• Okay soooo, ik ben altijd mega enthousiast om iedereen te laten zien wat ik gekregen heb voor kerstmis. Ik kan me wel voorstellen dat meerdere mensen dat wellicht hebben....dus toon me jullie buit van 2017! (krul)

    Mijn 'buit' (blush)

    Deel2&3 van de Harry Potter ilustrated editions, twee flesjes parfum en de limited edition douchegel van rituelas



    Fitness handschoentjes



    Oorwarmers die me te klein zijn :')



    Oortjes


    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 23:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb rosegold lichtjes gekregen om op te hangen in mijn kamer, een mega teddybeer van een meter en een MAC lippenstift :Y)


    El Diablo.


    Niet de meest flatterende foto, maar kom. :')

    Ik kreeg van mijn vriend een pakket Chouffe (La Chouffe, Mc Chouffe, Chouffe Houblon en een glas) en de dvd van de musical We Will Rock You. (Queen-related, yes!)
    Met de familie van mijn vriend wisselen we lijstjes uit, dus ik kreeg wel iets leuks: De Kolonisten van Catan.
    Van mijn ouders kreeg ik wat geld en wollen sokken. (Yay, weer een aanvulling van de collectie sokken die ik niet draag)

    Mijn vriend zelf was ook jarig op 30/12. Dus hij kreeg van mij dubbel zoveel cadeaus. En ik heb gezegd dat hij van mij alleen maar koppelcadeaus ging krijgen. Dus delen, haha. Ik gaf Exploding Kittens (NSFW-versie), een heel pakket Kastelse bieren en vorige week kwam het bier de Duvelkuil uit en die heb ik dan ook in première gekocht. En het zijn dus koppelcadeaus omdat je een gezelschapsspelletje met minstens 2 speelt en al dat bier is voor samen op te drinken, want we zijn beide grote alcoholiekers wat zware biertjes betreft. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Laat ik dan ook even opscheppen (van links naar rechts:



    1. Stormparaplu (want ik sloop alle paraplu's in huis)
    2. 4 stripboeken (3 Aria, 1 Elfquest)
    3. Boek: een rijk ik verval (maar die had ik voor meself ingepakt na die dankzij Natas te hebben gewonnen in een wedstrijd tijdens kerst. Ik win altijd boeke tijdens kerst. I'm blessed!)
    4. Een weersvoorspeller (Ik heb een barometer in mijn knar die reageerd op luchtdruksveranderingen. Nu kan ik precies zien of ik die dag hoofdpijn ga krijgen of niet. Alrijd handig.)
    5. Een wereldlandkaart uitkrasding
    6. Zakje thee
    7. Theethermometer
    8. Travek teamug van echt bamboo met bamboo print erin gemaakt
    9. Boekje over heupdysplasie (omdat mijn allerliefste doggo is gediagnostiseerd met ernstige heupdysplasie)
    10. Boek: door de ogen van een hond (gedragstherapie volgens roedel-methode)

    Wij zeggen altijd: elk jaar koopt iedereen 1 cadeah voor elkaar. Maar je komt onderweg wat tegen wat je leuk vind en dan gebeurt er dit xD Ik ben heerlijk verwend! #sorrynotsorry


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wij doen nog steeds aan Sinterklaas en niet aan Kerst, dus ik heb weinig te showen, maar ik heb wel een reep chocola en een handdoek van mijn oma gekregen. Het is roze en past bij twee groene handdoeken die ik eerder van haar heb gekregen toen ik uit huis ging. Ze heeft ze allemaal bij dezelfde winkel gekocht, dus ik ben een verrassende collectie aan best wel fancy handdoeken van een winkel in een willekeurig klein plaatsje in Duitsland aan het opbouwen, haha. (nerd)

    Het is trouwens heel leuk om dit topic door te lezen en al jullie enthousiasme over jullie cadeau te zien. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan