• Jaaaaa, mijn papa en mama zijn zo lief geweest om mij tickets te doneren om terug te komen vanuit het Verenigd Koninkrijk voor kerst. Gisteren had ik een beetje stress, omdat Schiphol last had van mist en mijn vlucht plots vertraging had. Ik was heel even bang dat mijn vlucht helemaal niet meer zou gaan, maar gelukkig mocht ik boarden en zijn we vertrokken.
    Door de mist duurde vlucht wel langer dan gepland en had ik de laatste trein gemist. Daarom dat ik mijn papa nu extra dankbaar ben, omdat hij helemaal vanuit Noord-Oost Brabant om half één 's nachts naar Schiphol is gekard, terwijl hij vandaag om half negen op zn werk moest zijn.

    Waar zijn jullie deze kerst?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is inderdaad lief van hem.! Maar anderzijds, ik denk dat ouders dat wel voor hun kinderen over hebben als het anders betekent dat je nog een boel uren alleen moet wachten in zo'n groot vliegveld op de eerstvolgende trein om 5u 's ochtends. Dat je moet wachten als een zwerver, of nog erger, tussen zwervers. En dan begint hun hoofd op hol te slaan. ^^

    Ik spendeer de Kerst in Limburg. Eerst naar de familie van de papa van mijn vriend en dan naar de familie van de mama van mijn vriend. ^^
    Een aantal dagen later gaan wij met mijn ouders uiteten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is inderdaad lief van hem.! Maar anderzijds, ik denk dat ouders dat wel voor hun kinderen over hebben als het anders betekent dat je nog een boel uren alleen moet wachten in zo'n groot vliegveld op de eerstvolgende trein om 5u 's ochtends. Dat je moet wachten als een zwerver, of nog erger, tussen zwervers. En dan begint hun hoofd op hol te slaan. ^^

    Ik spendeer de Kerst in Limburg. Eerst naar de familie van de papa van mijn vriend en dan naar de familie van de mama van mijn vriend. ^^
    Een aantal dagen later gaan wij met mijn ouders uiteten.

    Ja ik had eventueel rond drie uur nog een trein kunnen pakken, maar dan had iemand mij alsnog rond een uur vijf/zes 's ochtends op moeten halen op Den Bosch.

    Ah, leuk! Veel plezier alvast!


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat lief van je ouders. En helemaal van je vader om je s'nachts nog op te komen halen. Hoop dat je fijne feestdagen thuis hebt!

    Kerstavond en eerste kerstdag thuis, tweede kerstdag bij oma met de hele familie.


    Physics is awesome

    Niets is zo fijn als kerst vieren met je gezin! Wat ontzettend leuk dat jij dat ook gaat doen dit jaar! Ik ben ook in Brabant te vinden vanaf morgen, in mijn ouderlijk huis met mijn ouders en broertje. Can't wait. (: Fijne kerstdagen!


    ars moriendi

    MacGyver schreef:
    Wat lief van je ouders. En helemaal van je vader om je s'nachts nog op te komen halen. Hoop dat je fijne feestdagen thuis hebt!

    Kerstavond en eerste kerstdag thuis, tweede kerstdag bij oma met de hele familie.

    Ja, papa's zijn meestal hele grote helden! Soms ook niet x'D
    Dankjewel (:

    Dat klinkt als een leuke kerst, jij ook veel plezier!

    Apocalyptic schreef:
    Niets is zo fijn als kerst vieren met je gezin! Wat ontzettend leuk dat jij dat ook gaat doen dit jaar! Ik ben ook in Brabant te vinden vanaf morgen, in mijn ouderlijk huis met mijn ouders en broertje. Can't wait. (: Fijne kerstdagen!

    Daar ben ik het helemaal mee eens! Ah, superleuk! Dankjewel en jij ook fijne feestdagen!


    Deep inside, I've never felt alive

    Awh wat lief!! En wat lekker om thuis te zijn met kerst denk ik ^^


    It's never gonna happen, Guys.