• [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 0:07 ]

    Wat vind je van de dansende brandon gif


    "Family don’t end in blood”

    Smoakatom schreef:
    Waar is Lieke tho @app bc i’m very lonely in de groepsapp HAHAHAHA


    Ze is nergens. Misschien post lopen though, het is dinsdag! Ze was net nog wel @ tumblr. Of misschien was dat haar queueueueuee.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn tumblr haat mij echt. Hij laad kut.


    Danmarks Dynamite.

    Steelatom schreef:
    (...)

    Ze is nergens. Misschien post lopen though, het is dinsdag! Ze was net nog wel @ tumblr. Of misschien was dat haar queueueueuee.


    Maar daar had ze toch vrij van gevraagd tho? Nja idk lol


    "Family don’t end in blood”

    Steelatom schreef:
    Mijn tumblr haat mij echt. Hij laad kut.


    Oh damn dat is echt kut af


    "Family don’t end in blood”

    Ik was zo gewend om geen muis te gebruiken bc ik gebruik al jaren bijna alleen nog maar laptops, maar door bij jou dit weekend mis ik het eigenlijk wel HAHAHAHA. Maybe moet ik er ook één kopen.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb het idee dat ik echt chagrijnig ga worden als deze scene komt. bc IT HURTS


    Danmarks Dynamite.

    Smoakatom schreef:
    (...)

    Maar daar had ze toch vrij van gevraagd tho? Nja idk lol


    Oh ja! Dat is waar. Misschien leeft ze weer fics. Dan leeft ze ook praktisch niet.


    Danmarks Dynamite.

    Smoakatom schreef:
    Ik was zo gewend om geen muis te gebruiken bc ik gebruik al jaren bijna alleen nog maar laptops, maar door bij jou dit weekend mis ik het eigenlijk wel HAHAHAHA. Maybe moet ik er ook één kopen.


    HEHEHEHE. Muizen werken net iets sneller als je pad. Vind ik altijd. Vooral met edits en dat soort shit.


    Danmarks Dynamite.

    Steelatom schreef:
    Ik heb het idee dat ik echt chagrijnig ga worden als deze scene komt. bc IT HURTS



    Ik heb geen idee wie Anna is maar rip


    "Family don’t end in blood”

    Steelatom schreef:
    (...)

    HEHEHEHE. Muizen werken net iets sneller als je pad. Vind ik altijd. Vooral met edits en dat soort shit.


    Jaa same af


    "Family don’t end in blood”

    Steelatom schreef:
    (...)

    Oh ja! Dat is waar. Misschien leeft ze weer fics. Dan leeft ze ook praktisch niet.


    True lolol


    "Family don’t end in blood”

    UITLEG WIE ANNA IS BYE

    Anna is zijn vriendin die is overleden. (ze komt echt één keer voor in Legends).
    Maar wat ik er van begrijp was zijn been gebroken en kon hij daarom Anna niet redden. En zij is de reden dat hij het pak heeft gemaakt.


    Danmarks Dynamite.

    Help mij met het bedenken van een signature tbh.


    "Family don’t end in blood”

    Steelatom schreef:
    UITLEG WIE ANNA IS BYE
    Anna is zijn vriendin die is overleden. (ze komt echt één keer voor in Legends).
    Maar wat ik er van begrijp was zijn been gebroken en kon hij daarom Anna niet redden. En zij is de reden dat hij het pak heeft gemaakt.


    Oh damn :-(


    "Family don’t end in blood”

    Duitse Wells kwam btw niet in 3x04 meh


    "Family don’t end in blood”