor je vanavond.” Zei Blaze vrijwel direct nadat Beau zijn plaats naast haar weer had ingenomen. Zijn ogen gleden naar de klok die hem zou vertellen wanneer het voor hem tijd zou zijn voor een drankje.
          ”Maar, enkel als je de weddenschap met mij aandurft wie de meeste shotjes op kan.” Vervolgde Blaze gepaard met een knipoog. Een grijns bekroop zijn gezicht, waarna hij zijn blik op haar richtte.
    “Weet je het heel zeker?” zijn wenkbrauwen ging iet wat omhoog. Ze had haar lange haren afgeknipt en dacht direct dat ze zo’n weddenschap met hem aan kon gaan; hij moest toegeven dat het gedurfd was. Echter, kon Beau niet meer zeggen dan dat ze gedoemd was te verliezen.
          ”De vraag is, of jij” Beau pauzeerde kort waarna hij zijn linkerhand kort door haar korte haren haalde. “dat aan kunt.”
          Beau fronste wanneer Blaze hem een stoot met haar heup had gegeven waardoor zijn ogen kort naar beneden gleden om al snel weer op te kijken. “Aparte man?” vroeg ze vervolgens. Beau had vrijwel direct in de gaten over wie ze het had wat hem daarmee ook vertelde dat hij de man duidelijk moest maken dat hij zich op een minder opvallende manier door de menigte heen moest werken. Het gedrag wat hij op dat moment vertoonde, viel buiten de boot. En als er iets is wat de man niet zou moeten willen bereiken, is het dat wel. Hij zou beter moeten weten.
          Beau haalde nonchalant zijn schouders op om het vervolgens weg te wuiven. “Hij komt wel vaker over de vloer, maar heeft verder nooit iets gedaan wat niet door de beugel kan. Waarschijnlijk is hij op zoek naar iemand.”
          Nogmaals gleden zijn ogen over de menigte en hij vroeg zich af waar Ezra zichzelf had verstopt, al was hij er van overtuigd dat hij zijn eigen houtje wel zou redden. Verder waren Kellan en Toni aan de bar geplakt in het gezelschap van Monica. Hij was in eerste instantie van plan om over iets minder dan tien minuten een drankje te nuttigen aan de bar, maar de combinatie van Blaze, Kellan en Toni werd hem iets té. Misschien dat Blaze er geen moeite mee zou hebben, maar Beau begaf zich liever niet in het bijzijn van Toni. Het kleine aantal verhalen die hij had gehoord over deze jongeman, deed hen relatie niet ten goede.
          ”Tien minuten en dan ben ik de jouwe,” zei Beau terwijl hij zijn blik van de bar naar Blaze had verplaatst.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kieran Gideon Roth

    'Alcohol
    you later'


