• Midnight Circus


    "The show must go on."





    In een tijd waar horrorfilms nog niet bestaan, moeten volwassenen hun deugd op andere plaatsen opdoen. Hierom heeft de Amerikaanse Richard Dawn in 1833 een nieuw soort circus opgericht. Een circus enkel toegankelijk voor mensen met de minimum leeftijd van achttien jaar.

    Midnight Circus is gevormd rondom angst en spanning. De acts maken geen gebruik van vangnetten of kooien, waardoor zowel de acrobaten als het publiek volledig afhankelijk zijn van ervaring en talent.
          De manier waarop de acts worden uitgevoerd en het danger gehalte dat hierbij komt kijken, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat het circus op zoek moest naar nieuwe medewerkers.

    In de lente van 1856 staat er een oproep in de New York Times. Midnight Circus zoekt nieuwe rekruten.



    Informatie:
    Het circus is nu een paar jaar in handen van Richard Dawn Jr., de enige zoon van Richard en Katherine Dawn. Net als zijn vader heeft hij grote plannen voor het circus, misschien zelfs te groot. In zijn zoektocht naar de heftigste optredens en gevaarlijkste voorstellingen, heeft hij een groot aantal mensen ontslagen die zijn ontwikkelingen niet zagen zitten. In het circus heerst momenteel een gespannen sfeer, van degenen die het niet eens zijn met Beau maar wel blijven, en degenen wiens idealen hetzelfde zijn. Dit betekent dan ook dat niet alle circusmedewerkers de nieuwelingen een warm welkom zullen geven.
          De rest van de informatie, staat in de story.

    Regels:
    • Q regels
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Maximaal twee rollen per persoon
    • Denk realistisch gezien de tijdperiode
    • 16+ allowed, meld het even boven de post
    • Er is geen minimaal aantal woorden per post, maar een ander moet er wel echt iets mee kunnen
    • Ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven


    In ieder geval in te vullen:
    Naam
    Rol (act/baan, nieuw of niet)
    Geboorte (leeftijd & herkomst)
    Geschiedenis
    Uiterlijk
    Relaties



    Rollen
    Er zijn erg veel rollen te verkrijgen. In eerste instantie wilde ik 15 ingevulde rollen hebben en dan beginnen, maar ik wacht het eventjes af hoe ver we komen. Dan ga ik van de overige 'bijrollen' maken, hiervoor komt een hoofdstuk in de story.


    Burlesque danseressen
    Messenact (werper & 'doelwit')
    • Paardenact
    • Trapeze (één vrij)
    Olifantenact
    • Clowns (2 vrij)
    Vuurspuger
    • Slangenmensen (4)
    Assistent circusbaas
    Kaartverkoper
    Dierenverzorgers
    Kok
    • Vliegers (5)




    Het spreekt voor zich; probeer het enigszins gelijk te houden.

    Mannen (vol):
    1. Necessity • Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas • FC: Ben Barnes • 1.1.
    2. Taeralsahfer • Ulrich Baldur Valerius • Paardenact • FC: Beau Mirchoff • 1.4.
    3. H0pe • Colin Davidson Leslie • Vuurspuger • FC: Timur Simakov • 1.6.
    4. Plunkett • Angus Hathaway • Assistent circusbaas • FC: Clayton Straker • 1.6.
    5. Garrett • Asriel 'Asher' Levi Scott • Messenwerper • FC: Erin Mommsen • 1.6.
    6. GinTonic • William Philip Tremblay • Trapeze • FC: Adrien Sahores • 1.5.
    7. Solmeron • Benjamin 'Ben' Edmund Thompson • Dierenverzorger • FC: Armie Hammer • 1.5.
    8. KyloRen • Chester Powers • Clown • FC: Ken Bek • 1.5.
    9. Absolutist • Charles 'Chick' Wheeler • Dierenverzorger • FC: Jack Lowden • 1.4.
    10. Cliodhna • Thomas Ian Iron • Vlieger • FC: Max Irons • 1.6.

