• Hoi allemaal! Omdat ik zelf niet zo'n goede covermaker ben hoop ik dat 1 van jullie me kan helpen met een cover voor mijn coming-up verhaal

    Het verhaal:

    Eristel is een jonge elf die nergens bij hoort. Ze is als kind zijnde alleen gelaten door haar ouders en is daardoor schuw geworden. De elven in Rivendell proberen haar te helpen maar zij denkt enkel dat ze kwaad zullen doen. Wanneer het bos besluit zich tegen haar te keren is ze gedwongen toch hulp te zoeken bij Heer Elrond die haar met open armen ontvangt dan komt Legolas Greenleaf langs en blijken de 3 meer met elkaar te delen dan alleen hun ras...


    Foto's van Elrond en Legolas (Mogen ook zelf gezocht worden)






    Faceclaim Eristel:



    Ik zou het liefst een beetje een mysterieuze en mystieke cover zien.
    Titel verhaal:
    Seperated Ways



    Natuurlijk is er ook een beloning en dat zijn 5 credits voor de beste cover



    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-

    Ik zal kijken of ik misschien iets kan maken maar ik ben ook niet de beste


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-

    Twilightfan2006 schreef:
    Ik zal kijken of ik misschien iets kan maken maar ik ben ook niet de beste


    Ja is goed stuur maar wanneer die af is, je hebt m'n mail


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-

    De cover is wel redelijk en zeker een suggestie alleen mist ie het stukje mystiek


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-

    Als je er nog één nodig bent wil ik ook wel helpen.


    Credendo Vides

    Ik heb er nog wel 1 nodig, Dus als je het zou willen proberen graag


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-

    Dit is wat ik net even snel gemaakt heb, maar voor mijn gevoel mist er nog iets. Is er nog iets wat jij veranderd wilt zien? Je kan erop klikken voor een grotere versie.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Dit is wat ik net even snel gemaakt heb, maar voor mijn gevoel mist er nog iets. Is er nog iets wat jij veranderd wilt zien? Je kan erop klikken voor een grotere versie.



    Ik vind deze cover echt geweldig, er hoeft vind ik niks aan veranderd te worden

    Dit betekent dus dat de 5 credits snel jou kant op komen


    I survived because the fire inside of me burned brighter then the fire around me -Joshua Graham-