    Strip club eigenaar | 26 jaar | In de club | Met Ezra

    Kieran zijn ademhaling werd langzamerhand een beetje sneller, hoe meer knoopjes hij los wist te krijgen van Ezra zijn bloes hoe sneller zijn ademhaling ging. Hoelang zou het nou geleden zijn dat Kieran iets had gedaan? Het was tijden geleden, hij was een lange tijd al opgehouden met pogingen er iets van te maken bij meisjes en op een jongen stapte hij echt niet zomaar af. Ezra was anders, het was, hoe cliché het ook klonk, magnetisch. Een aantrekkingskracht die Kieran naar de jongen had getrokken, als of hij niet anders kon.
    " Ik ontdoe je van je kleren, wat je toch niet zal nodig hebben en dan geef ik je lekker een stipact à la moi." zei Ezra, zijn beschrijving van wat hij met Kieran wou doen maakte Kieran al opgewonden, zijn vingers lieten Ezra zijn bloes dan ook even met rust en zijn ogen vonden die van de jongen voor hem. " En daarna ben ik gewoon helemaal van jou." Op hetzelfde moment dat Ezra Kieran nu tegen de deur aan duwde, verliet een tevreden zucht Kieran zijn lippen. Ezra zijn ideeën klonken hem maar al te goed in de oren en het leek er dan ook op dat Kieran niet veel langer kon wachten. Hij wou Ezra, nu.
    " Jij lijkt me wel een top." fluisterde Ezra nog waarna zijn lippen Kieran zijn nek leken te vinden. Het was nu niet enkel een tevreden zucht die Kieran zijn lippen verliet, zijn zucht verliet in een zachte lage kreun toen Kieran Ezra zijn tanden heel kort in zijn nek voelde. Kieran wou Ezra net vertellen dat hij vooral moest doorgaan, maar toen vonden Ezra zijn lippen den zijne en misschien was dat zelf nog wel beter. Het was ook het moment waarin Kieran de leiding van Ezra weer overnam en hun positie veranderde. Ezra stond binnen enkele seconden met zijn rug weer tegen de de deur aan. Heel lang hield Kieran dit echter niet vol, want hij wou Ezra zijn aanraking nu voelen en niet alleen een paar simpele kussen. Hij wou meer. Kieran greep achter Ezra en duwde de deur open zodat ze al snel midden in Kieran zijn kantoor stonden. Met zijn voet duwde Kieran de deur dicht, zijn lippen nog altijd op die van Ezra. Echter toen de deur dicht viel trok Kieran zich langzaam terug. Hij liet Ezra los en liep langzaam naar zijn bureau waar hij plaats nam. 'Dus Ezra, jij meent dat je kan strippen?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Natalia King

    Undercover detective • April Moore • stripclub




    Mokkend hing ik aan de strippaal sinds ik mijn ogen op de tortelduifjes Blaze en Dash had gefixeerd, ik kon het bijna niet geloven dat hij zich zo voor mijn ogen zou gedragen.
          Na wat gefluit hier en daar trok ik mezelf weer achter de gordijnen en zakte ik verslagen neer op een stoel voor een grote spiegel waar ik mezelf kritisch in bekeek. Het was helemaal niet mijn bedoeling geweest om met Dash in bed te belanden en al helemaal niet om een paar weken daarna de jaloerse vriendin uit te hangen.
          ’Natalia, moet je niet op?’ Ik keek over mijn schouder naar een meisje die net als ik er maar schaars bij liep. We kenden elkaar al een tijdje maar we waren nog niet echt close, dit zou de perfecte kans zijn om haar wat uit te horen maar op de een of andere manier had ik daar echt geen trek in vanavond.
          ‘Nee, ik voel me niet zo lekker,’ antwoordde ik terwijl ik haar in de spiegel aankeek, ik kon na z’n lange tijd undercover wel zeggen dat ik een feilloze leugenaar was geworden. ‘Zo lekker dat je niet meer kunt dansen?’ Vroeg het meisje wantrouwend en ik knikte kort; ‘ik neem aan dat ik weinig geld verdien als ik iedereen onderkots.’ Ik liet een zacht lachje horen maar het meisje kon er niet om lachen. Na enkele luttele seconden had ze zich omgedraaid en had ik het maar erbij gelaten, misschien moest ik vanavond maar een avondje bankhangen en bijkomen van alles wat er de afgelopen weken is gebeurd.
          Ik had wel wat informatie verzameld maar bij lange na niet genoeg. Of in ieder geval nog niet alles want wat er hier rondspookte was geen zuiver volk.
    Toen het meisje was vertrokken had ik mijn jas van de kapstok gepakt en om mijn lichaam gewikkeld. Het was misschien koud maar ik hoefde hopelijk niet al te lang op een taxi te wachten.
          Voor ik langs de deur kon kwam ik langs Blaze en Dash, oftewel Beau. Met enige tegenzin stopte ik kort bij de twee en glimlachte even naar het meisje, ze had duidelijk iets anders met haar, haar gedaan maar ik wilde er niks over zeggen.
          ‘Ik wens jullie nog een fijne avond, ik ben naar huis,’ zei ik meer tegen Dash dan Blaze en voelde een ware steek van jaloezie die ik streng moest tegenspreken voor het geval ik er straks misschien wat gemeens er uit flapte.
          Toen herkende ik pas het meisje wat naast me stond, was zij niet. . . ‘Jij bent het vriendinnetje van Santino toch? Of was?’ Mijn ogen gingen naar Dash, ik hoopte voor hem dat hij niet alleen maar zat te flirten maar misschien ook daadwerkelijk wat informatie eruit haalde – zo zag het er in ieder geval niet uit.



