• Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen.

    Een collega van mij heeft blijkbaar op dit moment iets vervelends meegemaakt in zijn familie. Dat is natuurlijk nooit leuk. Ik heb alleen geen idee wat het is, maar oprecht iedereen lijkt het te weten behalve ik..
    Nou is dat misschien niet eens zo'n groot probleem, maar we konden het heel goed met elkaar vinden en vertelden elkaar zo'n beetje alles. Nu dus blijkbaar ineens niet meer, terwijl we echt wel soort van 'bff's' waren - om dat woord er maar even voor de gebruiken.

    Ik zit hier heel erg mee, want ik wil er voor hem zijn, maar zo kan dat dus niet. En ik kan ook niet gaan vragen wat er precies is en waarom hij het aan iedereen laat weten behalve aan mij; dat is natuurlijk hartstikke disrespectvol. Ugh, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen en ik kan het ook niet loslaten.

    Zucht. End of rant.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    De laatste tijd ervaar ik dit ook wel op mijn werk. Uit eigen ervaring weet ik dat je er niet zoveel aan kan doen, behalve het op de man af vragen of het te negeren. De eerste optie kan goed aflopen, maar dus ook gewoon compleet misgaan. De tweede optie daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Lastig :/
    Eerlijk gezegd zou ik het even afwachten als ik jou was. Misschien komt hij uit zichzelf nog naar je toe en anders zou je subtiel kunnen polsen wat er is, door iets te vragen als "Gaat het goed met je?" of iets dergelijks.


    26 - 02 - '16

    tja, gewoon iets in van “Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar hoe dan ook: ik wens je veel sterkte (en ik ben er altijd voor je) “ sturen, en als je echt done met hem bent hierdoor dan dat van tussen haakjes weglaten ig. Maar het lijkt me inderdaad erg raar en vervelend voor je...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MT. Ik zal het zo doorlezen en advies geven, maar ik moet nu even iets doen en anders raak ik het topic kwijt 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah wat naar zeg! Ik zou zelf het gewoon zeggen van 'hey ik hoorde dat het niet helemaal goed met je gaat, als je erover wil praten dan ben ik er altijd voor je'. Zoiets. Het erg algemeen houden helpt denk ik. Succes! (:


    And then we'll see it.

    Ah, watch out, hier hebben ze een perfecte gezegde voor. "Curiosity killed the cat". (used to warn of the dangers of unnecessary investigation or experimentation.)
    Daarnaast, wie zijn iedereen? Als het zijn familie is, o well, what a surprise. Collegas? Vrienden? Iedereen is een redelijk groot woord, imo.
    Het is begrijpelijk dat je er nieuwsgierig naar bent, omdat jullie, naar je zeggen, goed met elkaar om kunnen gaan. Maar hij heeft ook zijn eigen dingen waar hij zelf over gaat en tegen wie hij dat gaat zeggen. Het is niet altijd leuk, maar dat geldt hetzelfde voor jou en anderen.
    Je kunt er altijd nog rechtstreeks met hem over praten en iets zeggen in de trant van; "Hey, ik merk dat veel mensen weten wat er aan de hand is en ik maak me zorgen. Hoe gaat het met je?" Dat is beter dan het respectloos rondvragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.