• De laatste tijd ben ik best into make-up terwijl ik dat nooit eerder was. :’) Ik houd vooral van donkere kleuren en daarmee ook donkere lippenstiften. Ik heb twee lippenstiften die ik zelf erg mooi vind. En ja die moet ik jullie gewoon showen. :Y) Wat vinden jullie ervan? :’)

    Nummer 1:



    Nummer 2:



    Ik wil nummer 2 misschien dragen naar een (huis)feestje morgen, maar ik twijfel. Wat zal ik doen? Om dit topic nog interessant te houden: wat zijn jullie favoriete dingetjes

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 18:43 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw die zijn zo mooi! En ze staan je vet goed. Zeker opdoen morgen.
    Ik vind zelf make-up en schmink vooral leuk voor cosplay en Halloween en dergelijke. Lekker uitgebreid en gek.


    At the end we're all cursed

    Die kleuren staan jou heel mooi!
    Nummer 2 kan je zeker opdoen naar een feestje, staat ook heel leuk bij dat truitje.
    Ik twijfel ook altijd aan de hoeveelheid make-up ik kan dragen, but fuck it, if it makes you feel good wear it :Y)

    Ik vind nummer 2 nog best wel wearable, gewoon doen!
    Ik vind oogschaduw toch het leukste van mijn make-up routine c:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 19:02 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nummer een ben ik geen fan van, maar nummer twee staat je echt heel goed (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Roundhouse schreef:
    Wauw die zijn zo mooi! En ze staan je vet goed. Zeker opdoen morgen.
    Ik vind zelf make-up en schmink vooral leuk voor cosplay en Halloween en dergelijke. Lekker uitgebreid en gek.


    Dank je! Ik vind cosplay zelf ook helemaal geweldkg (:


    The sun will rise and we will try again.

    Loveless schreef:
    Die kleuren staan jou heel mooi!
    Nummer 2 kan je zeker opdoen naar een feestje, staat ook heel leuk bij dat truitje.
    Ik twijfel ook altijd aan de hoeveelheid make-up ik kan dragen, but fuck it, if it makes you feel good wear it :Y)


    Dank je! (: Ja same! :’)


    The sun will rise and we will try again.

    Dissonant schreef:
    Ik vind nummer 2 nog best wel wearable, gewoon doen!
    Ik vind oogschaduw toch het leukste van mijn make-up routine c:


    Haha dank je! Is het ook wearable voor een dagje stad? :’) Oeeh ja, vind ik ook erg leuk!


    The sun will rise and we will try again.

    Staat je goed! Gewoon doen (:
    Ik zelf draag altijd een 'full face' aan make up, dat vind ik mooi en laat me goed voelen. Als ik mijn wenkbrauwen en eyeliner in een keer goed heb is mijn dag al gemaakt haha. Ik ben zelf vrij veel bezig met make up, alleen oogschaduw is nog niet echt mijn ding maar daar wil ik aan werken :Y)


    El Diablo.

    Ik vind de tweede heel erg leuk! Zeker erg wearable (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maluma schreef:
    Staat je goed! Gewoon doen (:
    Ik zelf draag altijd een 'full face' aan make up, dat vind ik mooi en laat me goed voelen. Als ik mijn wenkbrauwen en eyeliner in een keer goed heb is mijn dag al gemaakt haha. Ik ben zelf vrij veel bezig met make up, alleen oogschaduw is nog niet echt mijn ding maar daar wil ik aan werken :Y)


    Dank je! (: Ik heb hier ook een full face aan make-up. Haha leuk! Oogschaduw ben ik ook mee aan het experimenteren. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Varekai schreef:
    Ik vind de tweede heel erg leuk! Zeker erg wearable (:


    Dank je! Alleen voor een feestje of ook bijv dagje stad? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Dank je! Alleen voor een feestje of ook bijv dagje stad? (:


    Ook voor een dagje stad!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Ook voor een dagje stad!


    Oeh nice! (:


    The sun will rise and we will try again.

    De eerste vind ik niet echt mooi tbh. Tweede staat leuk, vooral bij dat truitje.


    ars moriendi

    Oh, I like it! Ik heb een voorkeur voor de tweede, zou hem ook zeker op doen! Maar die eerste is ook mooi.
    Qua make up ben ik vaak met lipstick bezig. Voor de rest doe ik altijd maar een simpele mascara op. :'D


    Danmarks Dynamite.