• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik doe gewoon mee met FOTY met het meest belachelijke plot ooit want hey het kan, a promise is a promise! (krul)


    Heaven is a place that we all have

    also yes de conlang staat klaar lmao waar ben ik mee bezig


    Heaven is a place that we all have

    Dit lijkt me een goede motivatie om eens een story af te maken. Wordt wel een fanfiction denk ik.[/font[


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn pb open te zetten voor mijn idiote gebrainstorm? Ik heb het gevoel dat ik rondjes aan het draaien ben en dat het zou helpen om het eens aan iemand uit te leggen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil zo graag meedoen, maar dan komen al m'n andere verhalen waar ik al mee bezig ben er niet meer van. Dilemma's.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ugh guys ik zit echt half te springen om een cover, ik ben heeeeel geduldig, kuch :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Al weet ik ook wel dat je geen covers moet verwachten binnen twee uur :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Standal schreef:
    Ik wil zo graag meedoen, maar dan komen al m'n andere verhalen waar ik al mee bezig ben er niet meer van. Dilemma's.

    same same same


    oi, suzy

    Ik wil heel misschien mee doen.... Maar ik ben bang dat, vooral de eerste paar hoofdstukken, te veel geweld is.
    Weet iemand toevallig hoeveel geweld 'te veel' is?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Ik wil heel misschien mee doen.... Maar ik ben bang dat, vooral de eerste paar hoofdstukken, te veel geweld heeft.
    Weet iemand toevallig hoeveel geweld 'te veel' is?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik heb een idee voor zoektocht, maar geen idee of het plot net wel of net niet past....


    Seasons will change, but I shall remain

    Wasikowska schreef:
    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn pb open te zetten voor mijn idiote gebrainstorm? Ik heb het gevoel dat ik rondjes aan het draaien ben en dat het zou helpen om het eens aan iemand uit te leggen.


    Je mag het wel bij mij kwijt als je wil (;


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    (...)


    Niet. Al gaat het halve boek op de meest gewelddadige manier dood. Honestly: idc. Te veel geweld kan nooit, al helemaal niet aan het begin van je boek. Dan trek je de lezers mee, je moet dan alleen daarna de lezer goed vasthouden en niet dat je voor de rest alleen maar saaie dialogen hebt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Niet. Al gaat het halve boek op de meest gewelddadige manier dood. Honestly: idc. Te veel geweld kan nooit, al helemaal niet aan het begin van je boek. Dan trek je de lezers mee, je moet dan alleen daarna de lezer goed vasthouden en niet dat je voor de rest alleen maar saaie dialogen hebt.


    Ja oké... Ik ben al een tijdje bezig met het verhaal dus daarom haha.
    Maar bedankt voor de hulp (:


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik bedenk net dat als ik met een van mijn fanfic ideeën mee doe aan FOTY met het thema code rood dat echt een hilarische woordgrap zou geven... :') oh well 1 tegelijk.


    At the end we're all cursed