• Midnight Circus


    "The show must go on."





    In een tijd waar horrorfilms nog niet bestaan, moeten volwassenen hun deugd op andere plaatsen opdoen. Hierom heeft de Amerikaanse Richard Dawn in 1833 een nieuw soort circus opgericht. Een circus enkel toegankelijk voor mensen met de minimum leeftijd van achttien jaar.

    Midnight Circus is gevormd rondom angst en spanning. De acts maken geen gebruik van vangnetten of kooien, waardoor zowel de acrobaten als het publiek volledig afhankelijk zijn van ervaring en talent.
          De manier waarop de acts worden uitgevoerd en het danger gehalte dat hierbij komt kijken, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat het circus op zoek moest naar nieuwe medewerkers.

    In de lente van 1856 staat er een oproep in de New York Times. Midnight Circus zoekt nieuwe rekruten.



    Mannen:
    1. Necessity • Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas • FC: Ben Barnes • 1.1.
    2. Taeralsahfer • Ulrich Baldur Valerius • Paardenact • FC: Beau Mirchoff • 1.4.
    3. H0pe • Colin Davidson Leslie • Vuurspuger • FC: • 1.6.
    4. Plunkett • Angus Hathaway • Assistent circusbaas • FC: Clayton Straker • 1.6.
    5. Garrett • Asriel 'Asher' Levi Scott • Messenwerper • FC: • 1.6.
    6. GinTonic • William Philip Tremblay • Trapeze • FC: Adrien Sahores • 1.5.
    7. Solmeron • Benjamin 'Ben' Edmund Thompson • Dierenverzorger • FC: Armie Hammer • 1.5.
    8. KyloRen • Chester Powers • Clown • FC: Ken Bek • 1.5.
    9. Absolutist • Charles 'Chick' Wheeler • Dierenverzorger • FC: Jack Lowden • 1.4.
    10. Cliodhna • Thomas Ian Iron • Vlieger • FC: Max Irons • 1.6.

    Vrouwen:
    1. HeI • Sheridan 'Leana' Dawn • Kattenact • FC: Zendaya Coleman • 1.1.
    2. Spideyman • Jasmine Schuyler • Trapeze • FC: Tashi Rodriguez • 1.6.
    3. Maluma • Ysabella Maríz del Rio • Burlesque • FC: Eiza Gonzalez • 1.3.
    4. Rasalghul • Alvera Varinia Fuensanta • Burlesque • FC: Sonya Marmeladova • 1.4.
    5. H0pe • Kensi Damaris Carrick • Trapeze • FC: Natalia Castellar Calvani • 1.5.
    6. Oeps • Elizabeth 'Lizzie' Taylor • Kokkin • FC: Elizaveta Shmeleva • 1.4.
    7. JudithSuzann • Rayne Hathaway • Olifantenact • FC: Maia Mitchell • 1.5.
    8. KyloRen • Mabel Monroe • Dierenverzorger • FC: Emily Browning • 1.4.
    9. GinTonic • Dorothy Adeline Fyler • Messendoelwit • FC: Natalia Dyer • 1.3.
    10. Weegie • Ava Amelia Avons • Burlesque • FC: Miranda Kerr • 1.6.

    Relatie lijstjes:
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    Sheridan 'Leana' Dawn
    Richard Beau Dawn Jr.
    Charles 'Chick' Wheeler
    Mabel Monroe
    Chester Powers
    Thomas Ian Iron
    Rayne Hathaway
    William Philip Tremblay
    Dorothy Adeline Flyer
    Benjamin 'Ben' Edmund Thompson
    Asriel 'Asher' Levi Scott
    6.
    8.
    8.
    9.
    9.
    9.
    9.
    10.
    13.
    13.
    14.
    16.
    Indeling:

    Richard Beau Dawn Jr. & Sheridan 'Leana' Dawn:
    Als onderdeel van de 'Dawn familie' hebben beiden de luxe van een eigen tent. De tent van Beau is erg groot, compleet met 'eetkamer' gedeelte en ruimte voor een luxueus bed. Maak er wat van, zal ik zeggen.
          De tent van Leana is wat bescheidener, maar desondanks heeft ze meer dan genoeg ruimte.

    Angus Hathaway:
    Aangezien hij een belangrijke taak heeft op het circus, heeft hij een eigen caravan. Niet bijzonder groot of bijzonder klein, gewoon een prima formaat die altijd dichtbij de tent van Beau dient te staan.

    Caravan-buddies:
    1. Ysabella Maríz del Rio, Alvera Varinia Fuensanta & Ava Amelia Avons
    2. Jasmine Schuyler & Kensi Damaris Carrick
    3. Benjamin 'Ben' Edmund Thompson, Charles 'Chick' Wheeler & Thomas Ian Iron
    4. Dorothy Adeline Fyler & Rayne Hathaway
    5. Chester Powers, Asriel 'Asher' Levi Scott & Ulrich Baldur Valerius
    6. William Philip Tremblay & Colin Davidson Leslie
    7. Elizabeth 'Lizzie' Taylor & Mabel Monroe
    Bijrollen:
    8. Zachary, Jaques & Jonathan
    9. Kathy & Georgina
    10. Flint & Samuel
    11. Jack & Kylan
    12. Alisa & Hannah





    Story

    Pinterest pagina

    Rollentopic

    Speeltopic


    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2018 - 20:50 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Garrett schreef:
    Asher is af c:! Hij moet alleen nog een ton aan relaties gezien hij al bij het circus werkt dus als iemand nog ideeën heeft/dingen zoekt laat maar weten. Ik ga een dezer dagen even kijken naar wat hij zelf aan impressies heeft.

    Ik ga ‘m lezen!


    "Do you believe monsters are born or made?"


    ※Asriel "Asher" Levi Scott※


    Komt nog

    Chester, Asher en Ulrich in een caravan. Gezellig. :Y)

    Sorry aan alle mensen die ik hopeloos genegeerd heb in mijn GB. :'D Ik heb net geprobeerd om de rollen te lezen en dingen te bedenken, maar ik ben echt moe dus ik heb de eerste tien ongeveer gehad, lol. Ik probeer het zo snel mogelijk bij te werken, maar als jullie me een plezier willen doen: PB me. :')

    Vanaf morgen tot en met in ieder geval zondagavond heb ik geen laptop bij me (Torontooo) dus ik zal niet heel actief dingen kunnen verzinnen, maar proberen kan altijd.


    Richard Dawn Jr. [oud]
    —— afgesproken: Beau en Angus kunnen het heel goed met elkaar vinden. Angus is Beaus most trusted companion en ze maken samen vrijwel alle beslissingen over het circus. Hoewel ze het niet altijd met elkaar eens zijn, slaan ze elkaars hersens niet in en komen ze altijd wel tot een compromis.

    Leana Dawn [oud]
    —— afgesproken: hun relatie is te omschrijven als 'gekibbel'. Ze haten elkaar niet, ze mogen elkaar zelfs, maar ze moeten toch op iemand kunnen zeveren. De twee kibbelen wat af en beiden weten ze ook dat ze het vaak toch wel met elkaar eens zijn, maar ze kibbelen om het kibbelen. Zo nu en dan wordt Angus wat ongemakkelijk als Leana hem 'verleidt', maar verder gebeurt er niks tussen de twee.

    Dorothy Fyler [nieuw]
    —— voorstel/impressie: hoewel het gestotter van Dorothy Angus nogal op de zenuwen zou kunnen werken (het kost immers veel meer tijd), zouden ze het best met elkaar kunnen vinden.

    Ysabella del Rio [oud]
    —— voorstel/impressie: ze is een doorzetter en dat zal Angus zeker waarderen, al zal ze enorm op moeten passen met haar grote mond. Bij anderen kan ze dat maken, bij hem niet.

    Elizabeth Taylor [oud]
    —— voorstel/impressie: hoewel ze heel jong is, vindt Angus dat ze goed kan koken. Hij was namelijk zelf bij het gesprek over het wel of niet promoveren en ze hebben met z'n allen de beslissing genomen. Hij kan haar makkelijk aan, pusht haar een beetje rond. Ze heeft geen act, maar de perfectionist in hem vindt dat het eten ook echt perfect moet zijn.

    Alvera Fuensanta [oud]
    —— voorstel/impressie: het feit dat ze doorzet, hard werkt en serieus is op de momenten waarop dat van haar verwacht wordt, is voor hem prettig. Het koppige en tegendraadse kantje aan haar zal hij echt niet waarderen, en hier zal ze heel goed mee op moeten passen.

    Charles Wheeler [nieuw]
    —— afgesproken: eerst was Angus sceptisch over zijn vaardigheden met dieren, vooral door zijn slechthorendheid, maar toen hij eenmaal zag hoe hij met de dieren omging, draaide hij wat bij. Nog altijd durft hij niet helemaal te zeggen wat hij nou van hem vindt, maar hij heeft besloten hem een kans te geven.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Correct me if I'm wrong, maar alle rollen zijn nu klaar toch?

    Dan denk ik dat we morgen (ik denk avond) van start kunnen gaan ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    HeI schreef:
    Correct me if I'm wrong, maar alle rollen zijn nu klaar toch?

    Dan denk ik dat we morgen (ik denk avond) van start kunnen gaan ^^

    Oh,
    waren we aan het wachten op mij.
    Oh, sorryy.


    ''With all due respect, which is none...''

    Rasalghul was nog bezig toch?
    Not sure though

    Ik moet nog wat kleine aanpassingen doen, maar wacht hiermee niet voor mij op het speeltopic hoor!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kan pas morgenavond op z'n vroegst posten, dus niet te snel gaan pls. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "My body is ready." - Chester Powers

    ^
    Hahaha :'DD

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 13:04 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"


    "My hair is ready," - Leana


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hoelaat vanavond gaan wij beginnen? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb niet echt een tijd in m'n hoofd, maar als ik thuis ben (ben nog bij m'n vader) en alle shit gedaan heb die ik gedaan moet hebben denk ik dat ik even een bericht plaats dat het bijna start.

    Heb al een beginpost voor het topic waar we beginnen, dus kan 'm zo online gooien.


    "Do you believe monsters are born or made?"


    "My hair is always ready. It's just fabulous"- Beau
    :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.