• Omdat ik zonet een zalig moment met mijn anders destructieve dikke gerbil heb gehad én ik er foto's (en filmpjes) van heb, dacht ik: eens kijken of er ook geen huisdierentopic kan worden aangemaakt of al bestaat. Hier was er wel al eentje opgestart door Niko, maar helaas is die doodgegaan.
    Anyways, post een foto van je huisdier(en) zodat iedereen van jouw schatje(s) kan genieten ^^

    mijn dikke gerbil:

    En mijn dunnere:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 15:24 ]


    Mhm?



    Dit zijn mijn konijnen, de witte heet Fred en de ander heet George.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat een schatjes allemaal hierboven!

    Fred en George zijn echt geweldige namen trouwens.


    ars moriendi

    Ah wat cute allemaal. MT hihi


    And then we'll see it.

    Malibu (kat van mijn vriend die mij eindelijk-!!- geaccepteerd heeft)

    Pim (ondanks dat ik niet meer thuis woon, m'n favoriete kat ❤️)


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 15:32 ]


    26 - 02 - '16

    @Oeps; oooooh zo lief *heart eyes*

    Hier heb je mijn Daizy als kitten 5 jaar terug en nu in al haar tegenwoordigheid hihi :d


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Oeh straks even kijken naar foto’s van mijn kat. Btw, wat een cuties allemaal!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 16:03 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis


    image upload

    Star onze hamster

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 16:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gekke teckel deluxe die heel erg van graven houd. Ze heet Suus. (:


    The truth is out there.

    My lil' smol bean <3







    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ristridin schreef:



    Dit zijn mijn konijnen, de witte heet Fred en de ander heet George.


    Hahaha ik had eerst niet gezien dat er 2 waren. Dacht dat het gewoon een dik konijn was met een wortel op z'n borstkas :')
    Wel schattig (allebei)


    cause i'm a little unsteady





    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is de enige foto die op m'n telefoon staat, lol. Maar dit is nou Poezebeest.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    oceaanwind schreef:
    (...)

    Hahaha ik had eerst niet gezien dat er 2 waren. Dacht dat het gewoon een dik konijn was met een wortel op z'n borstkas :')
    Wel schattig (allebei)


    Haha, dat is dan wel een erg dik konijn! (; Ja, het zijn twee schatjes


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Mijn vreemd zittende, dikke, grijze poezenbeest met een scheur in zijn oor (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aww, wat een geweldig topic. Het maakt me helemaal blij om al die plaatjes van jullie geweldige huisdieren te zien. (bloos)

    Dit is onze hond, op een foto die nog in mijn Tumblr drafts stond, want dan hoef ik niet iets nieuws te uploaden. Dit is inmiddels wel al jaren geleden en tegenwoordig zou ze wat minder stevig staan, zijn haar zwarte delen langzaam bruin aan het worden en is de kans het grootst dat je haar slapend aantreft, maar ze is nog steeds super pluizig en heel lief.



    En dit was onze laatste cavia, die inmiddels helaas al een poosje niet meer leeft, maar ik kan geen huisdierenpost maken zonder íéts over een cavia te zeggen. :'D



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan