• Lemme know (:


    And then we'll see it.

    Daydreaming van Radiohead zou die van mij zijn denk ik

    [Quote]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 9:16 ]


    And then we'll see it.

    Oei, even zoeken haha. Het verschilde echt per moment, ik ga zo wat posten


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Oei, even zoeken haha. Het verschilde echt per moment, ik ga zo wat posten
    Ja dat heb ik dus ook haha!


    And then we'll see it.

    sign of the times of zo denk ik


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    You can't take me van Bryan Adams omschrijft de eerste helft denk ik wel een beetje. De tweede helft kan denk ik vooral omschreven worden door Baby steps van Varsity. En nu ik die twee na elkaar luister, besef ik pas wat voor trieste ontwikkeling dat eigenlijk is, haha.


    She's imperfect but she tries

    Harder, better, faster, stronger van Daft Punk. Dit jaar heb ik doorgepakt, moeilijke knopen doorgehakt en niet opgegeven. Ook heb ik momenten meegemaakt dat alles veel te snel ging voor mij en daar past het nummer eveneens goed bij.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 13:57 ]


    26 - 02 - '16

    Videogames van Lana del Rey waarschijnlijk, omdat ik steeds shit voor andere mensen doe ipv voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 13:56 ]


    Heaven is a place that we all have

    Uhm. Wat ik zo van mijn mobielafspeellijst haal: For good van Wicked in elk geval. Maar vast een paar andere nummers ook en niet alleen dit ene nummer.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Clint Eastwood van Gorillaz, maar zo voel ik dat al vanaf mijn 15e :')
    Voor mij was On Melancholy Hill (ook van Gorillaz) wel het belangrijkste lied van dit jaar, maar niet speciaal door de lyrics of zo. Het hield me sane.


    Caution first, always.

    Johnny Cash - Hurt. Een Russische jongen waar ik helemaal gek op was en waar ik dit jaar voor naar Nieuw-Zeeland ben gereisd, speelde en zong dit nummer voor mij de avond dat we elkaar ontmoetten en we onder invloed van M waren. Onvergetelijke nacht.


    ars moriendi

    Ed Sheeran - Save Myself.
    Maar da's meer de soundtrack van mijn hele leven.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Best wel een jaar gehad waar het goed leek te gaan op liefdes gebied en dan opeens het als een donderslag veranderde. En ik heb echt momenten gehad of het nog wel allemaal waard is al die moeite en steeds opnieuw weer die valse hoop.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known



    Maar dit is eigenlijk gewoon de soundtrack van mijn leven. :')

    Oeh ik ga eens zoeken, dit is nog best een lastige hihi. Ik post ze zo meteen ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."