    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 15:25 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.


    EZRA MILLER

    Real name Jason 'Ezra' Ryder || Undercover agent || At the stripclubbar with Kieran +16




    Hoewel Kieran er net nog zo koel en rustig eruit had gezien voelde ik zijn gespierde borstkas hevig op en neer gaan terwijl ik mijn handen dan ook plagen steeds hoger en hoger liet verkennen tot het moment dat ik all zijn hokjes op zijn buik kon gaan tellen. Oh hello there... Ik was zo verdronken in zijn ogen dat ik dan ook niet door had hij gestopt was met het ontknopen van mijn blouse die nu als een slap onnodig stukje stof over mijn schouders hing. Een tevreden zicht verliet zijn lippen wat me enkel breder deed grijnzen. Mijn lippen had ik in zijn nek gedrukt en voor ik het wist had ik een eerste kreun bij de jongen kunnen laten ontsnappen wat het enkel opwindender leek te maken. Kieran was al een heerlijk stuk, en hem horen kreunen daar zou zelf iedere hetero spontaan een aangename rilling van krijgen. Hier leek ik bij Kieran dan ook zijn dominantie bover te sleuren gezien zijn steke gespierde armen ons tijdens het zoenen door wist om te draaien waardoor ik nu gevangen stond in zijn greep. Ik voelde de deurknop wat tegen mijn rug aan prikken en ik was er vrij zeker van dat Kierans deurknop tegen mijn bovenbeen aan drukte. Een speelse grinnik verliet dan ook mijn lippen eens ik binnen de ruimte geduwd werd en de deur achter ons dicht sloeg. Mijn gedachten stonden er momenteel niet naar om nu dan ook de ruimte te gaan bekijken, dat kon bij de pillow talk wel. Nu had ik enkel oog voor de big Boss van heel deze stripzaak.
    'Dus Ezra, jij meent dat je kan strippen?' Vroeg Kieran me terwijl hij plaats nam op zijn bureau , de man had al een stevige bobbel in zijn broek. Ik haalde geamuseerd mijn wenkbrauwen op. "Nou ja ik vind toch van wel." grijnsde ik waarna ik naar een apparaatje toeliep wat me er wel uitzag als een radio en op play drukte. Meteen kwamen de bekende beats al dat je vaak in de club hoorde en zond ik Kieran een kushandje toe vooraleer ik ongeveer een metertje voor hem kwam te staan. Mijn heupen bewogen sierlijk mee met de beats waarna ik eerst begon met mijn schoenen uit te gooien, misschien niet héél galant maar hé ik kon toch moeilijk ze gaan inwisselen voor hoge hakken ? Mijn handen gleden verleidelijk over mijn bovenlichaam waar ik het stukje losse stof tergend traag over mijn schouders liet glijden terwijl ik Kieran een speelse knipoog schonk. Het stukje stof belande ook ergens in de kamer waarna ik op Kieran afstapte "Wil je me helpen met mijn grand finale? " kwam er schor over mijn lippen waarna ik zijn hand vast nam en deze naar mijn broeksknoop bracht eens de jongen me hierbij had geholpen duwde ik mooi galant deze naar beneden. Ik stond nu enkel in mijn boxers maar was niet vanplan om de jongen hier volledig gekleed te laten blijven. Dus Duwde ik hem achterover op zijn bureau . De meeste spullen op zijn bureau zou hij maar terug moeten goedleggen, als zijn bureau dit zou gaan overleven tenminste. Ik ging nu boven de jongen heen en keek hem met een brede grijns aan vooraleer ik me dichter naar hem toe boog. "Ben ik nu dan aangenomen?" mijn tanden zette ik in zijn oorlel waarna mijn handen zich onder zijn shirt bevonden die nog geen drie seconden later mijn shirt lag op de zoeken bij de grond. "Oh hello." grijnsde ik ,, genietend van het geweldige uitzicht.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH