• Hiya,

    Voor mijn nieuwe verhaal "De Yoga Dagboeken" ben ik een cover aan het maken. Nouja, een poging tot aan het wagen want Ehm.
    Het verhaal zelf gaat over een koppel dat vaak reist maar doorheen het verhaal merkt de hoofdpersonage (en de lezer) langzaamaan op dat haar partner haar eigenlijk soort van versmacht. Dit leidt tot een zoektocht naar haarzelf. Ze moet terug leren alleen zijn, voor zichzelf zorgen en een manier vinden om gelukkig te zijn. Het is dus een beetje een filosofisch verhaal. Ik weet zelf nog niet goed waar ik ermee heen wil maar bon :')

    Dit is wat ik tot nu toe heb. Onder een spoiler want, damn it's bad.






    Nou zoek ik geen nieuwe cover ofzo maar eerder tips of dingen die jij anders zou doen? Ik zit namelijk een beetje vast.

    Thanks!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    I like the first one,


    - thank you for existing -

    Ik vind de eerste wel leuk, maar dan zonder de zwarte kader er rond (:


    Mhm?

    Ik vind de tweede heel mooi!! Ik zou alleen een ander lettertype kiezen en misschien in een hele lichte blauw.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    De tweede is echt mooi


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind je twee covers erg mooi! Hier zijn enkele tips/dingen die je misschien kan aanpassen:

    Cover 1:
    - Ik zou de zwarte kader weglaten. Als je echt een kader wilt, kan je misschien best voor een lichte kleur gaan.
    - Ik denk dat de vrouw mooier tot uiting komt als je een simpele achtergrond zonder kleurschakeringen hebt. Of misschien net als je een afbeelding van bijvoorbeeld een bos ofzo gebruikt.
    - Hmm, de titel is qua kleur ook iets te donker. Als je een neutrale achtergrond hebt, kan je de kleur van de titel misschien linken met de vrouw?

    Cover 2:
    - Hier vind ik het font van de titel niet echt bij de cover passen.
    - Is het slangachtige ding aan haar keel belangrijk? Anders zou ik dat weglaten. Dan zien het er iets 'cleaner' uit. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
    - De bovenste mandala vind ik te wit in vergelijking met de rest van de tekening. Het lijkt er nu gewoon maar wat boven gezet. Misschien als je de kleur meer overeen laat komen, creëert het meer eenheid. Je kan hem ook gewoon weglaten natuurlijk.


    The soul needs autumn.

    Ik vind de eerste erg leuk, maar als ik dan toch een tip mag geven: Ik zou de zwarte omlijsting er afhalen, omdat ik denk dat het mooier is zonder.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind ze allebei echt zeer mooi, maar ik zou ook een ander lettertype gebruiken. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried