• Midnight Circus


    "The show must go on."





    In een tijd waar horrorfilms nog niet bestaan, moeten volwassenen hun deugd op andere plaatsen opdoen. Hierom heeft de Amerikaanse Richard Dawn in 1833 een nieuw soort circus opgericht. Een circus enkel toegankelijk voor mensen met de minimum leeftijd van achttien jaar.

    Midnight Circus is gevormd rondom angst en spanning. De acts maken geen gebruik van vangnetten of kooien, waardoor zowel de acrobaten als het publiek volledig afhankelijk zijn van ervaring en talent.
          De manier waarop de acts worden uitgevoerd en het danger gehalte dat hierbij komt kijken, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat het circus op zoek moest naar nieuwe medewerkers.

    In de lente van 1856 staat er een oproep in de New York Times. Midnight Circus zoekt nieuwe rekruten.



    Mannen:
    1. Necessity • Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas • FC: Ben Barnes • 1.1.
    2. Taeralsahfer • Ulrich Baldur Valerius • Paardenact • FC: Beau Mirchoff • 1.4.
    3. H0pe • Colin Davidson Leslie • Vuurspuger • FC: • 1.6.
    4. Plunkett • Angus Hathaway • Assistent circusbaas • FC: Clayton Straker • 1.6.
    5. Garrett • Asriel 'Asher' Levi Scott • Messenwerper • FC: • 1.6.
    6. GinTonic • William Philip Tremblay • Trapeze • FC: Adrien Sahores • 1.5.
    7. Solmeron • Benjamin 'Ben' Edmund Thompson • Dierenverzorger • FC: Armie Hammer • 1.5.
    8. KyloRen • Chester Powers • Clown • FC: Ken Bek • 1.5.
    9. Absolutist • Charles 'Chick' Wheeler • Dierenverzorger • FC: Jack Lowden • 1.4.
    10. Cliodhna • Thomas Ian Iron • Vlieger • FC: Max Irons • 1.6.

    Vrouwen:
    1. HeI • Sheridan 'Leana' Dawn • Kattenact • FC: Zendaya Coleman • 1.1.
    2. Spideyman • Jasmine Schuyler • Trapeze • FC: Tashi Rodriguez • 1.6.
    3. Maluma • Ysabella Maríz del Rio • Burlesque • FC: Eiza Gonzalez • 1.3.
    4. Rasalghul • Alvera Varinia Fuensanta • Burlesque • FC: Sonya Marmeladova • 1.4.
    5. H0pe • Kensi Damaris Carrick • Trapeze • FC: Natalia Castellar Calvani • 1.5.
    6. Oeps • Elizabeth 'Lizzie' Taylor • Kokkin • FC: Elizaveta Shmeleva • 1.4.
    7. JudithSuzann • Rayne Hathaway • Olifantenact • FC: Maia Mitchell • 1.5.
    8. KyloRen • Mabel Monroe • Dierenverzorger • FC: Emily Browning • 1.4.
    9. GinTonic • Dorothy Adeline Fyler • Messendoelwit • FC: Natalia Dyer • 1.3.
    10. Weegie • Ava Amelia Avons • Burlesque • FC: Miranda Kerr • 1.6.

    Relatie lijstjes:
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    Sheridan 'Leana' Dawn
    Richard Beau Dawn Jr.
    Charles 'Chick' Wheeler
    Mabel Monroe
    Chester Powers
    Thomas Ian Iron
    Rayne Hathaway
    William Philip Tremblay
    Dorothy Adeline Flyer
    Benjamin 'Ben' Edmund Thompson
    Asriel 'Asher' Levi Scott
    6.
    8.
    8.
    9.
    9.
    9.
    9.
    10.
    13.
    13.
    14.
    16.
    Indeling:

    Richard Beau Dawn Jr. & Sheridan 'Leana' Dawn:
    Als onderdeel van de 'Dawn familie' hebben beiden de luxe van een eigen tent. De tent van Beau is erg groot, compleet met 'eetkamer' gedeelte en ruimte voor een luxueus bed. Maak er wat van, zal ik zeggen.
          De tent van Leana is wat bescheidener, maar desondanks heeft ze meer dan genoeg ruimte.