    Vrouwen (vol):
    1. HeI • Sheridan 'Leana' Dawn • Kattenact • FC: Zendaya Coleman • 1.1.
    2. Spideyman • Jasmine Schuyler • Trapeze • FC: Tashi Rodriguez • 1.6.
    3. Maluma • Ysabella Maríz del Rio • Burlesque • FC: Eiza Gonzalez • 1.3.
    4. Rasalghul • Alvera Varinia Fuensanta • Burlesque • FC: Sonya Marmeladova • 1.4.
    5. H0pe • Kensi Damaris Carrick • Trapeze • FC: Natalia Castellar Calvani • 1.5.
    6. Oeps • Elizabeth 'Lizzie' Taylor • Kokkin • FC: Elizaveta Shmeleva • 1.4.
    7. JudithSuzann • Rayne Hathaway • Olifantenact • FC: Maia Mitchell • 1.5.
    8. KyloRen • Mabel Monroe • Dierenverzorger • FC: Emily Browning • 1.4.
    9. GinTonic • Dorothy Adeline Fyler • Messendoelwit • FC: Natalia Dyer • 1.3.
    10. Weegie • Ava Amelia Avons • Burlesque • FC: Miranda Kerr • 1.6.





    Story

    Pinterest pagina

    Praattopic

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 1:32 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ^ Yes, staat erin


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Een mannelijke messenwerper alsjeblieft ^.^

    Je staat erbij!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik alvast tashi rodriguez als FC claimen, twijfel nog lichtjes


    --

    Nepthys schreef:
    ^ Yes, staat erin


    "Do you believe monsters are born or made?"

    dit klinkt awesome
    ik ga even nadenken want ik heb legit nog nooit meegedaan aan een rpg (forum) haha :'D

    KyloRen schreef:
    dit klinkt awesome
    ik ga even nadenken want ik heb legit nog nooit meegedaan aan een rpg (forum) haha :'D

    Eens moet een eerste keer zijn *wenkbrauw wiebel*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    (...)
    Eens moet een eerste keer zijn *wenkbrauw wiebel*

    Ja dat is zeker waar.
    Oke oke mag ik een vrouwelijke dierenverzorgster?
    Ik denk nog even na of ik er ook een man bij neem, misschien wel. (als je het doet moet je het ook goed doen he hahaha)

    Ooh deze klinkt leuk c: Mag ik misschien een jongen en een meisje reserveren? (Kaartverkoper trapezespringer & doelwit voor het messenwerpen? ) c;

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik nog een burlesque danseres?
    Fc Nadine Nassib Nieiem.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    GinTonic schreef:
    Ooh deze klinkt leuk c: Mag ik misschien een jongen en een meisje reserveren? (Kaartverkoper trapezespringer & doelwit voor het messenwerpen? ) c;

    Huh, wat zijn ze nou? :') Is de jongen trapezespringer of kaartverkoper? En meisje doelwit voor messenwerper?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Okay, is weer up to date. Ik heb even een pauze op de vrouwen gezet guys, tot er weer ietsje meer mannen zijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een mannelijke rol?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nepthys schreef:
    (...)
    Huh, wat zijn ze nou? :') Is de jongen trapezespringer of kaartverkoper? En meisje doelwit voor messenwerper?



    Haha sorry ;') I tend to be confusing. Mocht er nog een trapezespringer nodig zijn mag je hem daar bij zetten, maar als je liever hebt van niet is kaartverkoper ook goed.

    En mijn meisje inderdaad doelwit voor messenwerpen als dat nog kan c; Zo niet dan is dat helemaal geen probleem. ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ GinTonic;
    Oh ja! Staat erbij, trapeze was nog vrij dus kon prima.

    @ Solmeron;
    Sure, wat is de rol?


    "Do you believe monsters are born or made?"