• Ik ben van plan om mee te doen met de FOTY 2018 maar daar heb ik natuurlijk wel een prachtige cover voor nodig, iets waar ik zelf alles behalve goed in ben!
    Naast een cover ben ik ook op zoek naar een plaatje wat ik ook bij elke hoofdstuk kan gebruiken, een die bijna net zoals de cover zelf is maar kleiner in formaat.
    Om jullie een klein idee te geven waar het verhaal over gaat zal ik hier onder een kleine samenvatting neer zetten.

    Wanneer de jonge heks Norae onbewust in een tijd lus terecht komt, moet ze haar best doen om een weg terug te vinden. Een knappe vreemdeling maakt het haar er echter niet makkelijker op. Zal ze bestand zijn tegen alle verleidingen die de tijd lus met zich mee breng om een weg naar huis te kunnen vinden?


    Wat moet er op de cover staan?
    Een jonge vrouw
    Een klok
    De titel the vvitchy time loop
    en mijn naam Annamarie

    Dit klik zijn een aantal plaatjes die ik bij het verhaal vind passen, maar niet alles hoeft gebruikt te worden.

    Wat krijg je er voor terug?
    Negen credits voor de cover die bij ik kies en natuurlijk noem ik je naam in mijn verhaal.


    I love you 3000 <3

    Saluja schreef:
    (...)
    Is niet van mij, ik gaf gwn de reactie :p


    Whaha fail heb ik het verkeerd gezien 😂😂


    I love you 3000 <3

    DreamerN schreef:
    Oh, jammer dat je al gekozen hebt.. Ik was er namelijk nog mee bezig.

    Ow echt? Sorry ik had geen idee al ben ik nu wel nieuwsgierig naar de jouwe


    I love you 3000 <3

    Xaeope schreef:
    Er zijn zoveel leuke maar ik ga toch voor die van Dexter met de twee klokken, heb je die toevallig ook nog zonder titel? 😇
    Iedereen bedankt voor de prachte creaties!

    Oja! Dexter de credits komen zo snel mogelijk je kant op! *O*


    Die heb ik zeker zonder titel! Wil je wel dat je naam er op blijft staan, of wil je alle tekst weg?
    En ik hoef niet persé de credits hoor, zo actief ben ik niet op Q. Je mag ze van mij ook wel verloten onder de andere mensen die een creatie hebben gemaakt, of ze zelf houden. Zie het als liefdadigheid van mijn kant!

    Als je laat weten welke tekst je weg wil laten, dan zet ik hem voor je in een berichtje.

    @Saluja dank je wel voor je compliment!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 21:55 ]


    "If there's one thing you can say about mankind, there's nothing kind about man." - Tom Waits

    Dexter schreef:
    (...)

    Die heb ik zeker zonder titel! Wil je wel dat je naam er op blijft staan, of wil je alle tekst weg?
    En ik hoef niet persé de credits hoor, zo actief ben ik niet op Q. Je mag ze van mij ook wel verloten onder de andere mensen die een creatie hebben gemaakt, of ze zelf houden. Zie het als liefdadigheid van mijn kant!

    Als je laat weten welke tekst je weg wil laten, dan zet ik hem voor je in een berichtje.

    @Saluja dank je wel voor je compliment!


    Aw dat is erg lief ik zal eens kijken wat ik er mee ga doen. Ze gaan sowieso weg haha

    Graag de titel weg en mijn naam laten staan.


    I love you 3000 <3

    Hij was nog niet helemaal af en ik zit nog steeds te twijfelen over een aantal kleine dingetjes, maar dit is hem.
    Op "mijn" Mac op stage heb ik er nog eentje, maar die was nog minder af dan deze.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hij was nog niet helemaal af en ik zit nog steeds te twijfelen over een aantal kleine dingetjes, maar dit is hem.
    Op "mijn" Mac op stage heb ik er nog eentje, maar die was nog minder af dan deze.




    Ow wauw die is ook heel mooi


    I love you 3000 <3

    Heb je het nig steeds nodig?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.