• Oke, iedereen heeft wel eens een lekke band, een vastlopende rem, of whatever.
    Maar nu baal ik echt; vandaag had ik een lekke band, en maandag ook al. 2 keer in 3 dagen. Ik heb deze fiets ongeveer 2 jaar, en ik heb voor maandag met die fiets nog nooit een lekke band gehad.
    Natuurlijk is een gestolen fiets veel erger, maar ik baal gewoon een beetje... hopelijk snappen jullie dit (:

    Trouwens, schade of slijtage, of zoals ik net zei:een lekke band heb ik nog nooit eerder gehad met die fiets, maar wel productiefoutjes:
    1. Een van de banden was niet goed, en op een hete dag ontplofte deze.
    2. De reserve sleutel was paste niet, en toen had ik een dag geen sleutels. Tja.


    Dit was trouwens wat er in mijn band zat:


    (Een soort van nietje, maar dan een aantal centimeters groot)


    Wat is het apartste dat jij met je fiets heb meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 16:50 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dat is inderdaad heel rot.
    Het apartste? Waarschijnlijk over de kop vliegen en op mijn gezicht gaan :') Geen aanrader :p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dat is inderdaad heel rot.
    Het apartste? Waarschijnlijk over de kop vliegen en op mijn gezicht gaan :') Geen aanrader :p


    Haha, zoiets heb ik wel eens gehoord ja. Lijkt me erg vervelend. Gebeurde het bij het remmen soms?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oh dat lijkt me heel irritant. Leuk, zo'n mega nietje in je band haha.

    Ik heb weleens gehad dat het sleuteltje meteen afbrak toen ik mijn fiets van het slot wilde halen. Dat was ook erg handig :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn remmen gaan eens in de drie maanden kapot, heb ik met elke fiets (handremmen) zoo irritant! Ehm nou ik ging een keer op snelheid steppen op mijn fiets, maar toen gleed ik uit (duhh) en toen knalde ik met mijn voet tegen de trapper aan in een gekke beweging en toen kon ik een paar dagen niet meer lopen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Haha, zoiets heb ik wel eens gehoord ja. Lijkt me erg vervelend. Gebeurde het bij het remmen soms?


    Volgens mij wel ja hahahaha, aantal jaren geleden weer hoor. :'D Pretty painfull :p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Dat is inderdaad heel rot.
    Het apartste? Waarschijnlijk over de kop vliegen en op mijn gezicht gaan :') Geen aanrader :p


    Daar heb ik ook ervaring mee. En bij mij zijn in een paar weken tijd twee fietsen gestolen:(

    Marveldrake schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook ervaring mee. En bij mij zijn in een paar weken tijd twee fietsen gestolen:(


    Aah, dat is echt heel erg balen. Natuurlijk is een gestolen fiets al heel vervelend, 2 achter elkaar is wel echt verschrikkelijk


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mijn moeders fiets is ooit drie keer gestolen op een jaar tijd :x Drie keer een andere fiets ter verduidelijking, haha.
    En oh ja dit is niet over een fiets maar over onze auto, maar die is drie jaar geleden dus in brand gestoken door een pyromaan toen ie ergens geparkeerd stond. Dat was behoorlijk vreselijk ook


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gelukkig waren ze wel verzekerd en kreeg ik gewoon een nieuwe, maar het blijft zeer vervelend. Je moet gewoon met je poten van iemand anders zijn spullen blijven.

    Oh, dat is waarschijnlijk zo'n houtniet(je). Die hebben wij ook in de voorkamer zitten in de muur, om ervoor te zorgen dat de houtplaten aan de muur blijven zitten. Wel vet vervelend though. want je kunt al vrij snel niets meer met je fiets.

    Ik heb ooit in één week gehad dat ik weer probeerde actief te zijn en naar mijn werk te fietsen (dat was toen ongeveer een uur) in plaats van met de bus (halfuur), maar de ene keer plensde het dat het regende, volgende keer onweerde het volgens mij en die keer daarna had ik op de terugweg een lekke band. Erg fijn...


    Deep inside, I've never felt alive