• Yoo lieve mensen van Quizlet

    Ik ben vrij intens met mijn gevoelens, go big or go home, all or nothing etc. Nu heb ik dit in eerdere relaties altijd prima weten te matigen, vooral omdat mijn partner het rustiger [lees: normaal tempo] aan deed. Nuuu heb ik echter iemand ontmoet via Tinder. Na drie weken daten hebben we het officieel gemaakt (wat schijnbaar al snel was) en zijn nu bijna een maand samen. Voor het idee, ik ben 20, hij is bijna 25.

    Momenteel ben ik al in het bezit van de reservesleutel van zijn appartement. Er zijn ook al meerdere grapjes-die-eigenlijk-niet-helemaal-grapjes-zijn gemaakt
    vanaf zijn kant over dat ik bij hem kan wonen. Nu slaap ik nog maar zo'n twee dagen per week thuis, dus ik woon al praktisch daar. Er liggen standaard spullen van mij daar, dingen die je elke dag gebruikt.

    Het gaat me allemaal wel erggg snel. Ik bedoel, het voelt supergoed verder maar christ, we kennen elkaar nog niet eens 2 maanden. Nu heb ik ook nog geen enkele intentie daadwerkelijk bij hem te gaan wonen eerst maar eens een rijbewijs want steeds een uur met OV is ook niet ideaal maar is het sowieso niet wat snel om hier over te beginnen?

    Of heeft een van jullie nog een grappig verhaal? Ik ben huiswerk aan het uitstellen geheheh


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zolang als het voor jullie beiden goed voelt, zie ik geen reden om bezorgd te zijn (:

    Zorg er gewoon voor dat je je niet meteen helemaal vasthangt aan hem!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Je moet doen wat goed voelt, maar als jij het te snel vindt gaan, moet je daar toch even met hem over praten. Je zegt het zelf: go big or go home. Doe wat jij wilt, niet wat door anderen bestempeld wordt als 'te snel'.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Je moet doen wat goed voelt, maar als jij het te snel vindt gaan, moet je daar toch even met hem over praten. Je zegt het zelf: go big or go home. Doe wat jij wilt, niet wat door anderen bestempeld wordt als 'te snel'.


    26 - 02 - '16

    Bij mij en mijn vriend ging het ook erg snel, maar wij waren toen nog jong (Ik werd net 16) dus dan heb je het nog niet over samenwonen. Wij waren binnen 3/4 weken officieel en na 6 weken hadden we voor het eerst seks, is dit too much info?? Haha. Maar dat was de eerste keer dus best een big deal. Het voelde gewoon goed. Daarna leer je elkaar natuurlijk steeds beter kennen, en zolang het dan nog steeds goed voelt - wiens zaak is het dan om zich met jullie te bemoeien? Niemand dus, alleen jullie twee. En als het voor jullie goed voelt dan is het goed.
    Ik en mijn vriend hebben het sinds ons eerste jaar al serieus over trouwen gehad (natuurlijk niet op ons 17de maar wel serieus).

    Als jij het te snel vindt gaan omdat jij het zo voelt en niet "Omdat het raar is" of "om wat anderen vinden" dan kun je het beter wa t rustiger aan doen. Maar zolang het voor jullie goed voelt, zou ik me als ik jou was geen zorgen maken ♡♡


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn vriend begon er ook al vrij snel over (samenwonen), al was het wel iets langer dan een maand. Aangezien mijn vriend alleen woonde was hij er ook veel sneller aan toe om samen te wonen dan ik. Dan was hij minder alleen (‘: misschien geldt dat ook voor je jouwe?

    Maar goed, ga gewoon op je eigen tempo. Doe wat goed voelt, dan komt het vast goed ^^ Ga vooral ook leuke dingen doen en ervan genieten (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 12:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn vriend en ik kende elkaar ruim een week toen hij met een grote bos rozen bij me binnen stond om het officieel te maken (ik woonde toen al lang op mezelf) en na ongeveer 2 maanden trok hij bij me in. Inmiddels zijn we vierenhalf jaar samen en alles gaat nog steeds super goed. Dus ja, wat is snel? Doe waar je je goed bij voelt, samen, en laat je vooral niet tegen houden door oordelen van een ander; wat voor de een snel is, is het voor de ander niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eh mijn vriend en ik kenden elkaar 2 weken via app en hadden elkaar 3 keer gezien op stap. Na ruim twee weken wilde hij het al officieel maken en in de vierde week hadden we al seks. (Terwijl ik normaal niet zo ben.) Dit terwijl we het hele date gedoe hebben overgeslagen en het voelt nog steeds goed. Dus ja, doe wat goed voelt en denk niet na over wat anderen zeggen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    M0NA schreef:
    Bij mij en mijn vriend ging het ook erg snel, maar wij waren toen nog jong (Ik werd net 16) dus dan heb je het nog niet over samenwonen. Wij waren binnen 3/4 weken officieel en na 6 weken hadden we voor het eerst seks, is dit too much info?? Haha. Maar dat was de eerste keer dus best een big deal. Het voelde gewoon goed. Daarna leer je elkaar natuurlijk steeds beter kennen, en zolang het dan nog steeds goed voelt - wiens zaak is het dan om zich met jullie te bemoeien? Niemand dus, alleen jullie twee. En als het voor jullie goed voelt dan is het goed.
    Ik en mijn vriend hebben het sinds ons eerste jaar al serieus over trouwen gehad (natuurlijk niet op ons 17de maar wel serieus).

    Als jij het te snel vindt gaan omdat jij het zo voelt en niet "Omdat het raar is" of "om wat anderen vinden" dan kun je het beter wa t rustiger aan doen. Maar zolang het voor jullie goed voelt, zou ik me als ik jou was geen zorgen maken ♡♡

    Ja, gaandeweg leer je elkaar ook kennen en ik ben het zo met je eens.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ga je gevoel achterna. Voelt het goed en vertrouwd doe het.

    Ik heb 3 weken geleden iemand via Tinder leren kennen en binnen een week kende we elkaars familie enzo. Het voelt alsof we al veel langer samen zijn maar in het echt is dat niet.

    Als we er even bij stil staan gaat het heel snel maar het voelt goed. Dus volg je gevoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat kan zeker, vind ik. Ieders tempo ligt anders op dat vlak, en ieder omstandigheden zijn ook anders. Ik snap dat als jouw vriend al z'n eigen plekje heeft, hij het fijn zou vinden om het te delen met jou.

    Draag wel goed zorg voor jezelf en doe eerst even alle overwegingen: wat met je adres, wat als het gedaan zou geraken, wat als hij anders blijkt als je ermee samenwoont (en ben je al bereid om dat te weten te komen), hoe ga je de rekeningen, boodschappen en huur verdelen, ...?

    Dat zijn belangrijke vragen om het eerst even over te hebben, denk ik, voor je de grote stap zet.

    Maar als je van alles zeker bent en voor alles een antwoord hebt, zie ik geen probleem, zeker aangezien je er nu toch ook al zo vaak verblijft ;)
    Blijf vooral van elkaar genieten :)


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Er is een enorme aantrekking als ik het zo lees, maar omdat jullie nog vreemden zijn zonder geschiedenis, voel je je misschien wat onwennig over het tempo.
    Weet dat elke relatie kan mislukken of lukken. Het kan dat het over een maand uit zal gaan, maar het kan ook je uiteindelijke man worden. Dat weet je nu nog niet.
    Het kan zijn dat het crasht binnenkort, maar voor hetzelfde geld groeit het uit tot liefde voor het leven. Geef het een kans en zie waar het gaat. Het is niet erg om veel tijd met hem door te brengen, misschien voelt het nu nog ergens onwennig maar op den duur zal je met hem wel gaan binden een geschiedenis met hem opbouwen en zal je gevoel van het gaat te snel plaats maken voor vertrouwdheid. Als je het ergens niet wilt, zou ik wachten met ingrijpende beslissingen zoals seks. Zodra je ergens een klein beetje weerstand voelt, is het beter nog wat te wachten, maar als je er aan toe bent, ga er gewoon voor. Verder is het zo dat je met relaties gewoon moet proberen.
    Je weet het gewoon nooit, want relaties van 7 jaar kunnen ook plots uitgaan, terwijl mensen die elkaar een week kennen voor elkaar bestemd zijn. Ga ervoor en met seks en samenwonen kun je misschien nog wachten tot er geen twijfel meer in je is, maar verder, probeer het en zie waar het eindigt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 12:28 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn (inmiddels) man en ik zijn nu al acht jaar samen, en werden eigenlijk ook puur gedwongen door onze situaties om binnen twee maanden (als ik het correct heb, kan misschien zelfs iets korter zijn) om samen te wonen. In het begin was het schrikken, maar we zijn nu nog altijd zielsgelukkig met een baby op komst lol. Ik heb altijd de angst gehad dat als het uit zou gaan we ineens dingen moesten regelen (zoals ineens nieuwe huizen voor beiden, of één van ons), maar dat is dus niet het geval geweest.
          Wat ik hiermee dus wil zeggen is eigenlijk dat ieder koppel er op een ander moment klaar voor zijn. Eigenlijk dachten wij dat we er niet klaar voor waren, maar we hebben elkaar echt onwijs goed leren kennen in een korte tijd. Dit werkte voor ons en schepte enkel een betere band. Natuurlijk ben je dan wel sneller uit de geweldige lovey dovey fase omdat frustrerende dingen je eerder opvallen, maar het kan je zeker wel closer maken tot de ander.
          Een vriendin van mij en haar vriend voelde zich pas na drie jaar gereed om samen te wonen, en konden soms grappen maken over het feit dat mijn man en ik zo snel gingen samenwonen, maar zij woonden een maandje samen en dat liep uit tot de verbreking van de relatie. Natuurlijk betekent dat niet direct dat je niet te lang moet wachten, maar ik denk dat het voor iedereen anders is. Een andere vriendin van mij is weer na twee jaar gaan samenwonen met haar vriend en is nu ook ontzettend gelukkig.
          Als het voor jullie goed voelt, fuck wat de buitenwereld te zeggen heeft. Als jij er klaar voor bent, en hij overduidelijk ook maak concrete afspraken over wie wat gaat betalen (al komt dat vanzelf ook wel na die eerste maand en je het geld op jullie rekeningen ziet zodat je kunt calculeren) en geniet gewoon lekker van elkaar, zonder judgement van anderen. Als jij het nog te vroeg vindt, dan wacht je gewoon nog even. Hij heeft natuurlijk al zijn eigen plekje, en je bent daar zo vaak dat het voor hem niet echt als verandering zal zijn, maar jij hebt nu je eigen plek nog waar je altijd even kunt "uitademen" wat dan zal vervallen. Praat hier gewoon lekker over op serieus vlak en kijk welke kant voor jullie het beste is nu. (:


    — I was lightning before the thunder —