• Ik wist niet of dit hier of bij suggesties moest, maar gezien die niet echt een suggestie is betreffende het reilen en zeilen van Quizlet, denk ik dat dit de beter plaats is. Sorry als het niet zo is.

    Ik weet niet of iemand zich hier nog de praattopics voor verschillende talen herinnert? We hadden er zo voor Duits en Engels. Ik vond dit een super leuk initiatief, omdat je op die manier je talen kunt verbeteren door het soort alledaagse conversaties te voeren dat je voert in praattopics. Ik vind het ziek leuk, want iedereen gaat fouten maken, dus het is ook niet erg als je ze maakt. Quizlet als leeromgeving, hoe mooi is dat? (krul) (Mods, even een vraag: ik weet niet of jullie dit hier zouden willen of in het off-topic? Maar gezien het altijd hier gestaan heeft ...?)
    Zou er animo voor zijn dit concept nieuw leven in te blazen? Als ik op m'n eentje moet praten zal dat natuurlijk moeilijk gaan, haha. (krul) Also, naar mijn weten zijn de huisregels sindsdien aangepast en mogen we nu eender welke taal spreken in het talensubforum, dus op dat vlak zouden we ook niet beperkt zijn. :Y)

    Wat denken jullie?(:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ich liebe das Idee.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Shall I open an English topic then? Unless somebody else would like to do that, I don’t mind.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Neverbealone schreef:
    Shall I open an English topic then? Unless somebody else would like to do that, I don’t mind.


    Van mij mag het haha


    Heaven is a place that we all have

    click for the english topic


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Frans


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Oeh, yes, ik ben erg voor dit idee. :9~

    Frans is geweldig, maar ziet iemand iets in een Duits topic? Ik ben altijd op zoek naar mogelijkheden om dat ook echt te gebruiken, want mijn Engels is inmiddels qua vloeiendheid zoveel beter dan Duits en dat is wel een klein beetje tragisch.


    Goh, Duits lijkt me zeker ook een goed idee, enkel weet ik niet of ik daar veel zou kunnen doen weil mein Deutsch nicht sehr gut ist und was ich gesagt habe ist quasi das einzige ich sagen kann, dus aan mij zal je niet veel hebben. Maar ga je gang, zou ik zeggen! Hoe meer talen hoe meer vreugd!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik nam net een kijkje in het Franse taaltopic, want i mean 5 jaar Frans moet toch ergens goed voor zijn geweest??
    Ik denk dat ik Duolingo maar weer even moet gaan downloaden tho

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 0:18 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle