• Hi Quizletters!

    Ik wil iemand verrassen met liedjes met inspiratievolle teksten. Zolang ze maar positiviteit, doorzettingskracht, zelfzekerheid, zelfwaardering, moed, energie om voor je eigen keuzes te gaan etc geven. *O*
    Dat mag gaan over het bereiken van je eigen doelen, loslaten van iemand (die je beter vergeet), jezelf goed in je vel voelen of in jezelf geloven en andere dingen die alleen maar positief zijn.

    Qua genre maakt het niet veel uit. We zien wel of ze het mooi vind. ;D En het kan ook handig zijn voor andere Quizletters die hier wat aan hebben! (blush)

    Zouden jullie het topic willen volspammen met lyrics video's? Liefst wel van die video's waarbij je zicht hebt op de lyrics zodat je makkelijk de tekst kan volgen. Dus liever geen waarbij de tekst per zin of per woord pas verschijnt. :p Maar mocht je geen overzichtelijkere lyrics video vinden, ga je gang en deel het toch. :Y)

    Vergeet de video's niet tussen quote codes te plaatsen! Ik heb liever niet dat mijn topic vriest. :3

    Dit is een liedje dat ik haar heb gestuurd waarvan ze de tekst wel mooi vond. Het liedje zelf minder, maar dat maakte haar niet uit door de tekst. :p
    Kom maar op met al die liedjes!

    Ik ...


    Ik wil een tuin vol egels

    1-800-273-8255 - Logic is wel vrij inspirerend, tho wel depressief in het begin maar het lied zelf heeft wel al veel mensen geholpen door de zelfmoordlijn populairder te maken ^^ het lied is wel vrij bekend dus ik weet niet of dit was wat je naar zocht haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    -

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 20:32 ]


    chaos makes the muse


    Hey now, you're an all-star, get your game on, go play
    Hey now, you're a rock star, get the show on, get paid
    And all that glitters is gold
    Only shooting stars break the mold

    Ok, nu even serieus.



    Sometimes there's airplanes I can't jump out
    Sometimes there's bullshit that don't work now
    We are god of stories but please tell me
    What there is to complain about?



    In every life we have some trouble
    But when you worry you make it double
    Don't worry, be happy
    Don't worry, be happy now


    — I was lightning before the thunder —





    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 14:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys






    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys







    lol sorry voor de spam hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dankjewel allemaal! *O* Ik ga ze ook beluisteren, de liedjes die ik nog niet ken daarvan.

    @Copenhagen: ik vroeg te spammen dus je bent goed bezig, hehe. (wbw) Zolang het maar niet meer dan 3 posts achter elkaar is, haha.



    Ik wil een tuin vol egels






    chaos makes the muse

    Okeeee ik luister de laatste tijd alleen maar OST's van games lol dus ik kan hier helaas niet veel aan toevoegen, behalve dan misschien:

    - Avril Lavigne, Smile
    - Daughtry, Start of something good
    - Zara Larsson, Symphony
    - Zara Larsson, Lush life


    oi, suzy

    Hier zijn een paar liedjes die ik zelf heel inspirerend vind.








    chaos makes the muse

    Ik heb al een paar beluisterd, nog niet allemaal. Het zijn mooie teksten. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Deze van mijn favoriete band ever maakt mij altijd vrolijk:


    Lyrics onderaan bij de informatie.


    En deze is om heerlijk mee te blèren:


    Deze zangeres en dit liedje hebben mij door veel moeilijke tijden getrokken:

    Lyrics onderaan bij de informatie.


    En dit lied is net nieuw uitgekomen vandaag, totaal anders van wat deze zangeres normaal doet, but I love it:


    Oh, en deze werkt voor mij ook altijd als ik boos of verdrietig ben, haha:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 18:18 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik wilde hier keihard 'I don't wanne be sad' gaan zetten van Simple Plan, maar die is dus al aangeraden haha :') Voor de rest heb ik in de aanbieding:


    Ik vind vooral het laatste refrein (of eigenlijk een variatie op het refrein) heel erg mooi c:


    Ik weet niet of dit echt is wat je zoekt, maar ik vind de tekst mega inspirerend haha


    Dit was vroeger echt het liedje me dat me altijd een beter gevoel gaf c:


    En het vermelden waard:
    https://www.youtube.com/watch?v=9BLW4v_lVxU
    https://www.youtube.com/watch?v=20jZvql6EwI
    https://www.youtube.com/watch?v=3wZqjFryiSM
    https://www.youtube.com/watch?v=bZ6Dtat76UI
    https://www.youtube.com/watch?v=ZGy0JOe-csc (deze vind ik echt mooi, even extra vermelden, als je de rest skipt, kijk dan toch deze XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ohhh!
    Hoe kon ik Hunter nu vergeten? Hij bracht vandaag ook nog een nieuw lied uit.

    Deze drie liederen brengen mij ongetwijfeld ook altijd in tranen, but make me feel so loved:





    Doe deze met Lady Antebellum er dan ook maar bij:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 19:29 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo