• Hoi, ben ik weer! Mijn PWS partner en ik hadden het niet zo goed, en wat erop volgde was het feit dat ik een ander PWS alleen mocht doen, waar ik natuurlijk akkoord mee ging. Deze keer heb ik een simpele enquête, die jullie hopelijk willen invullen. Het gaat over of jullie ooit criminaliteit hebben uitgevoerd, en het maakt niet uit of de antwoorden enkel nee en een - zijn, ik moet het gewoon weten.
    https://nl.surveymonkey.com/r/LMNC8Q9
    Alvast bedankt!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ingevuld!

    Chuckles schreef:
    Ingevuld!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Valt per ongeluk zwart rijden in de trein ook onder criminaliteit?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ingevuld! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McNuggets schreef:
    Valt per ongeluk zwart rijden in de trein ook onder criminaliteit?


    Ik zal nu even ja zeggen, want ik zie dat onder een 'licht vergrijp'. Dan kun je gewoon per ongeluk zetten, of iets dergelijks. Als je zou willen, maar het hoeft niet per sé, kun je ook zeggen wat je hebt gedaan zodat ik er een voorbeeld van kan maken. C':


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ingevuld ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Alvast dankjewel aan degenen die het hebben ingevuld! Het helpt echt super, super erg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    McNuggets schreef:
    Valt per ongeluk zwart rijden in de trein ook onder criminaliteit?


    Haha dit heb ik ook weleens gedaan en toen kon ik mijn bestemmingsstation niet uit. :')

    Edit: zal ook even de enquête invullen trouwens.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 23:50 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Done :-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Done!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ingevuld (:


    Caution first, always.

    Ingevuld ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Is alcohol drinken op een leeftijd dat je nog niet mag criminaliteit volgens deze enquête? In dat geval duidt iedereen wellicht ja aan, maar ik dacht het toch nog eens te vragen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Chuckles schreef:
    Ingevuld!


    And then we'll see it.

    Klaar schreef:
    Is alcohol drinken op een leeftijd dat je nog niet mag criminaliteit volgens deze enquête? In dat geval duidt iedereen wellicht ja aan, maar ik dacht het toch nog eens te vragen. (:


    Ik reken dit dan niet tot criminaliteit (misschien weer een licht vergrijp, maar tegenwoordig kan het niet eens meer echt bestraft worden omdat bijna iedereen voor 16/18 iets drinkt), tenzij het overmatig was en tot dingen zoals overlast, vernieling, etc. leidde.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.