• Goedemorgen vrienden,
    Het is een tijdje geleden dat ik een topic heb aangemaakt en het werd weer tijd. Inmiddels ben ik met mijn studie gestopt en dat betekent dat ik ietsiepietsie meer tijd heb om te schrijven. Er is wel een klein probleempje. Ik heb altijd erg veel ideeën en ik weet niet aan welk verhaal ik moet werken.
    Dus, hierbij een soort verkiezingen. Welk verhaal zou jij het liefst lezen?
    Disclaimer: Veel verhalen/ ideeën zijn al erg oud. Dit betekent dat de flapteksten oude usernames van mij bevatten. Ook kunnen er spelfouten of andere fouten in staan of de cover is gewoon vrij lelijk. Als het verhaal in kwestie gekozen wordt, zal ik natuurlijk de covers en flapteksten opnieuw maken et cetera, maar dat vond ik voor nu onnodig.
    Happy voting!


    Also: Excuses voor dit rare volgespamde topic. Ik kon zo snel geen andere oplossing bedenken.


    Donker || SOTY 2018




    Maandagavond zat ze achter de kassa met Yara, die dinsdag versloeg ze Freija met een potje Mario Kart en op woensdag was ze dood.

    Iva’s familie en vrienden blijven met veel verdriet en vragen achter als het meisje zichzelf het leven ontneemt. In haar korte leven heeft ze met haar charmes zes mensen weten te betoveren. Ze kenden Iva allemaal op een andere manier, maar geen van allen kan het mysterie achter Iva's keuze onontrafelt laten.

    Matt kende haar woorden.
    Yara kende de grappen die ze maakte uit vermoeidheid.
    Oscar kende haar door en door.
    Mila kende de gezichten die ze trok als hun oma met kerst teveel wijn dronk.
    Colin kende haar van een afstand.
    Freija was haar zus.


    Doet mee aan Story of the Year • editie 2018
    Thema: Zoektocht
    Onbekende Personen
    Start op: 10 januari 2018
    Eindigt op: .. .. ....
    Alle afbeeldingen die in dit verhaal worden gebruikt, zijn gemaakt door mij.
    Alternatieve cover



    Goodbye.

    GOODBYE.

    Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter. Het tekent en achtervolgt je.
          Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?

    Summer heeft een zware periode achter de rug. Eindelijk gaat het beter met haar. Ze is minder vaak afwezig op school, ze lacht meer en voelt zich eindelijk weer normaal. Ze heeft het een plekje gegeven en voelt zich sterker, maar wat ze niet weet, is dat de echte zware periode in haar leven nog niet is begonnen. De periode die haar zal breken, ligt om het hoekje te wachten om toe te slaan.


    • 16+ In verband met heftige onderwerpen.
    • Dit is een herschreven versie. Het originele verhaal staat nu niet meer online.



    Soms ook niet







    Soms komt alles goed,
    soms ook niet.



    Mila is een filmmaker. Momenteel is ze een middelbare scholier, maar in haar hart is ze een filmmaker. Als ze door de hallen loopt, ziet ze alle mogelijke scènes voor zich. Mila denkt in film.
          Zaterdagavonden brengen de meeste achttienjarigen door in clubs, maar Mila zit tot diep in de nacht haar laatste meesterwerk te monteren.

    Als Mila de opdracht van school krijgt om een film te maken, gaat ze helemaal los. De ideeën tollen door haar hoofd, vergezeld door de meest creatieve beelden. Uiteindelijk besluit ze een documentaire te maken over een stille dichter genaamd Jochem, maar als ze te diep in zijn leven begint te wroeten, gaat het mis. Is ze wel bestand tegen dat soort geheimen?





    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 11:19 ]

    Aan welk verhaal moet ik gaan werken?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Diederick is mijn vriend

    Diederick is mijn vriend






    ★ ★ ★ ★ ★



    Mama is mijn favoriete persoon. Ze bakt de beste pannenkoeken en vertelt de mooiste verhalen. Ik weet niet waar papa is, maar dat geeft niet, want mama is de beste!
          Elke ochtend strooit mijn mama broodkruimels en zaadjes voor de vogels op het terras. Er komen roodborstjes en kraaien op af. Soms ook koolmeesjes, maar die durven niet zo goed.
          Mijn favoriet is Diederick. Diederick is mijn vriend.



    Kinderen van Brams leeftijd zijn vaak buiten te vinden. Ze skelteren, fietsen en voetballen heel wat af. Soms mag Bram meedoen, maar het liefst zit hij in de tuin met Diederick.



    ★ ★ ★ ★ ★




    Lacuna



    De negentienjarige Jesse zit voor een week onlosmakelijk verbonden aan Romy. Een sociaal experiment. Dat was wat ze zeiden. Dat was ook meteen alles wat ze zeiden. Er werd niet verteld wat er onderzocht werd. Dan zouden de resultaten misschien worden beïnvloed.
          De enige reden dat hij het deed, was voor het geld. Hij hoefde slechts een week aan een meisje vast te zitten en dan zou hij driehonderd euro uitbetaald krijgen.       Misschien hield hij het wel langer vol. Elke week zou hij er driehonderd piek bij krijgen. Wat hij daar wel niet van kon kopen.
          En Romy? Zij deed het voor de wetenschap. Het geld was een leuke bijkomstigheid, maar ze deed het toch echt om de mensheid aan meer kennis te helpen. Daarnaast zou het haar communicatieve vaardigheden misschien nog wel kunnen opkrikken.