    Angus Hathaway:
    Aangezien hij een belangrijke taak heeft op het circus, heeft hij een eigen caravan. Niet bijzonder groot of bijzonder klein, gewoon een prima formaat die altijd dichtbij de tent van Beau dient te staan.

    Caravan-buddies:
    1. Ysabella Maríz del Rio, Alvera Varinia Fuensanta & Ava Amelia Avons
    2. Jasmine Schuyler & Kensi Damaris Carrick
    3. Benjamin 'Ben' Edmund Thompson, Charles 'Chick' Wheeler & Thomas Ian Iron
    4. Dorothy Adeline Fyler & Rayne Hathaway
    5. Chester Powers, Asriel 'Asher' Levi Scott & Ulrich Baldur Valerius
    6. William Philip Tremblay & Colin Davidson Leslie
    7. Elizabeth 'Lizzie' Taylor & Mabel Monroe
    Bijrollen:
    8. Zachary, Jaques & Jonathan
    9. Kathy & Georgina
    10. Flint & Samuel
    11. Jack & Kylan
    12. Alisa & Hannah





    • Story

    • Pinterest pagina

    • Rollentopic

    • Speeltopic


    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2018 - 20:50 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (godverdomme, haha, ik ga het opgeven met uitdrukkingen)
    @Taeralsahfer: Dat is inderdaad wel jammer, maar anders maken we dat helemaal goed in het speeltopic? (:
    @Matty: I'm curious ^^


    Mhm?

    Taeralsahfer schreef:
    Ik vind het zo vervelend dat ik met Ulrich geen relaties kan afspreken.
    I'm starting to feel left out here :'D


    Ik heb in totaal drie relaties voor Chick die hij allemaal één keer heeft gezien, HAHA.
    Maar dat is interessant voor in de RPG. :Y)


    •

    Omdat ik lichtelijk gek werd van het terug zoeken van welgeteld één lijstje heb ik maar een overzicht gemaakt.
    Negeer aub het center ding dat mis staat, ik mag het topic niet aanpassen van m’n laptop en ik ga ‘t niet op m’n telefoon doen 😪


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    Omdat ik lichtelijk gek werd van het terug zoeken van welgeteld één lijstje heb ik maar een overzicht gemaakt.
    Negeer aub het center ding dat mis staat, ik mag het topic niet aanpassen van m’n laptop en ik ga ‘t niet op m’n telefoon doen 😪


    Goedzo Jip dan hoeft niemand meer te zoeken haha. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Weegie schreef:
    (...)

    Ik zat aan een positieve relatie met Ava te denken, gezien ze beiden burlesque danseressen zijn. Misschien dat ze rond dezelfde tijd bij het circus zijn begonnen?


    Ja, dat is goed! Misschien kennen ze elkaar wellicht van te voren al?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Never mind ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 20:52 ]


    Mhm?

    De beginpost is gefixed ^^ Aan de TS even opletten met het afsluiten van je codes en zorgen dat je ze in de juiste volgorde afsluit, soms gaan de codes elkaar namelijk tegenwerken ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oeps schreef:
    Zou je toch even naar de codes via je mobiel kunnen kijken? Wamt het topic loopt op de laptop vast en dat is tamelijk vervelend...

    Ja ik had het al aan Laura gevraagd of zij het ook had, dacht eerst dat t aan mijn laptop lag.
    Als het goed is doet ie het nu weer


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Absolutist schreef:
    (...)

    Ik heb in totaal drie relaties voor Chick die hij allemaal één keer heeft gezien, HAHA.
    Maar dat is interessant voor in de RPG. :Y)


    Je mag er trouwens op rekenen dat Uli tegengas zal geven mocht Chick Luftschloss willen verzorgen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oeps schreef:
    (godverdomme, haha, ik ga het opgeven met uitdrukkingen)
    @Taeralsahfer: Dat is inderdaad wel jammer, maar anders maken we dat helemaal goed in het speeltopic? (:
    @Matty: I'm curious ^^



    Dat zeker :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nepthys schreef:
    Omdat ik lichtelijk gek werd van het terug zoeken van welgeteld één lijstje heb ik maar een overzicht gemaakt.
    Negeer aub het center ding dat mis staat, ik mag het topic niet aanpassen van m’n laptop en ik ga ‘t niet op m’n telefoon doen 😪

    You're the best :Y)

    Zo de beginselen van Asher staan online c: Rest komt nog ergens deze week (hoop ik, als mijn studie dat toelaat).

    WILLIAM PHILIP TREMBLAY

    Trapeze jumper





    Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas • Beau en William waren niet meteen de beste vrienden toen ze elkaar voor het eerst leerden kennen. Ondanks dat ze leeftijdgenoten waren botste hun karakter te vaak om echt een band te kunnen creëren met elkaar. Nu bijna acht jaar later hebben ze deze band wel kunnen versterken en zijn ze wel vrienden te noemen. William was het echter niet meteen mee eens met het plotste ontslag van vele van zijn vrienden in het Circus. Beau had inderdaad grootste plannen, iets wat Will erg spannend van, maar het feit dat hij hier veel vrienden aan verloren is ligt hem toch nog iets bitter.

    Sheridan 'Leana' Dawn • Kattenact • William en Sheridan zijn zeker vrienden te noemen, ze delen dezelfde humor slaan zo af en toe een praatje etc. Echter komen de twee het meest overeen op de circusfeesten na enkele glazen alcohol. Sheridan en Will hebben zo al een aantal keren het bed gedeeld maar zoeker er beiden niets meer achter.
    Benjamin Edmund Thompson • Dierenverzorger • William en Benjamin zijn halfbroers al weten ze dit nog maar 8 jaar van elkaar. William kwam rond zijn negende bij de familie Thompson inwonen en sindsdien zijn de twee dan ook echt broeders geworden. Ondanks dat Benjamin zijn halfbroer is, ziet William hem als echte familie. Toch hebben de twee besloten het niet aan iedereen te verkondigen, gezien ze er beiden nou namelijk niet echt trots op zijn dat hun vader eigenlijk een ontrouwe man is. Het onderwerp ligt voor hun beide dan nog gevoelig gezien ze beiden na een ruzie met de man vertrokken zijn naar het circus.
    Kensi Damaris Carrick • Trapeze • Kensi en William zijn erg goede vrienden en vertrouwen elkaar dan ook. Op het begin vond ze hem maar een rare snuiterd gezien william vol enthouasiasme naar haar toe kwam en begon te praten over koetjes en kalfjes. Uiteindelijk wist de jongedame na een lang dutje de vreemde jongen toch te waarderen.
    William was beste vrienden met Silverster, Kensi’s oudere broer. Silvester was nou eenmaal ook een leermeester geweest van William en hij had erg veel van de jongeman geleerd. Toen Silvester vorig jaar ongelukkig ten val was gekomen kwam dit nieuws toch als een heuse klap. William heeft erg veel respect voor Kensi en naast de trainingen slaan ze ook wel graag eens een praatje. Zo vraagt Kensi hem vaak naar de verhalen van hem en haar broer van voor ze ook bij het circus kwam werken.
    Thomas Ian Iron • Vlieger • Nog niet besproken
    Ysabella Maríz del Rio • Burlesque • Nog niet besproken
    Ava Amelia Avons • Burlesque •Nog niet besproken
    Alvera Varinia Fuensanta • BurlesqueNog niet besproken
    Asriel Levi Scott• Messenwerper • Nog niet besproken
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor • Kokkin •Nog niet besproken


    H0pe • Naam • Vuurspuger •
    Plunkett • Naam • Assistent circusbaas • FC: • Pagina







    DOROTHY ADELINE FYLER

    Target / New




    Charles 'Chick' Wheeler • Dierenverzorger •
    Charles was de eerste persoon die Dorothy tegen is gekomen in haar Midnight circus hoofdstuk. De man zag Dorothy er wel vriendelijk uit en gezien ze ergens wel nood had aan een vriendelijk gezicht besloot ze de man te vragen voor wat hij solliciteerde. Echter leek Chic haar te negeren wat Dorothy ergens wel kwetste. Natuurlijk kwam het er al stotterend en iets wat stil uit, maar het hielp haar niet echt een zelfvertrouwenboost te geven. Toen de man haar vervolgens dezelfde vraag stelde, antwoordde Dorothy hem vriendelijk. Echter keek hij haar enkel vreemd aan waarna hij geroepen werd. Dorothy waardeerde dit niet echt waardoor ze toch nog altijd kwaad is op de man. Ze vind hem maar een arrogant mannetje al zal ze dit meteen terug nemen als ze teweten zou komen dat hij zo goed als doof is.

    Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas •
    Dorothy was zowel gefrustreerd als nerveus voor haar solicitatie gesprek met de circusbaas. Haar vorige conversatie was namelijk ook niet vlot gelopen, waardoor ze eigenlijk ook niet meer zo helder nadacht. Haar gesprek met Beau verliep echter erg stroef, haar gestotter deed hem haar toch even vreemd aankijken en haar skils waren nou ook niet zo bijzonder.Daarbij ziet ze er ook uit als een onschuldig braaf meisje. De denigrerende blik maakte Dorothy haast kwaad waardoor ze zonder echt na te denken haar zakmes uit haar handtasje haalde. Haar hand legde ze op het midden van de tafel waarna ze ietswat kwaad de punt van het mes tussen haar vingers ramde. Het was een soort ‘mannelijk’ spelletje dat ze als kind vaak deed met haar broers en een stompe tak. Hierbij somde ze dan een soort rijmpje en moeten ze de stok snel tussen de vingers tikken. Met haar blauwe kijkers op de man gericht somde ze het rijmpje op amper stotterend terwijl het mes gevaarlijk tussen haar vingers de arme tafel beschadigde. Daarna liet ze het mes in de tafel liggen waarna ze het gesprek uit stormde. Ze dacht het verknald te hebben, maar Beau bleek dan toch iets gezien te hebben in Dorothy. Dit of ze was de enigste sollicitante voor de job .








    Mocht iemand nog interesse hebben voor een eventuele relatie, mijn Gb staat open ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 23:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb een (heel) korte opzet van Angus geplaatst. Ik wil hem morgen sowieso afmaken! Voor mij is het het handigst om even te overleggen met Necessity en Nepthys misschien, over zijn rol in het circus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Ik heb een (heel) korte opzet van Angus geplaatst. Ik wil hem morgen sowieso afmaken! Voor mij is het het handigst om even te overleggen met Necessity en Nepthys misschien, over zijn rol in het circus.

    Hm, ik denk dat hij gewoon shit moet doen wat Beau hem opdraagt. Dingen die georganiseerd moeten worden rondom de show, aanwezig zijn bij gesprekken die gevoerd moeten worden of dat voor Beau doen als hij het niet belangrijk genoeg vindt om het zelf te doen. Dingen inkopen die nodig zijn voor het circus maar Beau niet interessant genoeg vindt om zelf te doen, zoals nieuwe attributen.
    Ik denk ook dat hij meer contact heeft met de medewerkers van het circus en Beau meer met de acrobaten zelf, hoewel Agnus daarin ook wel een zegje kan hebben.

    Nes, wat had jij in je hoofd? :')


    "Do you believe monsters are born or made?"