• Van het gedoe rond 'coolest monkey in the jungle' tot het eten van die wasmachine dingen, tot mensen die hun hoofd inmetselen in een magnetron voor youtube... Hebben we er zoveel jaren van evolutie op zitten, leven we in het tijdperk waarin we toegang hebben tot kennis en dan nog lopen er figuren rond op de wereld wiens hersencapaciteit onmogelijk goed benut kan worden. Dus ja.
    WAAROM?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    We hebben teveel vrije tijd, denk ik


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moest meteen aan dit plaatje denken:



    Maar, inderdaad. Echt bizar wat voor nutteloze, belachelijke en gevaarlijke dingen mensen doen. Elke keer is het wel weer wat.
    Die 'waarom'-vraag stel ik mezelf ook regelmatig. :')

    i feel you
    ik erger me vooral aan mensen die met uitspraken komen aanzetten zonder enig idee te hebben waarover ze spreken
    of dan met data aan komen zetten die nergens op slaat of waar een meer aan is
    of met opiniestukken (DAAROM NOEMT HET OPINIE EN JA, DAT KAN FOUT ZIJN)
    so i feel you


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ach mensen moeten eenmaal iets hebben om op te zeiken.. En tja, het ligt ook altijd aan anderen, nooit aan henzelf :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Omdat de mens eigenlijk gewoon een achterlijke diersoort met bewustzijn is. :')


    ars moriendi

    Moderne vorm van natuurlijke selectie?


    Mhm?

    Oeps schreef:
    Moderne vorm van natuurlijke selectie?


    yah bish

    darwintheorie houdt stand, zelfs bij de homo sapiens "sapiens"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 19:11 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat is mijn gedachte tijdens een complete aflevering lachen om home video's


    oi, suzy

    Oeps schreef:
    Moderne vorm van natuurlijke selectie?


    Hopelijk ja :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ja, soms zal ik mensen echt niet begrijpen (':
    Waarom zou je inderdaad (bijvoorbeeld) een wasmachine tablet eten, je weet toch dat het giftig is :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Kingsleigh schreef:
    Ja, soms zal ik mensen echt niet begrijpen (':
    Waarom zou je inderdaad (bijvoorbeeld) een wasmachine tablet eten, je weet toch dat het giftig is :o

    Alles voor die likes, he!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Omdat de mens eigenlijk gewoon een achterlijke diersoort met bewustzijn is. :')


    26 - 02 - '16

    Waarschijnlijk hebben mensen vroeger ook gekke dingen gedaan, alleen waren er toen minder camera's om het te filmen en te fotograferen. Maar ik snap ze ook niet, waar zit dan je logica?

    Hoewel ik sommige rages die onschuldig lijken, zoals raw water ook niet snap. Als je altijd gefilterd water hebt gedronken en ineens raw water gaat drinken, dan kun je toch ook wel bedenken dat het nooit lang goed kan gaan?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 20:42 ]


    Physics is awesome