• Hello,

    Eindelijk wil ik eens een OP schrijven voor Q, en natuurlijk ben ik op zoek naar een goede cover. Hopelijk is er iemand beter in dan ik die iets voor me kan maken :').
    Wat ik zoek is iets met een beetje kille/winterachtige/grimmige stijl, waarin het liefst een mistroostig dorp (het is fantasy/middeleeuwse/niet te moderne stijl) en een wolf verwerkt zijn. Voor de stijl is het misschien ook handig om te weten dat de wolf NIET de villain van het verhaal is en eigenlijk niet heel dreigend over moet komen.

    De titel van het verhaal wordt: Muren van IJs, en die zou ik ook graag op de cover zien.

    Ik ben heel benieuwd of iemand mij kan helpen, en als er vragen zijn, aarzel dan vooral niet om ze te stellen :)

    Overigens ben ik zelf echt overenthousiast om weer eens een verhaal op Q te plaatsen en zal dit waarschijnlijk niet het laatste topic erover zijn :')

    Ik heb inmiddels een cover gevonden!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 12:20 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Uhhh ik ben niet het grootste talent hier op Q maar ik kan wat proberen :s


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oké, on my way. Working on it en dat soort shizzle.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Thanks alvast jongens ^^


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik wil wel wat proberen, maar het gaat pas voor morgen of anders 2 januari zijn vrees ik :/
    Hier kan je trouwens de stijl van mijn covers zien.


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Ik wil wel wat proberen, maar het gaat pas voor morgen of anders 2 januari zijn vrees ik :/
    Hier kan je trouwens de stijl van mijn covers zien.
    Dat is helemaal geen probleem, ziet er goed uit en leuk dat je het wil proberen!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik wil wel iets proberen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ga wat proberen. Ik wil m'n nieuw programma uittesten, sinds GIMP 't niet meer doet. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Ik hoop dat het een beetje aansluit bij je wensen (;


    look at the stars, look how they shine for you;

    @iedereen die het wil proberen, super leuk!

    @Anna, wauw ik vind 'm echt heel gaaf!

    Ik vrees dat t moeilijk kiezen gaat worden, maar met jullie toestemming wil ik er misschien wel graag verschillende gebruiken bij de hoofdstukken


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb m'n best gedaan, maar ik heb misschien iets teveel vrijheid genomen met de wolf en het feit dat het meer een verlaten gebiedje is in plaats van echt een dorp ... als het compleet niet is waar je naar op zoek bent, zeg je 't maar, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ohh ik vind het concept heel gaaf, maar ik ben er vergeten bij te zetten dat het fantasy is en een middeleeuws achtige setting voor het dorp (oeps sorry sorry)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh, wow, haha, dan zit ik er inderdaad wel heus naast. :') Ik zal zien of ik vanavond, dan niet morgen, iets nieuws kan proberen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb het er ook maar even bij gezet nu, beetje dom van me eigenlijk.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mijn frutsel. Ik wilde ook iets met een gif doen, maar daar ga ik thuis wel een poging toe wagen. (: Als je liever 1 wolf erop hebt hoor ik het ook graag dan verander ik dat. Sowieso als je veranderingen wilt.



    Credendo Vides

    Is het een cover voor wattpad?


    4 maanden op quizlet :D