• De laatste tijd ben ik best into make-up terwijl ik dat nooit eerder was. :’) Ik houd vooral van donkere kleuren en daarmee ook donkere lippenstiften. Ik heb twee lippenstiften die ik zelf erg mooi vind. En ja die moet ik jullie gewoon showen. :Y) Wat vinden jullie ervan? :’)

    Nummer 1:



    Nummer 2:



    Ik wil nummer 2 misschien dragen naar een (huis)feestje morgen, maar ik twijfel. Wat zal ik doen? Om dit topic nog interessant te houden: wat zijn jullie favoriete dingetjes

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 18:43 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Apocalyptic schreef:
    De eerste vind ik niet echt mooi tbh. Tweede staat leuk, vooral bij dat truitje.


    Thanks (:


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Haha dank je! Is het ook wearable voor een dagje stad? :’) Oeeh ja, vind ik ook erg leuk!

    Ja, is zeker wearable voor een dagje stad. Ik ben al op enkele meetings van Q geweest met knalrode lippenstift en diezelfde soort paars als jij nu hebt (misschien zelfs nog iets donkerder). Wat ik wel weet van knallende lippenstift opdoen (met name met zulke volle lippen, ik heb hetzelfde, haha): blijf van je ogen af. Ofja, ik balanceer het vaak met eyeliner en mascara, maar that's it.
    Ik moet alleen zeggen dat ik persoonlijk alleen fan ben van zwarte lippenstift bij een groot contrast in je gezicht/hoofd. Het rockt namelijk Elphaba's (van de musical Wicked), omdat ze zo groen zijn. En verder heb ik het eens gezien bij een vriendin van me en die heeft van zichzelf héél lichtblond haar, dus dat is ook een heel groot contrast. Ik vind dat je prachtig volle lippen hebt en maak daar zeker gebruik van (doe ik ook namelijk), maar ik ben persoonlijk niet zo'n fan van zwart.


    Deep inside, I've never felt alive

    Heywood schreef:
    Oh, I like it! Ik heb een voorkeur voor de tweede, zou hem ook zeker op doen! Maar die eerste is ook mooi.
    Qua make up ben ik vaak met lipstick bezig. Voor de rest doe ik altijd maar een simpele mascara op. :'D


    Dank je! (: Dat deed ik ook altijd, haha! Maar nu dus vaak full face :’)


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Dank je! (: Dat deed ik ook altijd, haha! Maar nu dus vaak full face :’)


    Awesome hoor! Gewoon doen! Ik wou dat ik het kon, maar ik ben er gewoon niet goed genoeg in en dan word ik boos en dan haal ik alles eraf. Meestal dan. Lol. :W


    Danmarks Dynamite.

    Barnum schreef:
    (...)
    Ja, is zeker wearable voor een dagje stad. Ik ben al op enkele meetings van Q geweest met knalrode lippenstift en diezelfde soort paars als jij nu hebt (misschien zelfs nog iets donkerder). Wat ik wel weet van knallende lippenstift opdoen (met name met zulke volle lippen, ik heb hetzelfde, haha): blijf van je ogen af. Ofja, ik balanceer het vaak met eyeliner en mascara, maar that's it.
    Ik moet alleen zeggen dat ik persoonlijk alleen fan ben van zwarte lippenstift bij een groot contrast in je gezicht/hoofd. Het rockt namelijk Elphaba's (van de musical Wicked), omdat ze zo groen zijn. En verder heb ik het eens gezien bij een vriendin van me en die heeft van zichzelf héél lichtblond haar, dus dat is ook een heel groot contrast. Ik vind dat je prachtig volle lippen hebt en maak daar zeker gebruik van (doe ik ook namelijk), maar ik ben persoonlijk niet zo'n fan van zwart.


    Ah leuk! Ja deze lippenstift is donkerrood/bruin/paarsachtig. Die andere lippenstift is donkerblauw haha, niet zwart. Als je die bedoelde (: En dank je voor je compliment! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Heywood schreef:
    (...)

