• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    mt mt mt


    oi, suzy

    Seasons schreef:
    (...)
    Same.


    High five! :')
    Nog even tien keer doorlezen dan maar.


    At the end we're all cursed

    Wanneer je een vaag idee hebt van een verhaal maar nog geen goed uitgedacht plot.
    Iemand tips voor plot uitwerking?


    A to the Z

    Mt!

    Ik heb al een heel plot e.d, want dit idee zwierf al een tijdje rond ^^
    Alleen de titel :C Ik heb écht geen flauw idee voor de titel.


    Stenenlikker

    Roundhouse schreef:
    (...)

    High five! :')
    Nog even tien keer doorlezen dan maar.

    High five terug!


    Hoe lang moet de samenvatting eigenlijk worden?
    Ik vind ze voor allebei eigenlijk net iets te kort, maar ik wil ook niet meer weggeven.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oké, heel veel leuke thema's, maar laten we allemaal de selfdoubt niet vergeten. De mijne is net aan komen varen. (krul) Dan maar een ander plot xp.


    Heaven is a place that we all have

    Hai :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb al acht van de zoveel namen die ik moet bedenken 😖
    Gelukkig zijn die acht de belangrijksten dus dat zit wel weer goed (:


    all because i liked a girl

    Seasons schreef:
    (...)
    High five terug!


    Hoe lang moet de samenvatting eigenlijk worden?
    Ik vind ze voor allebei eigenlijk net iets te kort, maar ik wil ook niet meer weggeven.


    Die van mij heeft er atm 108 en dat vind ik eigenlijk wel een mooie lengte. Volgens mij zijn er geen regels over de lengte though.


    At the end we're all cursed

    Mijn topics. Want ik moet toch wel ooooit een verhaal afschrijven, hé.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb een soort heel vaag idee on mijn hoofd zweven en - ugh, idk. Het idee is zo vaag op dit moment dat het zowel mee kan doen met code rood als met zoektocht, en dat het zowel een fantasyverhaal als een humoristische komedie zou kunnen worden - en ik weet het gewoon niet. Dit vlot echt een stuk minder dan vorig jaar, haha.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb ongeveer de basis van mijn verhaal, maar nu weet ik niet of ik er een contemporary fantasy van moet maken of een epic fantasy of een dystopian fantasy als dat al bestaat

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 19:57 ]


    The soul needs autumn.

    Ik wil heel graag meedoen en heb al een supergaaf idee; maar a) ik ben momenteel met iets offline bezig en ik ben bang dat ik dat dan uit het oog verlies en b) misschien wil ik mijn SOTY wel publiceren, later?

    Halp. :9~


    oi, suzy

    Ik heb een idee maar ik heb geen flauw idee hoe ik in godsnaam 40.000 woorden neer moet gaan pennen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb mij aangemeld. Nu maar hopen dat ik niets compleet over het hoofd heb gezien :')


    At the end we're all cursed