• Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, en ben nu al vijf maanden in verwachting.



    Een baby die vergt natuurlijk veel voorbereiding, wiegje, slaapkamertje, luiers etc... MAAARR een baby heeft natuurlijk ook een naam nodig, en aangezien de keuze helemaal aan mij ligt, is het moeilijk voor mij om een definitieve naam uit te kiezen.
    Ik heb de boeken gelezen, op internet gezocht en vind de namen niet speciaal genoeg, het is gewoon super moeilijk om zeker te zijn van wat ik kies.
    Ik heb nog alle tijd om na te denken en een keuze te maken, maar het is gewoon fijn om zeker te zijn van wat ik kies.
    Voor een jongetje dacht ik aan.
    Santiago
    Lucas
    Zain
    Marley
    .
    Voor een meisje had niets mij zo erg aangetrokken dan de bovenste.

    Als er suggesties zijn voor UNIEKE namen, zou ik die graag willen horen? Misschien dat jullie mij helpen in deze moeilijke keuze





    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 23:07 ]


    writing is not my hobby, its my passion

    Gefeliciteerd ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!!

    Zelf vind ik Noa(h) een hele mooie naam. Net als Mika


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oeh, gefeliciteerd! ^^

    Zelf vind ik de naam Koda erg mooi. c:


    I'm A Slave 4 U

    Awh dat zo leuk gefeliciteerd!
    Leuke jongensnamen.
    Misschien is Kristie of Waife wel een leuke naam? Misschien een aparte maar Muci (uitspraak kan verschillen, als een K of een S) kan ook nog.
    Succes nog met zoeken


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oh, zo leuk! Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd!

    En het eerste wat mij binnenschiet is Roxy (iemand die ik ken, meisje).


    -

    Gefeliciteerd!!!

    Jip werkt voor een jongen of een meisje. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Coldatom schreef:
    Oh, zo leuk! Gefeliciteerd! *O*


    Dankjewell


    writing is not my hobby, its my passion

    ChiIdhood schreef:
    Awh dat zo leuk gefeliciteerd!
    Leuke jongensnamen.
    Misschien is Kristie of Waife wel een leuke naam? Misschien een aparte maar Muci (uitspraak kan verschillen, als een K of een S) kan ook nog.
    Succes nog met zoeken


    Muci met een S vind ik supermooi klinken, het is super uniek. Dankjewel voor je voorstel.(H)(flower)


    writing is not my hobby, its my passion

    SIave schreef:
    Oeh, gefeliciteerd! ^^

    Zelf vind ik de naam Koda erg mooi. c:


    Die zou ik het liefst voor een jonge don


    writing is not my hobby, its my passion

    McNuggets schreef:
    Gefeliciteerd!!

    Zelf vind ik Noa(h) een hele mooie naam. Net als Mika


    Noa spreekt me wel aan


    writing is not my hobby, its my passion

    Gefeliciteeeerd! Wat leuk!

    Namen zijn echt heel moeilijk lijkt me. Het moet kloppen in je hoofd, geen rare afkortingen of initialen hebben, passen bij de achternaam, je vriend moet het er natuurlijk ook mee eens zijn... en eenmaal gekozen zit ie vast, hahaha. Zelf zou ik ook echt geen idéé hebben hoe ik eventuele kinderen zou gaan noemen. D:
    Ja, ik had een naam voor een meisje (al jaaaren) maar helaas heeft mijn neef zijn dochtertje zo genoemd, dus pech voor mij D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Gefeliciteeeerd! Wat leuk!

    Namen zijn echt heel moeilijk lijkt me. Het moet kloppen in je hoofd, geen rare afkortingen of initialen hebben, passen bij de achternaam, je vriend moet het er natuurlijk ook mee eens zijn... en eenmaal gekozen zit ie vast, hahaha. Zelf zou ik ook echt geen idéé hebben hoe ik eventuele kinderen zou gaan noemen. D:
    Ja, ik had een naam voor een meisje (al jaaaren) maar helaas heeft mijn neef zijn dochtertje zo genoemd, dus pech voor mij D:



    Noujaaaa, ik vind dat het gewoon nog kan, misschien eventuele tweede naam doen ofsow.
    Ik heb geen contact meet met de vader van mijn kindje dus lekker meer vrijheid!!


    writing is not my hobby, its my passion

    MLNY schreef:
    (...)


    Noujaaaa, ik vind dat het gewoon nog kan, misschien eventuele tweede naam doen ofsow.
    Ik heb geen contact meet met de vader van mijn kindje dus lekker meer vrijheid!!


    Hm ja toch voelt het dan niet echt meer als ''mijn'' naam, snap je. Ach ja, mocht ik ooit moeder worden dan zijn we jaren verder, dus daar hoef ik nog niet over na te denken.

    Ah, dat maakt de keus wel makkelijker (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen