• Hoi! Over een maand is het alweer zover. Valentijnsdag!
    Ik heb zelf sinds december een vriend en dit word dus mijn eerste echte valentijn. Ik wil iets leuks doen, maar weet nog niet wat. Eigenlijk wilde ik het overslaan, want ik heb niks met deze feestdag, maar mijn vriend deelde gister mee dat ie wat voor me had gekocht. :|
    Zo zijn er vast ook wel een paar bij jullie die het nog niet wat weten! Dus deel hier je ideeën, of tips uit. Wat ga jij doen?
    Zo kunnen we er met zijn allen inspiratie uithalen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    hahahaha, okay sorry dit vind ik droog :'D
    Wel een romantische vriend :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Zowel mijn man als ik geven echt helemaal niets om valentijnsdag, maar sinds we samenzijn gaan we op die dag naar een dierentuin. Dit jaar ben ik hoogzwanger, dus dat zit er "helaas" niet zozeer in lol.

    Maar wat leuk dat hij iets voor je heeft, dat zie je niet vaak natuurlijk. (: Zelf vind ik uitstapjes altijd wel leuk om te doen, maar er zal vast wel iets zijn dat hij leuk vind om te doen?


    — I was lightning before the thunder —

    Op dit moment denk ik nog lang niet aan Valentijn, maar wij zullen wel weer iets voor elkaar kopen. En vorig jaar had mijn lief heel mijn kot/appartement vol kaarsjes gezet, echt super romantisch. Er kwam net een vrouw achter mij de gang op toen de deur open ging en ze was echt zo van 'ooooooh'. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga denk ik met mijn vriendjes Ben & Jerry's voor de buis hangen Netflix kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    We gaan denk ik Freed zien in de bios en op valentijns dag zelf elkaar hele cheesy cadeautjes geven. (wbw)

    Waarschijnlijk;
    helemaal niets

    Mijn vriend en ik zijn niet zo van valentijnsdag lol

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 21:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn vriend en ik doen niet zoveel met Valentijnsdag :')


    26 - 02 - '16

    Mijn vriend en ik kopen meestal geen cadeautjes voor elkaar of enkel zo van die kleinigheden. We gaan wel samen uit eten en kijken dan gezellig een film bij hem.^^
    Ik ben wel van plan om dit jaar koekjes te bakken (in de vorm van hartjes uiteraard hoe cheesy).


    The soul needs autumn.

    Mijn vriend en ik houden allebei niet zoveel van Valentijnsdag of die kleffe meuk :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twee jaar achter elkaar zijn mijn vriend en ik naar de bioscoop geweest als date. In 2014 naar Kingsman en in 2015 naar Deadpool. lekker romantische films ook
    Misschien is het een idee om met mijn vriend uit eten te gaan die avond. De 14de valt immers op een woensdag, wat een werkdag voor mij is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wij gaan een weekendje weg met een bevriend koppel voor valentijn, niet dat wij, de meisjes, mogen weten waarheen (wat best frustrerend is) maar goed. Ik ben er zeker van dat het heel fijn gaat worden. :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell