• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    help ik heb m'n story aangemaakt.
    Wil ik dit wel? Ben ik goed genoeg? Ga ik ooit nog een goede flaptekst kunnen verzinnen? Vind ik het mooi genoeg?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hellowww :3
    Ik ga dit jaar ook maar eens een poging wagen denk ik. Ik heb al een idee!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil het dit jaar ook proberen. Waarschijnlijk met een Loki-fanfic ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil zo graag meedoen en ik wil ook ideeën hebben. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wie is goed in covers want halp de mijne ziet er niet uit


    all because i liked a girl

    Bechloe schreef:
    wie is goed in covers want halp de mijne ziet er niet uit


    Ik wil wel helpen, maar het hangt een beetje af van de stijl die je zoekt.^^


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Ik wil wel helpen, maar het hangt een beetje af van de stijl die je zoekt.^^


    Die maakt me niet zoveel uit ☺️


    all because i liked a girl

    Jongens ik heb vannacht gedroomd over het beste plot ever maar ik ben het nu al weer vergeten. Ik weet alleen nog dat het over twee koninginnen ging.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Bechloe schreef:
    (...)

    Die maakt me niet zoveel uit ☺️


    Oké, stuur anders een pb (of zet het hier?) wat je wilt en dan kijk ik er zo snel mogelijk naar!



    OT: ik weet niet of ik enthousiaster ben om te beginnen schrijven of om mijn cover te maken haha


    The soul needs autumn.

    Dissonant schreef:
    Jongens ik heb vannacht gedroomd over het beste plot ever maar ik ben het nu al weer vergeten. Ik weet alleen nog dat het over twee koninginnen ging.


    Oh nee, ik had ook iets bedacht toen ik al half in de slaapzone was, maar gelukkig herinner ik het me nog.
    Helpt het misschien om gewoon alles op te schrijven wat je eventueel weet ofzo, een soort van 'stream of consiousness'?


    The soul needs autumn.

    Wat vinden jullie van een Engelse titel bij een Nederlands verhaal?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Oh nee, ik had ook iets bedacht toen ik al half in de slaapzone was, maar gelukkig herinner ik het me nog.
    Helpt het misschien om gewoon alles op te schrijven wat je eventueel weet ofzo, een soort van 'stream of consiousness'?

    Volgens mij was ik ook half bij bewustzijn, want ik was met mezelf in discussie over wat voor coole namen ze zouden moeten krijgen, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Necessity schreef:
    Wat vinden jullie van een Engelse titel bij een Nederlands verhaal?

    Ik kom altijd eerder op Engelse titels dan Nederlandse


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Necessity schreef:
    Wat vinden jullie van een Engelse titel bij een Nederlands verhaal?


    Persoonlijk prefereer ik een Nederlandstalige titel bij een Nederlandstalig verhaal, maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt!
    Daarnaast zijn er soms Engelstalige woorden/uitdrukkingen die niet gemakkelijk te vertalen zijn.^^


    The soul needs autumn.

    Hmm, ik heb twee ideeën voor SOTY maar ik weet van beiden niet of ik ze wel afkrijg of niet.
    Wat zouden jullie doen, voor beiden een volledig plot uitdenken en dan kiezen?
    of zou ik ze beide beginnen en dan later zien welke ik indien?
    ik heb hier geen ervaring mee haha


    A to the Z