    Awesome hoor! Gewoon doen! Ik wou dat ik het kon, maar ik ben er gewoon niet goed genoeg in en dan word ik boos en dan haal ik alles eraf. Meestal dan. Lol. :W


    Ik kijk YouTube video’s van Jessie Maya. Ik wist daarvoor niet eens wat primer etc. waren. Ik kwam niet verder dan de basis dingen. Zelfs geen foundation. Misschien helpt het om die video’s te kijken? Ik vind ze zelf heel vermakelijk om te kijken en door haar begon ik aan mijn make-up “obsessie” terwijl ik daarvoor nauwelijks make-up droeg. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Ah leuk! Ja deze lippenstift is donkerrood/bruin/paarsachtig. Die andere lippenstift is donkerblauw haha, niet zwart. Als je die bedoelde (: En dank je voor je compliment! (:

    Oh, oeps. Nuja, daar geldt dan hetzelfde voor ;P
    Maar ik vind die paars echt supertof! Ik heb even goed gekeken en ik heb waarschijnlijk hetzelfde kleurtje ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Oh, oeps. Nuja, daar geldt dan hetzelfde voor ;P
    Maar ik vind die paars echt supertof! Ik heb even goed gekeken en ik heb waarschijnlijk hetzelfde kleurtje ^^


    Haha maakt niet uit! Oh welke heb jij? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Die tweede staat je echt prachtig!


    26 - 02 - '16

    Tortitude schreef:
    Die tweede staat je echt prachtig!


    Ahh dank je wel! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Haha maakt niet uit! Oh welke heb jij? (:

    Ik heb Maybelline Colordrama Intense Velvet Lip Pencil. Geen idee welke kleur, want die ligt in Nederland :Y)
    Het effect van die potloden is echt supertof, met name als je ze met een lipbrush op je lippen doet, dan krijg je zo'n mat effect ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Ik heb Maybelline Colordrama Intense Velvet Lip Pencil. Geen idee welke kleur, want die ligt in Nederland :Y)
    Het effect van die potloden is echt supertof, met name als je ze met een lipbrush op je lippen doet, dan krijg je zo'n mat effect ^^


    Ooh nice! Ik ben wel fan van Maybelline. (: Deze lippenstift is van Gerard Cosmetics. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Ik kijk YouTube video’s van Jessie Maya. Ik wist daarvoor niet eens wat primer etc. waren. Ik kwam niet verder dan de basis dingen. Zelfs geen foundation. Misschien helpt het om die video’s te kijken? Ik vind ze zelf heel vermakelijk om te kijken en door haar begon ik aan mijn make-up “obsessie” terwijl ik daarvoor nauwelijks make-up droeg. (:


    Ja, is misschien wel een idee! Maar ik denk dat als ik dat ga doen, ik waarschijnlijk weet hoe alles inhoud, maar ik het gewoon niet kan doen.
    Lol, nee, maar misschien moet ik het eens proberen.
    ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Heywood schreef:
    (...)

    Ja, is misschien wel een idee! Maar ik denk dat als ik dat ga doen, ik waarschijnlijk weet hoe alles inhoud, maar ik het gewoon niet kan doen.
    Lol, nee, maar misschien moet ik het eens proberen.
    ^.^


    Nou ja, een vriendin en ik gingen samen make-up tutorials volgen en we dachten dat het helemaal ging mislukken. Dat was niet het geval. Het is leuk om te proberen in ieder geval! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Ooh nice! Ik ben wel fan van Maybelline. (: Deze lippenstift is van Gerard Cosmetics. ^^

    Hehe, ik ook, alleen toen had ik nog geld lawl. Nu ga ik vaak naar de Hema, daar hebben ze ook superveel keus, en leuke en goede dingetjes ^^
    Ken ik niet, waar kun je dat verkrijgen?


    Deep inside, I've never felt alive