• De stelling van deze week luidt:
    Politie moet strenger optreden tegen geweld op openbaar vervoer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ja, conducteurs durven vaak niet controleren op treinen rondom brussel uit vrees voor geweld tho ik heb meerdere mensen dit horen zeggen en dat vind ik echt niet kunnen (het geweld naar conducteurs/controleurs als gewoon het niet controleren uit angst) ook buschauffeurs krijgen vaak te maken met geweld )):

    maar ja de vraag is hoe en met welk geld haha

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 14:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja, eens, maar ik zou niet weten hoe, eigenlijk :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens.


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen idee hoe het zit met de veiligheid in het openbaar vervoer op dit moment en hoe de politie daar tegen op treedt, maar als het veiliger kan door middel van deze manier, lijkt het me zeker nuttig. Voor dus!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 16:22 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Eens


    What worries you, masters you.

    Eens


    ...

    eens


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Eens, maar dan moeten ze daar ook de middelen toe hebben. Om in elke openbaar vervoer een agent mee te laten reizen is ook weer teveel, tevens kost dit teveel mankracht die vaak ook ergens anders beter gebruikt kan worden. Camera's kunnen ook ingezet worden die betere kwaliteit leveren als sommigen die nu al in bijv. bussen geïnstalleerd zijn.

    Of geef het personeel zelf gewoon een Taser met een bijbehorende cursus zodat ze zichzelf tenminste kunnen verweren in gewelddadige situaties.


    Credendo Vides