• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Xyloto schreef:
    ^
    Ik ben naar royalty free images gaan zoeken op sites als Unsplash. Ze hebben daar echt de mooiste foto's. Misschien helpt dat? (:


    Idk, het probleem is dat ik gewoon niet weet wat ik zoek.
    Momenteel heb ik deze cover, maar eigenlijk zijn bomen niet relevant voor mijn verhaal maar ik vind het concept wel leuk urgh:



    Maar ik zal eens rondneuzen op royalty free sites, al is het maar voor een basis achtergrond ofzo! thanks voor de hulp alvast!


    The soul needs autumn.

    Ik heb wel een idee voor het thema zoektocht, maar dat is in feite gebaseerd op een spel. Een spel-fanfic zegmaar, zou dat kunnen?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ik heb wel een idee voor het thema zoektocht, maar dat is in feite gebaseerd op een spel. Een spel-fanfic zegmaar, zou dat kunnen?


    Ik zou dit soort vragen in het officiële topic stellen, grotere kans dat de crew het ziet en kan beantwoorden c;


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Ik zou dit soort vragen in het officiële topic stellen, grotere kans dat de crew het ziet en kan beantwoorden c;

    Ja dat is misschien beter. Kent iemand hier het spel Elfenkoning/Elfenland? Vraag me af hoe bekend het is.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 17:47 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ja dat is misschien beter. Kent iemand hier het spel Elvenkoning/Elvenland? Vraag me af hoe bekend het is.


    Ik ken het niet.

    Mag je trouwens hier wel gewoon vragen stellen qua tips enzo? Ik wil voor het eerst meedoen, en snap nog niet alles...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb zware titelstress :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Delacroix schreef:
    (...)

    Idk, het probleem is dat ik gewoon niet weet wat ik zoek.
    Momenteel heb ik deze cover, maar eigenlijk zijn bomen niet relevant voor mijn verhaal maar ik vind het concept wel leuk urgh:



    Maar ik zal eens rondneuzen op royalty free sites, al is het maar voor een basis achtergrond ofzo! thanks voor de hulp alvast!

    Ik vind 'm erg gaaf!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Fennec schreef:
    (...)
    Ja dat is misschien beter. Kent iemand hier het spel Elvenkoning/Elvenland? Vraag me af hoe bekend het is.


    Was dat niet dat spel dat ik ooit bij jou gespeeld heb?
    Naar wat ik me daarvan kan herinneren, lijkt het me een gave inspiratie voor een verhaal ^^


    Stenenlikker

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik ken het niet.

    Mag je trouwens hier wel gewoon vragen stellen qua tips enzo? Ik wil voor het eerst meedoen, en snap nog niet alles...


    Ja, tis meer dat de crew dit topic niet bijhoudt, dus voor like inhoudelijke vragen van wat mag, of iets voldoet aan de regels, etc. moet je in het officiële topic zijn, omdat users wel kunnen gokken, maar geen officieel antwoord kunnen geven. Vroeger stond dat ook altijd duidelijk in de beginpost van het praattopic ^^


    At the end we're all cursed

    Zal ik naast mijn soty ook een fort gaan maken? (rofl)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Was dat niet dat spel dat ik ooit bij jou gespeeld heb?
    Naar wat ik me daarvan kan herinneren, lijkt het me een gave inspiratie voor een verhaal ^^

    Vast wel :) Het heeft draken en eenhoorns en woestijnen.
    Het leek mij leuk om dan de reizen uit te werken en de tactieken van de verschillende prinsen en prinsessen te doen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ja dat is misschien beter. Kent iemand hier het spel Elfenkoning/Elfenland? Vraag me af hoe bekend het is.

    Oh wow, dat speelde ik vroeger wel eens thuis geloof ik. Nostalgie. (:

    Best een leuk idee eigenlijk om het dan dieper uit te werken op die manier!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Ja, tis meer dat de crew dit topic niet bijhoudt, dus voor like inhoudelijke vragen van wat mag, of iets voldoet aan de regels, etc. moet je in het officiële topic zijn, omdat users wel kunnen gokken, maar geen officieel antwoord kunnen geven. Vroeger stond dat ook altijd duidelijk in de beginpost van het praattopic ^^


    Ik bedoelde als je gewoon wat vragen (eventueel inhoudelijk) kan vragen aan anderen, voor tips enzo


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Ik bedoelde als je gewoon wat vragen (eventueel inhoudelijk) kan vragen aan anderen, voor tips enzo


    Vandaar dat ik "ja" zei, dat kan en mag gewoon c:


    At the end we're all cursed

    Roundhouse schreef:
    (...)

    Vandaar dat ik "ja" zei, dat kan en mag gewoon c:


    Oke! Dankje


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.