• De laatste tijd ben ik best into make-up terwijl ik dat nooit eerder was. :’) Ik houd vooral van donkere kleuren en daarmee ook donkere lippenstiften. Ik heb twee lippenstiften die ik zelf erg mooi vind. En ja die moet ik jullie gewoon showen. :Y) Wat vinden jullie ervan? :’)

    Nummer 1:



    Nummer 2:



    Ik wil nummer 2 misschien dragen naar een (huis)feestje morgen, maar ik twijfel. Wat zal ik doen? Om dit topic nog interessant te houden: wat zijn jullie favoriete dingetjes

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 18:43 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Barnum schreef:
    (...)
    Hehe, ik ook, alleen toen had ik nog geld lawl. Nu ga ik vaak naar de Hema, daar hebben ze ook superveel keus, en leuke en goede dingetjes ^^
    Ken ik niet, waar kun je dat verkrijgen?


    Haha dat is ook leuk! Online via Boozyshop (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oh ik weet hier dingen over! *O* Ik heb twee zussen die enorm veel bezig zijn met make-up, waarvan één voor visagiste studeert.
          Je zou er een wow-factor bij kunnen doen, zoals een smokey eye of een cateye, maar aangezien dit gewoon voor een dagje uit is, zou ik dat maar niet doen, haha. Anders ook eens experimenteren met highlighter? (krul)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:13 ]


    Heaven is a place that we all have

    taeh schreef:
    Oh ik weet hier dingen over! Ik heb twee zussen die enorm veel bezig zijn met make-up, waarvan één voor visagiste studeert.
          Je zou er een wow-factor bij kunnen doen, zoals een smokey eye of een cateye, maar aangezien dit gewoon voor een dagje uit is, zou ik dat maar niet doen, haha. Anders ook eens experimenteren met highlighter?


    Oeh nice! Ik weet alleen niet of ik het kan haha. Ja ik had een highlighter op, maar die is zo subtiel dat je die haast niet ziet. En op de foto al helemaal niet haha :’)


    The sun will rise and we will try again.

    Apocalyptic schreef:
    De eerste vind ik niet echt mooi tbh. Tweede staat leuk, vooral bij dat truitje.

    This.

    Als ik zelf make-up op doe, dan is het meestal oogmake-up (vooral eyeliner is mijn vaste ding).

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste maakt je gezicht heel wit. De tweede vind ik wel heel mooi! ^^

    Thanks y’all (:


    The sun will rise and we will try again.

    De tweede staat je echt super leuk ^^ (Leuke trui ook trouwens)
    Ik vind dat je deze zeker kunt opdoen voor een feestje en een dagje stad (blush)

    Veel plezier toegewenst!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nummer 2 kan altijd wel eigenlijk! Nummer 1 zou ik wel vet vinden voor een feestje of voor als je op stap gaat.
    Ik draag zelf vooral nude lipstick (vooral Faux en Twig van Mac draag ik doordeweeks) maar als ik op stap ga, of even wat ga drinken in de stad draag ik ook vaak donkere of rode lipstick.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tragically schreef:
    De tweede staat je echt super leuk ^^ (Leuke trui ook trouwens)
    Ik vind dat je deze zeker kunt opdoen voor een feestje en een dagje stad (blush)

    Veel plezier toegewenst!


    Ooh dank je wel! ^^ Heel erg bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Decker schreef:
    Nummer 2 kan altijd wel eigenlijk! Nummer 1 zou ik wel vet vinden voor een feestje of voor als je op stap gaat.
    Ik draag zelf vooral nude lipstick (vooral Faux en Twig van Mac draag ik doordeweeks) maar als ik op stap ga, of even wat ga drinken in de stad draag ik ook vaak donkere of rode lipstick.


    Oh nice! ^^ Oeh dat is ook erg mooi!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind die eerste ook echt mooi! Het is wel super gewaagd en ik vind dat je echt lef hebt om dat te dragen! De tweede kan altijd wel vind ik (en staat ook super mooi); dagje stad, naar een feestje, naar school etc.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik vind die eerste ook echt mooi! Het is wel super gewaagd en ik vind dat je echt lef hebt om dat te dragen! De tweede kan altijd wel vind ik (en staat ook super mooi); dagje stad, naar een feestje, naar school etc.


    Ahh dank je wel! (: Ik twijfel altijd vaak over welke lippenstift ik waar kan dragen etc. haha


    The sun will rise and we will try again.