• Goed, ben ik weer. De crew vind het fijner als er aparte topics worden aangemaakt, so here we go!

    Deze site is begonnen als site voor quizzen en dergelijk. (Zou je niet zeggen met zo'n naam.) Well, whether you like it or not, de site draait momenteel vooral om de verhalen en het forum. Met dit topic wil ik een idee voordragen om de verhalen wellicht wat meer in het zonnetje te zetten, want er zijn zo ontzettend veel goede schrijvers hier en hun verhalen verdienen het om gelezen te worden.

    Mijn idee bestaat eigenlijk uit meerdere ideeën. Als eerste een functie waarmee je verhalen misschien een waardering kan geven. Niet perse met sterren ofzo (wat ook heel goed kan, maar dan kun je weer vriendjespolitiek krijgen enzo), maar bijvoorbeeld met twee knoppen: 'Ja, ik raad dit verhaal aan.' en 'Nee, ik raad dit verhaal niet aan.' Dan zou er misschien op de homepage een strook kunnen komen met 'nieuwe verhalen' en 'aanraders'. Bij de aanraders kunnen verhalen komen die worden aangeraden op basis van wat jij hebt gelezen, maar ook verhalen die jouw vrienden of gewoon heel veel users hebben aangeraden. Zo kan er op een coverplaatje (zoiets) en tekst kunnen komen die hierop lijkt. 78% raadt dit verhaal aan. Dit kan er voor zorgen dat verhalen de waardering krijgen die ze verdienen. Verhaalwaarderings-topic klik

    Daarnaast een soort 'boekenplank' waarop je de verhalen kunt zetten die je nog wilt gaan lezen. Dit heeft denk ik geen verheldering nodig.

    Ook wil ik graag dat je een cover kan instellen voor je verhaal, want echte boeken hebben toch ook covers? Dan kan er ook in de spotlight de cover van het verhaal weergegeven worden in plaats van de avatar van de user.

    Last but not least het verhaal dat in de nieuwsbrief komt (of een ander verhaal dat het lezen waard is) een plekje geven op de voorpagina als 'verhaal van de week'.

    Ik begrijp heel goed dat hier heel veel werk in gaat zitten en dat het misschien niet te realiseren is, maar hé, ik denk ook alleen maar mee. Het kan zijn dat dit topic heel warrig is enzo. Momenteel ben ik namelijk ook een beetje warrig. Denk dus vooral met me mee.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2017 - 0:09 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik zou zweren dat er stond 'Euhm, dat aanraden gaat er niet komen'. Ik dacht écht dat Erica haar haar post had aangepast en heb haar post vier keer doorgelezen om zeker te weten dat het echt een compleet vriendelijke toon was, maar ook mijn brein deed raar. Weird. :')


    Same.

    Misschien hebben admins een geheim ding waardoor ze kunnen verbergen dat ze hun post hebben aangepast. (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Same.

    Misschien hebben admins een geheim ding waardoor ze kunnen verbergen dat ze hun post hebben aangepast. (:

    Hahaha. Nou Erica is wel recht voor haar raap genoeg om zoiets te laten staan als ze dat echt vond haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^Ja, als ik het er ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat. ^^
    Had ook gekund dat ik ergens een woordje teveel/te weinig heb gezegd hoor. Komt me vaak genoeg voor!

    Mogelijks is het mijn Kempisch accent dat ik teveel laat doorschijnen. Ik typ eigenlijk zoals ik praat. In mijn hoofd zit de intonatie, op het scherm enkel de woordjes. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En gewoon een betere lay-out van de stories in het algemeen, ook bij het bewerk-deel. Ik ben die vuilbakjes een kilometer van mijn hoofdstuk zó beu man :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil wel gaan zitten om nog zo’n screenshot te editen tot suggestie, maar wat is er dan voor nodig om Rutger zoiets ook echt uit te laten voeren?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    Ik wil wel gaan zitten om nog zo’n screenshot te editen tot suggestie, maar wat is er dan voor nodig om Rutger zoiets ook echt uit te laten voeren?

    Ik denk dat Rutger hier pas over na gaat denken als de mods erover hebben gesproken. En we hebben nog geen idee wat daar uit gaat komen :X


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Conan schreef:
    Ik wil wel gaan zitten om nog zo’n screenshot te editen tot suggestie, maar wat is er dan voor nodig om Rutger zoiets ook echt uit te laten voeren?

    Tijd en een suggestielijst van minder dan 100 items. =S

    Ik zou me nog niet te hard focussen op een andere lay-out. Als we ooit een andere lay-out gaan hebben, dan zal dat er eentje zijn voor de gehele website en niet enkel voor stories.


