• Hello,

    Eindelijk wil ik eens een OP schrijven voor Q, en natuurlijk ben ik op zoek naar een goede cover. Hopelijk is er iemand beter in dan ik die iets voor me kan maken :').
    Wat ik zoek is iets met een beetje kille/winterachtige/grimmige stijl, waarin het liefst een mistroostig dorp (het is fantasy/middeleeuwse/niet te moderne stijl) en een wolf verwerkt zijn. Voor de stijl is het misschien ook handig om te weten dat de wolf NIET de villain van het verhaal is en eigenlijk niet heel dreigend over moet komen.

    De titel van het verhaal wordt: Muren van IJs, en die zou ik ook graag op de cover zien.

    Ik ben heel benieuwd of iemand mij kan helpen, en als er vragen zijn, aarzel dan vooral niet om ze te stellen :)

    Overigens ben ik zelf echt overenthousiast om weer eens een verhaal op Q te plaatsen en zal dit waarschijnlijk niet het laatste topic erover zijn :')

    Ik heb inmiddels een cover gevonden!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 12:20 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    DreamerN schreef:
    Mijn frutsel. Ik wilde ook iets met een gif doen, maar daar ga ik thuis wel een poging toe wagen. (: Als je liever 1 wolf erop hebt hoor ik het ook graag dan verander ik dat. Sowieso als je veranderingen wilt.



    Ik heb inmiddels een andere cover gebruikt, maar ik vind deze ook heel vet dus ik zou het leuk vinden als ik hem alsnog als alternatieve cover mag gebruiken :). Het liefst zou ik hem dan wel met 1 wolf willen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oakheart schreef:
    (...)
    Ik heb inmiddels een andere cover gebruikt, maar ik vind deze ook heel vet dus ik zou het leuk vinden als ik hem alsnog als alternatieve cover mag gebruiken :). Het liefst zou ik hem dan wel met 1 wolf willen.


    Oké, ik heb het aangepast. Persoonlijk vind ik die met de drie wolven wel mooier, maar ik snap dat het niet bij het verhaal past. :P


    Credendo Vides

    Super, thanks ^^
    Ja, ik vind de drie wolven ook wel wat hebben, maar dat klopt dan weer heel specifiek niet met het verhaal :').


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh nee, ik ben dit topic gewoon echt helemaal uit het oog verloren! Echt sorry daarvoor!
    Ik zie dat je al een cover gevonden hebt, hij is echt mooi!^^

    edit: heb er toch maar ééntje gemaakt.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:20 ]


    The soul needs autumn.