• En ik heb geen idee wat ik doe, want ik ben nogal een Instagram noob (en mijn badeend al helemaal), maar je kunt ons vinden onder @actualduckface. Op dit moment zijn we Hamburg aan het verkennen. *O*

    Hoe gaat het met jullie badeenden? Ze mogen ook denkbeeldig zijn, als het lot zo tragisch is uitgevallen dat je geen echte hebt. Waar zouden jullie een badeend mee naartoe willen nemen (behalve in bad, hun natuurlijke leefomgeving)?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik volg je. :Y)
    En ehm... Volgens mij is mijn Qbadeend inmiddels overleden aan de honden? Anders is ie kwijt. 🙈


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Ik heb zelf een heel leger aan badeendjes en het gaat heel goed met ze. Ze brengen gezelschap tijdens het eten en tv kijken en sommige eendjes kunnen zelfs piepen (lol)

    En ik ga je straks volgen op instagram!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Haha, ik vind je foto's geweldig leuk, dus ik heb je badeend gevolgd! ^^
    Mijn badeenden (of eigenlijk mijn huisbadeenden) hangen trouwens in de kerstboom (die overigens nog steeds staat).

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 22:47 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Hahaha nice! Ik ga je zo volgen ^^

    Ik heb zelf geen badeenden eh


    chaos makes the muse

    Mijn badeendjes doen altijd een race als ik het bad leeg laat lopen wie het eerste het putje bereikt, geel, roze of blauw. Verder zuigen ze heel goed vacuum op mn buik.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Omg. Ik heb je meteen gevolgd 😂


    i wanna die with you once or twice.

    Oooh de reizende bad eend, supertof :'D *FOLLOW*


    You were born original, don't die as a copy.

    Een badeend die selfies kan maken. Ik volg.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay, ik volg je (‘:
    Ik uhm, had ooit een behoorlijk aantal badeenden? Waaronder eentje met een zonnebril en snorkel, die vond ik echt echt cool (nerd) Maar uh, waar ze naartoe zijn? Geen idee oeps


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat leuk! Hahaha


    And then we'll see it.

    Hahaha, wat leuk! (Je hebt trouwens mooie nagellak op op die eerste foto. :Y))

    Ik heb zelf geen badeenden meer, maar vorig jaar hebben we ook een soort fotoshoot gedaan met een badeend doorheen m'n middelbare school voor ons vak film en actua, dus een beetje hetzelfde concept, en dat was echt ziek leuk (m'n profielfoto is één van die foto's die we toen genomen hebben, haha, bijgesneden weliswaar). Wat een leuk project!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, dan gaat zelfs jouw badeend beter mee met de tijd dan ik! Ik heb buiten Facebook echt niets, geen Instagram, snapchat, Twitter,... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury