• Klik hier om naar mijn lijstje te gaan!
    Yay het was echt een trip down memory lane toen ik deze (vroegere) crushes weer ging opzoeken. :Y) Misschien ben ik er een paar verloren in mijn geheugen, maar ik heb er nog voldoende weten te vinden.
    Welke zijn/waren die van jullie?

    Ooooh God..

    Ik kijk maar één anime en ik ben er helemaal gek van: Attack on Titan. Mijn anime-crush daarin is German Commander Erwin Smith. Love me a tall blonde man with some authoritah.



    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 18:25 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ooooh God..

    Ik kijk maar één anime en ik ben er helemaal gek van: Attack on Titan. Mijn anime-crush daarin is German Commander Erwin Smith. Love me a tall blonde man with some authoritah.




    That reminds me... ik moet die anime nog steeds verder kijken haha :'D

    Mijn vroegere grootste anime crush was Kisshu van Tokyo Mew Mew en het was echt problematic... Ik printte afbeeldingen van Google, kniptte ze uit en stopte het in een doosje D: *deletes memories*


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    Mijn vroegere grootste anime crush was Kisshu van Tokyo Mew Mew en het was echt problematic... Ik printte afbeeldingen van Google, kniptte ze uit en stopte het in een doosje D: *deletes memories*

    Aww hahaha, wel cute though! :'D

    XDD heb je ff

    een paar zijn:
    Sebastian van Kuroshitsuji
    L van Death Note (dat was echt erg xD)
    Ciel van Kuroshitsuji
    Grell Van Kuroshitsuji xD
    Levi Van Attack on Titan

    o__o


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Hahaha mijn anime jeugdcrush is sws Ikuto van shugo chara



    En daarna denk ik... Definitly Tomoe!



    En Takuma van Hiiro no kakera



    Dit zijn mijn favo guys :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    XDD heb je ff

    een paar zijn:
    Sebastian van Kuroshitsuji
    L van Death Note (dat was echt erg xD)
    Ciel van Kuroshitsuji
    Grell Van Kuroshitsuji xD
    Levi Van Attack on Titan

    o__o

    Yay we hebben allebei Sebastian :Y)

    Laleah schreef:
    Hahaha mijn anime jeugdcrush is sws Ikuto van shugo chara



    En daarna denk ik... Definitly Tomoe!



    En Takuma van Hiiro no kakera



    Dit zijn mijn favo guys :')

    Yeeeees *O*

    Laleah schreef:
    Hahaha mijn anime jeugdcrush is sws Ikuto van shugo chara


    )

    Oh God, mijn beste vriendinnetje was toen ze een stuk jonger was heeeelemaal geobsedeerd door deze katman, weet het nog zo goed. Love it. :')


    ars moriendi

    Mijn absolute anime crush blijft Dazai Osamu haha :')



    En Karma doet het ook niet slecht, want ik hou wel van een beetje evil psychopathisch enzo XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh God, mijn beste vriendinnetje was toen ze een stuk jonger was heeeelemaal geobsedeerd door deze katman, weet het nog zo goed. Love it. :')

    Katman :'D ik had ook een enorme crush maar als ik er nu zo naar terug kijk... is het opeens heel raar hahaha

    Oké, ik heb maar 2 anime gekeken in mijn hele leven en verder heb ik er niet zoveel mee maar ik had wel een klein beetje een crush op L van Death Note en Kirito van SAO


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Keisuke van Togainu no Chi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FireKeeper schreef:
    Oké, ik heb maar 2 anime gekeken in mijn hele leven en verder heb ik er niet zoveel mee maar ik had wel een klein beetje een crush op L van Death Note en Kirito van SAO

    Ojee L was ook een mini crush, maar ik werd er op gegeven moment beetje gek van dat hij continu zat te eten. Werd er alleen maar hongerig van hahaha :'D