• Want ik heb daarstraks voor het eten het laatste vierderangs ticket gekocht voor de voorstelling van Carmen in Opéra Royal de Liège. Buiten het feit dat het een last-minute beslissing was (de meeste tickets waren al uitverkocht tegen september), ga ik ook nog eens helemaal alleen daar naar toe. Nu helpt het wel dat ik de Opéra al ken, en ik nadien naar mijn vriend ga die 100m verderop woont lol. Het is ergens helemaal vooraan in de zaal, maar helemaal aan de zijkant gedrukt. Waarschijnlijk zal ik maar de helft van het podium kunnen zien, en met nekpijn de boventiteling volgen. Maar het is super mooie muziek, en ik wilde die graag toch eens zien.
    Dat is tenminste al de eerste stap naar meer dingen op mezelf doen. Want ik ga ook in het voorjaar ergens helemaal alleen naar een concert van Dotan in Brussel, wat uh, toch wel wat enger is.

    Dus ja. Manon goes wild. :Y) Of niet, vind jij dit wild? Gaat er iemand trouwens naar het Dotan concert in Brussel?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oeeeh, nice! Alvast heel veel plezier!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gaaf! Ik wens je heel veel plezier! (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:01 ]

    Ik ga echt nooit naar concerten/events of whatever, maar wild vind ik het niet of zo. Het is niet echt mijn cup of tea. Veel plezier in ieder geval :3


    26 - 02 - '16

    Awesome! Veel plezier alvast. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik snap wat je bedoeld, haha. Maar sinds ik nu een tijdje in mijn eentje in het buitenland woon en merk ik zoveel voordelen van dingen in mijn eentje doen. Ik mis soms wel het "delen" met een ander, maar gelukkig hebben we daar whatsapp en socal media voor. En gelukkig hebben ook nog genoeg gepland staan wat ik samen met anderen ga doen ^^

    Maar supertof dat je hier naartoe gaat! Wat voor muziek is het, als ik vragen mag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    Ik snap wat je bedoeld, haha. Maar sinds ik nu een tijdje in mijn eentje in het buitenland woon en merk ik zoveel voordelen van dingen in mijn eentje doen. Ik mis soms wel het "delen" met een ander, maar gelukkig hebben we daar whatsapp en socal media voor. En gelukkig hebben ook nog genoeg gepland staan wat ik samen met anderen ga doen ^^

    Maar supertof dat je hier naartoe gaat! Wat voor muziek is het, als ik vragen mag?


    Carmen is een opera, dus klassieke muziek. En Dotan is blijkbaar independent music volgens google. Maar eerder singersongwriter type van muziek.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Carmen is een opera, dus klassieke muziek. En Dotan is blijkbaar independent music volgens google. Maar eerder singersongwriter type van muziek.

    Dotan ken ik, haha. Ohja, tuurlijk, lekker slim. Wat tof zeg! Ik zou dan jezelf eigenlijk ook helemaal opdossen en supersjiek gaan hehehe


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Dotan ken ik, haha. Ohja, tuurlijk, lekker slim. Wat tof zeg! Ik zou dan jezelf eigenlijk ook helemaal opdossen en supersjiek gaan hehehe


    Jaa! Dat was ik ook van plan stiekem, haha. Ik vind dat echt leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jaa! Dat was ik ook van plan stiekem, haha. Ik vind dat echt leuk.

    Oeeeh, tof ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Alvast veel plezier!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Alleen naar een concert gaan, zou voor velen een grote stap zijn. Ik vind het dus wel "wild', ja. ;P Veel plezier met beide concerten!


    Ik wil een tuin vol egels

    Super tof!
    Ik zit er ook over na te denken om in mijn eentje naar een event te gaan. Bijna al mijn favorieten van mijn favoriete guilty pleasure show komen naar Nederland en dit zou de perfecte kans zijn om ze te zien.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Super tof!
    Ik zit er ook over na te denken om in mijn eentje naar een event te gaan. Bijna al mijn favorieten van mijn favoriete guilty pleasure show komen naar Nederland en dit zou de perfecte kans zijn om ze te zien.


    Zeker doen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt