• Want ik ben gewoon met een B geslaagd voor mijn Cambridge Certificate of Advanced English!

    Hieronder mijn scores:



    Ik vind het knap dat ik een B-pass heb :'D 60% van mijn resultaten is C-pass niveau of lager haha.
    Hebben jullie wel eens een Cambridge examen (of Goethe of iets soortgelijks) afgelegd?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeh gefeliciteerd! Ik ben juist op het moment bezig met Cambridge ^^


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klaar schreef:
    Proficiat! Moet je die in Nederland doen, trouwens? Het verbaast me namelijk hoeveel mensen dat gedaan hebben. Hier kent de helft van de mensen het niet eens, geloof ik. Op school is er ook nooit over gepraat geweest.

    Ik moest het destijds doen in Rotterdam. Het hoorde bij het TTO-traject van onze school. ^^


    Caution first, always.

    Ik moet binnenkort een Anglia examen doen. Heb voor Mastersniveau gekozen dus ik hoop dat het wat gaat worden hahahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @ alle mensen die me feliciteren, DANKJULLIEWEL!

    Corday schreef:
    Netjes, gefeliciteerd!
    Ik moet als ik Taalwetenschap wil studeren een IELTS-toets doen, maar dat ga ik aanvechten omdat het echt onzin is.


    Wat is IELTS dan? Nooooit van gehoord haha.

    Wiarda schreef:
    Ah, wat gaaf!! Gefeliciteerd!

    Ik heb Cambridge Advanced en Cambridge Proficiency gedaan, maar de laatste was recht na mijn eindexamen en de eindreis, dus ik had nul concentratie en een behoorlijke kater tijdens de toets. Nog steeds een B, maar ik weet dat ik met gemak een A had kunnen halen als ik een beetje had opgelet. Doei, 200 euries. (Gelukkig betaalde mijn school, dan.)

    Voor CAE had ik wel een perfecte score, dat was wel lachen. Maar goed, Engels is dan ook wel mijn sterke kant, terwijl ik de stelling van pythagoras nog steeds amper snap


    Ah nice! En een B op CPE niveau is wel echt onwijs mooi! Ik vind het al lachen dat ik een B op CAE niveau heb gehaald. Nooit verwacht. Maar goed, ik ga ook nooit een CPE examen maken want m'n Engels is gewoon niet zo goed (al kan ik het blijkbaar wel). Ik wil wel voor een Goethe certificaat gaan, in juni :)

    HaIe schreef:
    (...)

    Ik deed dat jaar mijn eerste poging lerarenopleiding Engels (2015-2016) maar had niet genoeg punten om door te mogen naar het tweede jaar dus ben ik het jaar erna naar Zwolle gegaan, zelfde opleiding, en heb daar in 1 jaar mijn P gehaald. Nu dus in m'n 2de jaar en in m'n 4de jaar moet ik de CPE (C2) afleggen.


    Ah, ja bij lerarenopleiding Engels is dat inderdaad nodig. Maar dan haal je dat CPE sowieso wel. Ik kon ook voor CPE kiezen maar ik zat zo van nah laat ik maar eerst gewoon CAE halen...

    SPECS schreef:
    Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, but: told you so :')
    Jij zegt altijd dat je overal slecht in bent, maar het tegengestelde is waar. <3


    Mijn Engels is echt bagger hoor ;)

    Square schreef:
    Yay, dat is supergaaf! Gefeliciteerd. *O*

    Ik heb ook CAE gedaan, maar dat was in 2013 en toen hadden ze nog niet zo'n mooi fancy overzicht van je resultaten. Gemiddeld had ik uiteindelijk een A, maar ik heb alleen ongeveer een soort van indruk van mijn precieze score op de aparte onderdelen, helaas. Ik weet wel dat Writing ook mijn laagste score was, dus hé, high five, haha. :'D



    Serieus niet zo'n mooi schema? Jammer!
    Huh, jij ook al slechter in writing? Dat had ik ook niet verwacht :'D gekke Cambridge.

    Klaar schreef:
    Proficiat! Moet je die in Nederland doen, trouwens? Het verbaast me namelijk hoeveel mensen dat gedaan hebben. Hier kent de helft van de mensen het niet eens, geloof ik. Op school is er ook nooit over gepraat geweest.


    Moet niet, ik doe atheneum plus dus het werd bij mij als extra optie aangeboden, naast sociale wetenschappen waar ik ook een certificaat van de universiteit voor krijg. Ik heb ook geen idee wat ik met het certificaat moet tho, maar ik wil journalistiek gaan doen dus dan is het altijd handig om een taal te kunnen :)

    Suzuya schreef:
    Oeh gefeliciteerd! Ik ben juist op het moment bezig met Cambridge ^^

    Nice, wanneer ga je examen doen en welk examen? :)

    Laleah schreef:
    Ik moet binnenkort een Anglia examen doen. Heb voor Mastersniveau gekozen dus ik hoop dat het wat gaat worden hahahaha


    Wat is Anglia dan?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Serieus niet zo'n mooi schema? Jammer!
    Huh, jij ook al slechter in writing? Dat had ik ook niet verwacht :'D gekke Cambridge.


    In alle eerlijkheid was ik al heel blij dat ik op dat onderdeel überhaupt een score had, want ze zijn erg streng met wat er precies in moet staan volgens de instructie, en mijn school deed een keer mee aan een soort officiële test van mogelijke examenvragen waarbij ik als enige uit mijn Cambridge klas geen punten had gekregen op Writing omdat ik blijkbaar zoveel was afgeweken van het onderwerp dat ze het niet konden beoordelen. Ik heb tot op de dag van vandaag géén idee hoe ik dat voor elkaar kreeg (ik wist toen we de oordelen kregen niet eens meer wat de opdracht was, laat staan wat ik had geschreven), maar geef jezelf een schouderklopje dat je dat niet hebt gedaan, dus. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    In alle eerlijkheid was ik al heel blij dat ik op dat onderdeel überhaupt een score had, want ze zijn erg streng met wat er precies in moet staan volgens de instructie, en mijn school deed een keer mee aan een soort officiële test van mogelijke examenvragen waarbij ik als enige uit mijn Cambridge klas geen punten had gekregen op Writing omdat ik blijkbaar zoveel was afgeweken van het onderwerp dat ze het niet konden beoordelen. Ik heb tot op de dag van vandaag géén idee hoe ik dat voor elkaar kreeg (ik wist toen we de oordelen kregen niet eens meer wat de opdracht was, laat staan wat ik had geschreven), maar geef jezelf een schouderklopje dat je dat niet hebt gedaan, dus. :Y)


    Ik heb ook letterlijk geen idee wat ik geschreven heb en ik weet ook niet meer wat de opdracht was.
    Vind het wel jammer dat ik het niet terug kan zien :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly