• YAAAASSS ik ben zo blij! Normaal zit ik héél de vakantie thuis mij te vervelen, te wachten totdat we een weekje op vakantie gaan naar mijn oma en opa. Maar deze zomer word vééééééééél leuker! Ik ben nog nooit op kamp ofzo geweest, voor een deel omdat het een te grote hap uit ons budget was, en voor een deel omdat mijn ouders me niet wouden laten gaan zonder iemand die ik persoonlijk ken (en dan moet ik juist heel de basisschool gepest zijn (cat) ). Nou jammer genoeg gaat een vriendin van mij volgend jaar naar een andere school en zij ging elk jaar al op Kazou kamp. Dus opeens in de groepschat 'HEEEEEEEY IK HEB EEN IDEEE laten we met zn allen op kazou kamp gaan ;D', iedereen natuurlijk heel blij maar jammergenoeg was ik de enige die dus kon. Dus gingen wij zoeken naar een kamp dat wij wouden doen. Eerst wouden we dus naar Italië gaan becouse ik daar al lang naartoe wil. Maaaaar toen kwamen we nog iets beters tegen. Een week naar Londen, Oxford en THE HARRY POTTER STUDIOS. Owjeeeeee ik ben zo blij! De reis is geboekt en van 28 juli tot 4 augustus ga ik naar fucking LONDEN. Sorry maar ik ben zoooooo blij! ;D


    Een kaartje is altijd welkom (cat)

    Youlbury National Scout Activity Centre
    Boars Hill
    OX1 5HD Oxford
    Groot-Brittannië

    Sofie Taveirne
    Kazou Brugge


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    ooooh, dat klinkt super leuk! heel veel plezier.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Super leuk! Heel veel plezier gewenst. ^^

    Wacht je bent 14 en je mag alleen naar Londen? Wauw, mijn ouders hadden me vastgeketend als ik dat voorstelde toen ik 14 was :')


    You were born original, don't die as a copy.

    cool ik wil ook graag een keer naar London


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Oh Wow, das wel echt heel gaaf! Ik wens je superveel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 23:06 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)