    Ik heb voorlopig ook nog niets op de lijst gezet omdat er nog volop gebrainstormd wordt over de 4 suggesties.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het aanraden niet zo fijn, eigenlijk. Dan zie je een story staan die 100% wordt aangeraden en dan blijkt dat maar één iemand gestemd heeft. En dan nog - voor wie raad je het aan? Iedereen heeft een heel andere smaak, dus dan worden er verhalen aangeraden die je helemaal niet interessant vind. Dus ik weet niet goed wat ik daarvan vind.

    De boekenplank vind ik wel echt een heel erg tof idee. Leuk voor op je profiel of zo!

    Covers, ook yep.

    Verhaal van de week. Snap je idee, maar zelf kijk ik echt nooit op de voorpagina, dus voor mij heeft het geen zin. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik vind het aanraden niet zo fijn, eigenlijk. Dan zie je een story staan die 100% wordt aangeraden en dan blijkt dat maar één iemand gestemd heeft. En dan nog - voor wie raad je het aan? Iedereen heeft een heel andere smaak, dus dan worden er verhalen aangeraden die je helemaal niet interessant vind. Dus ik weet niet goed wat ik daarvan vind.

    De boekenplank vind ik wel echt een heel erg tof idee. Leuk voor op je profiel of zo!

    Covers, ook yep.

    Verhaal van de week. Snap je idee, maar zelf kijk ik echt nooit op de voorpagina, dus voor mij heeft het geen zin. (:


    Maaaar, je kijkt nooit op de voorpagina juist omdat hij niet interessant is. Als er meer dingen te vinden zijn die wel aanspreken zal je er vanzelf vaker heen gaan (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Varekai schreef:
    Ik vind het aanraden niet zo fijn, eigenlijk. Dan zie je een story staan die 100% wordt aangeraden en dan blijkt dat maar één iemand gestemd heeft. En dan nog - voor wie raad je het aan? Iedereen heeft een heel andere smaak, dus dan worden er verhalen aangeraden die je helemaal niet interessant vind. Dus ik weet niet goed wat ik daarvan vind.

    De boekenplank vind ik wel echt een heel erg tof idee. Leuk voor op je profiel of zo!

    Covers, ook yep.

    Verhaal van de week. Snap je idee, maar zelf kijk ik echt nooit op de voorpagina, dus voor mij heeft het geen zin. (:


    Het aanraden/raten van een verhaal is vanuit mij meer bedoeld om creaties meer aandacht te geven. Momenteel staan er naar mijn idee net zoveel oude smut stories op de frontpage als de verhalen die ik daadwerkelijk zou lezen. Mijn doel is iets bedenken waardoor de verhalen waar zoveel aandacht aan is besteed en de verhalen die weinig lezers hebben maar die wel veel lezers verdienen, gewoon meer gezien en gelezen worden. Ik heb het idee dat eigenlijk iedereen schrijft, maar niemand echt leest.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 20:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    @ SPECS

    Ja, daar kan ik natuurlijk weer niks tegenin brengen want dat klopt helemaal hahahah

    @ Conan

    Eens! Alleen dit specifieke idee zie ik niet zo zitten, maar ik vind je vooral je laatste zin echt heel erg waar - iedereen schrijft en niemand leest echt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    @ SPECS

    Ja, daar kan ik natuurlijk weer niks tegenin brengen want dat klopt helemaal hahahah

    @ Conan

    Eens! Alleen dit specifieke idee zie ik niet zo zitten, maar ik vind je vooral je laatste zin echt heel erg waar - iedereen schrijft en niemand leest echt


    (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat zouden jullie ervan zeggen om misschien even een nieuw topic aan te maken om de suggestie van aanraden en reviews te combineren?
    Want aanraden en reviews liggen dicht bijeen. Dan kunnen we misschien iets uitwerken van rating (sterretjes) & een recensie + de optie om het aan te raden. Als je dit zou samenpakken heb je meer kans dat het allemaal tegelijkertijd komt. Want als je het apart doet, is er misschien een vreemde hersenkronkel die zegt; "ik heb pas reviews ontworpen en nu zie ik een suggestie over aanraden. Dat is overbodig met het reviewsysteem."


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat zouden jullie ervan zeggen om misschien even een nieuw topic aan te maken om de suggestie van aanraden en reviews te combineren?
    Want aanraden en reviews liggen dicht bijeen. Dan kunnen we misschien iets uitwerken van rating (sterretjes) & een recensie + de optie om het aan te raden. Als je dit zou samenpakken heb je meer kans dat het allemaal tegelijkertijd komt. Want als je het apart doet, is er misschien een vreemde hersenkronkel die zegt; "ik heb pas reviews ontworpen en nu zie ik een suggestie over aanraden. Dat is overbodig met het reviewsysteem."


    Sure, working on it.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Sure, working on it.

    Misschien kan je het oude reviewtopic dan eens bekijken, een suggestie uit 2014. We hebben er ook een modtopic van met extra ideeën erover, die kan ik wel toevoegen want er zaten er enkele goede tussen. ^^

    Dan haal ik binnenkort dat oud topic af de lijst en een nieuw erop. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury