• Midnight Circus


    "The show must go on."





    In een tijd waar horrorfilms nog niet bestaan, moeten volwassenen hun deugd op andere plaatsen opdoen. Hierom heeft de Amerikaanse Richard Dawn in 1833 een nieuw soort circus opgericht. Een circus enkel toegankelijk voor mensen met de minimum leeftijd van achttien jaar.

    Midnight Circus is gevormd rondom angst en spanning. De acts maken geen gebruik van vangnetten of kooien, waardoor zowel de acrobaten als het publiek volledig afhankelijk zijn van ervaring en talent.
          De manier waarop de acts worden uitgevoerd en het danger gehalte dat hierbij komt kijken, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat het circus op zoek moest naar nieuwe medewerkers.

    In de lente van 1856 staat er een oproep in de New York Times. Midnight Circus zoekt nieuwe rekruten.



    Mannen:
    1. Necessity • Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas • FC: Ben Barnes • 1.1.
    2. Taeralsahfer • Ulrich Baldur Valerius • Paardenact • FC: Beau Mirchoff • 1.4.
    3. H0pe • Colin Davidson Leslie • Vuurspuger • FC: • 1.6.
    4. Plunkett • Angus Hathaway • Assistent circusbaas • FC: Clayton Straker • 1.6.
    5. Garrett • Asriel 'Asher' Levi Scott • Messenwerper • FC: • 1.6.
    6. GinTonic • William Philip Tremblay • Trapeze • FC: Adrien Sahores • 1.5.
    7. Solmeron • Benjamin 'Ben' Edmund Thompson • Dierenverzorger • FC: Armie Hammer • 1.5.
    8. KyloRen • Chester Powers • Clown • FC: Ken Bek • 1.5.
    9. Absolutist • Charles 'Chick' Wheeler • Dierenverzorger • FC: Jack Lowden • 1.4.
    10. Cliodhna • Thomas Ian Iron • Vlieger • FC: Max Irons • 1.6.

    Vrouwen:
    1. HeI • Sheridan 'Leana' Dawn • Kattenact • FC: Zendaya Coleman • 1.1.
    2. Spideyman • Jasmine Schuyler • Trapeze • FC: Tashi Rodriguez • 1.6.
    3. Maluma • Ysabella Maríz del Rio • Burlesque • FC: Eiza Gonzalez • 1.3.
    4. Rasalghul • Alvera Varinia Fuensanta • Burlesque • FC: Sonya Marmeladova • 1.4.
    5. H0pe • Kensi Damaris Carrick • Trapeze • FC: Natalia Castellar Calvani • 1.5.
    6. Oeps • Elizabeth 'Lizzie' Taylor • Kokkin • FC: Elizaveta Shmeleva • 1.4.
    7. JudithSuzann • Rayne Hathaway • Olifantenact • FC: Maia Mitchell • 1.5.
    8. KyloRen • Mabel Monroe • Dierenverzorger • FC: Emily Browning • 1.4.
    9. GinTonic • Dorothy Adeline Fyler • Messendoelwit • FC: Natalia Dyer • 1.3.
    10. Weegie • Ava Amelia Avons • Burlesque • FC: Miranda Kerr • 1.6.

    Relatie lijstjes:
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    Sheridan 'Leana' Dawn
    Richard Beau Dawn Jr.
    Charles 'Chick' Wheeler
    Mabel Monroe
    Chester Powers
    Thomas Ian Iron
    Rayne Hathaway
    William Philip Tremblay
    Dorothy Adeline Flyer
    Benjamin 'Ben' Edmund Thompson
    Asriel 'Asher' Levi Scott
    6.
    8.
    8.
    9.
    9.
    9.
    9.
    10.
    13.
    13.
    14.
    16.
    Indeling:

    Richard Beau Dawn Jr. & Sheridan 'Leana' Dawn:
    Als onderdeel van de 'Dawn familie' hebben beiden de luxe van een eigen tent. De tent van Beau is erg groot, compleet met 'eetkamer' gedeelte en ruimte voor een luxueus bed. Maak er wat van, zal ik zeggen.
          De tent van Leana is wat bescheidener, maar desondanks heeft ze meer dan genoeg ruimte.

