• Ik ga weer eens meedoen met nano en ik vind een cover altijd iets mooier ogen en het motiveert me ook meer. Dus zou iemand voor mij misschien een cover willen maken?
    De titel is 'Rubber & bloed'. Het gaat over de Belgische kolonisatie van Congo, die uitmondde in een genocide. Ik dacht aan een simpele cover, namelijk een rode achtergrond met de titel in het wit (liefst in een lettertype waar geen verschil is in kleine letters en hoofdletters), maar als je een andere creatieve inval hebt, mag dat ook zeker c:
    Ik hoop dat iemand dit nog voor me wil doen, de maker van de cover die ik kies, wil ik ook wel 9 credits of een spotlight cadeau doen


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als ik tijd heb, maar kan nog niks beloven.

    Niemand anders die het nog wil proberen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is echt even snel iets heel simpels geworden. 'Simpel' is nog wel een dingetje voor mij om op te oefenen, mijn covers zijn normaal een stuk drukker. xD
    Hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het is echt even snel iets heel simpels geworden. 'Simpel' is nog wel een dingetje voor mij om op te oefenen, mijn covers zijn normaal een stuk drukker. xD
    Hoor graag wat je ervan vind.


    Ik ben niet helemaal verkocht met het lettertype, het lijkt me net iets te zakelijk...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb drie verschillende versies gemaakt. (:


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik heb drie verschillende versies gemaakt. (:


    Kun je bij die laatste dat lettertype iets groter zetten? Ben benieuwd hoe dat uitkomt^^ En ik weet niet of mn hoofd een spelletje met me speelt, maar die titel staat precies niet helemaal in het midden

    [ bericht aangepast op 19 nov 2019 - 10:40 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zo beter?


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Zo beter?


    Ja, top, dank je!
    Ik denk dat ik deze het leukst vind, dus de credits komen jouw kant uit c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oké, dan gooi ik mijn aanpassing weg. xD


    Credendo Vides