    Op 21 maart was het zover; random werden er paren gemaakt. De klik die te horen was, toen de handboeien vastgemaakt werden, klonk definitief.
    Jesse zat echt aan het mollige meisje vast. Het experiment was nog geen minuut bezig en hij had al spijt. Hoe moest hij een week overleven met het meisje dat niet leek te spreken?


    ✕ ✖ ✕



    You are so fucking annoying, I like it.



    Politiek & Pannenkoeken

    Politiek      &            Pannenkoeken






    I'm Liza and I'm childish.


    Vanaf je achttiende ben je in Nederland volgens de wet volwassen. Je moet onder andere belasting gaan betalen, je mag stemmen en er moeten verzekeringen afgesloten worden. Liza is tweëentwintig en dus volwassen. Qua leeftijd is ze volwassen, maar ze zit nog altijd in haar tussenjaar die inmiddels al drie jaar van haar leven in beslag neemt en als ze niet bij starbucks achter de toonbank staat, brengt ze haar dagen door in haar onesie, terwijl ze Disney-films kijkt. Het invullen van de belastingaangifte is voor haar iets wat onmogelijk lijkt.
    Liza vind het maar moeilijk om op te groeien en verantwoordelijkheid lijkt niet in haar woordenboek te staan.
    "Grow up," zeggen de mensen in haar omgeving. "Je bent zo kinderachtig."
    Misschien is ze wel kinderachtig, maar dat maakt haar niets uit. Ze vind het leuk en dat is alles dat telt.
    Liza blijft lekker kinderachtig, totdat ze geforceert wordt om op te groeien. En dat is sneller dan ze denkt.






    look at the stars, look how they shine for you;

    Shifted






    Fictie. Dat was wat het was. Iedereen keek de series en films. Iedereen kende het of had er tenminste van gehoord. En iedereen wist dat het niet echt was.

    De maan maakt een ongewone baan rond de aarde. Een baan die fictie verandert in realiteit.
    NAAM vind het heerlijk om na school Netflix te kijken. Ze kijkt de ene serie na de ander. Voor haar portie tovenarij grijpt ze naar de Harry Potter DVD's op haar boekenplank.
    Het meisje is dan ook heel erg verbaasd als er nergens meer een spoor van haar favoriete series te vinden is. Helemaal nergens. Ze kamt het hele internet uit en het lijkt alsof het nooit bestaan heeft.
    Het wordt nog raarder als ze ineens een wel heel bekend gezicht ziet. Niet op NAAMs beeldscherm, maar op haar middelbare school.



    Killers at Nighttime

    Killers at Nighttime














    Op het moment dat je dit leest, ben ik dood. Dit is mijn verhaal. De waarheid die ik je nooit heb kunnen vertellen. Ik ben een moordenaar.




    Als Eline overlijdt, laat ze stapels dagboeken aan haar man na. Deze dagboeken zullen onthullen dat Eline niet degene was wie hij dacht dat ze was. Hij is getrouwd met een vreemdeling, een moordenaar...




    Nyctophilia









    ☆☆☆
    Vince en Faye zijn twee normale pubers. Ze gaan naar school, ze hebben vrienden, ze hebben hobbies... Dat laatste hebben ze met elkaar gemeen. Faye en Vince zitten in hetzelfde basketbalteam.
    Faye is stil, doet haar huiswerk en houdt van lezen, terwijl Vince luidruchtig is en graag kattenkwaad uithaalt met zijn vrienden. Tussen die twee zit een wereld van verschil, behalve als ze basketbal spelen, dan zijn ze samen het beste team. Buiten hun hobby om negeren ze elkaar compleet, totdat ze worden gedwongen om de beste presentatie in de geschiedenis van geschiedenis neer te zetten. Ergernissen komen ze niet te kort, maar ze geven niet op.
    ☆☆☆


    What if I'd run and never came back?





    look at the stars, look how they shine for you;

    Verkleurd















    ♡♡♡
    "How terrible it is to love
    something that death can touch."


    Jade Amy Cooper is vijftien jaar oud als ze haar ouders verliest in een verschrikkelijk auto-ongeluk. Jade is er kapot van. Ze moet niet alleen haar ouders achter zich laten, maar ook nog haar thuis. Ze kan niet in Almere blijven. Ze wordt naar haar oom en tante op het kleine eiland Vlieland gebracht. Hier moet ze omgaan met de dood van haar ouders. Ze komt in een hele andere omgeving terecht. Redt ze dit wel?










    ♡♡♡
    "Grief is the price we pay for love."





    ♡ Dit verhaal heet origineel 'Behind the Hairs', maar ik heb besloten het te herschrijven.
    ♡ Nederlands geschreven en gesproken.
    ♡ Geschreven door Anna // Yukimura
    Verkleurd tumblr



    look at the stars, look how they shine for you;

    Lacuna en nyctophylia ^^


    Mhm?

    Killers at nighttime!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben wel benieuwd naar Donker, Shifter en Killers at nighttime c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Killers at nighttime!!

    maar Lacuna en Soms ook niet klinken ook heel goed!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik zou ze allemaal wel willen lezen :)


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Ik zou ze allemaal wel willen lezen :)


    Dit dus. Ik vind goodbye erg goed, Lacuna ook (ookal is ie niet meer online )’: )
    Ik vind killers at nighttime en Nyctophilia het beste klinken!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Donker, Goodbye., Lacuna en Shifted vind ik het gaafst klinken, maar ze klinken allemaal als verhalen die ik zou lezen ^^
    Also, ik ben jaloers. Zoveel geweldige ideeën en ik zit met een writersblock. Halp.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Lacuna klinkt echt awesome! c: (Niet alleen omdat een van de personages een naamgenoot van me is enzo XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.