• Zoals jullie misschien wel aan dit topic hebben kunnen zien, ben ik bezig geweest met een lijstje.

    Namelijk: Tien boeken die ik in 2018 wil lezen.

    Welke boeken wil jij dit jaar lezen?

    Uw nuggetlover,
    Anna


    look at the stars, look how they shine for you;

    Turtles all the way down van John Green, heb hem vandaag gekocht van de 8 (?!) cadeaubonnen die we nog thuis hadden liggen. Kan niet wachten om hem te lezen!


    What worries you, masters you.

    stonec0ld schreef:
    Turtles all the way down van John Green, heb hem vandaag gekocht van de 8 (?!) cadeaubonnen die we nog thuis hadden liggen. Kan niet wachten om hem te lezen!


    Oh, die heb ik vorige week uitgelezen. Wat een herlijk boek was dat!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    A Brief History of Time van Stephen Hawking ga ik binnenkort aan beginnen!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    stonec0ld schreef:
    Turtles all the way down van John Green, heb hem vandaag gekocht van de 8 (?!) cadeaubonnen die we nog thuis hadden liggen. Kan niet wachten om hem te lezen!

    Oeh, die heb ik net van de bib gehaald.
    Die wil ik ook echt lezen!
    Verder staat Cinder op mijn to read-lijstje, net zoals the Hobbit en - well, nog een hele hoop boeken, oeps. Also, shame dat ik the Hobbit nu pas lees.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oef, volgens mijn Goodreads account heb ik nog 399 boeken die ik wil lezen. (': Maar dat is gebaseerd op de boeken die ik nog op mijn boekenkast heb staan (en moet lezen) en andere boeken van schrijvers waar ik al boeken van heb gelezen. (Ja, ik heb zo m'n eigen systeem haha.)

    Ik moet zeggen dat je een leuk jaar tegemoet hebt, want een aantal van de boeken op je lijstje heb ik gelezen en ze zijn awesooome.


    Ik wil heel graag Turtles All the Way Down lezen maar ik wzcht nog tot de paperback uitkomt van de Engelse versie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    McNuggets schreef:
    (...)

    Oh, die heb ik vorige week uitgelezen. Wat een herlijk boek was dat!!


    Damn ja hij is zo mooi. <3