    Angus Hathaway:
    Aangezien hij een belangrijke taak heeft op het circus, heeft hij een eigen caravan. Niet bijzonder groot of bijzonder klein, gewoon een prima formaat die altijd dichtbij de tent van Beau dient te staan.

    Caravan-buddies:
    1. Ysabella Maríz del Rio, Alvera Varinia Fuensanta & Ava Amelia Avons
    2. Jasmine Schuyler & Kensi Damaris Carrick
    3. Benjamin 'Ben' Edmund Thompson, Charles 'Chick' Wheeler & Thomas Ian Iron
    4. Dorothy Adeline Fyler & Rayne Hathaway
    5. Chester Powers, Asriel 'Asher' Levi Scott & Ulrich Baldur Valerius
    6. William Philip Tremblay & Colin Davidson Leslie
    7. Elizabeth 'Lizzie' Taylor & Mabel Monroe
    Bijrollen:
    8. Zachary, Jaques & Jonathan
    9. Kathy & Georgina
    10. Flint & Samuel
    11. Jack & Kylan
    12. Alisa & Hannah





    Story

    Pinterest pagina

    Rollentopic

    Speeltopic


    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2018 - 20:50 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ^ Ooh, sounds good to me ^^


    El Diablo.

    Oeps schreef:
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    Relaties

    IDEEËN
    ⋆ Een beste vriend(in) waarmee ze uren kan praten
    Iemand die nogal vaak bij haar om eten gaat 'bedelen' - Alvera(?)
    ⋆ Iemand die haar naïviteit gebruikt en haar hart gaat breken of heeft gebroken
    ⋆ Iemand die bij haar gaat klagen terwijl ze kookt en waar ze glimlachend naar luistert en dan soms een positieve kijk aanbiedt
    ...

    IMPRESSIES
    Aangezien Lizzie de nieuwelingen nog nooit heeft gezien, zal dit voor hen wel duidelijk worden in het speeltopic ^^

    Ysabella "Ysa" Maríz del Rio:
    Goede vriendinnen? Ik denk dat ze het passievolle wel delen, zij het voor andere dingen. Daarin zie ik ze wel respect voor elkaar hebben. Verder lijkt het me leuk dat Lizzie met grote, groene oren naar Ysa's flirt avonturen luistert, want zelf zou ze het niet durven/kunnen.

    Alvera Varinia Fuensanta
    Bij haar zie ik zo'n beetje hetzelfde als bij Ysa (: En het om eten bedelen is prima ^^

    Taliha Zaina Al-Amin
    Er staat nog niet genoeg om een impressie op te maken.

    Benjamin 'Ben' Edmund Thompson
    Door het tienjarige leeftijdsverschil is een grote broer-kleine zus relatie misschien iets? Letterlijk, er zit bijna een halve meter tussen hen in hahaha


    VASTGELEGD
    Beau Dawn:
    Doordat ze niet bij de acts hoort, kan Beau zich makkelijker ontspannen bij haar. Dit gebeurt dan ook wel eens en dat zijn heel aangename momenten waarvan Lizzie dan ook echt geniet. Ze krijgt niet elke dag aandacht van de grote baas en het is fijn wanneer ze het gevoel krijgt dat ze iets goed doet. Aan de andere kant heeft hij ook slechtere dagen, waarop hij compleet over haar heen kan walsen. Ze zegt er niet echt iets van, maar het doet haar absoluut geen deugd. Hierdoor kan ze wel eens wat angstiger reageren in zijn buurt, omdat ze niet goed weet wat ze kan verwachten.
    Leana Dawn
    Ze kunnen het over het algemeen wel vinden met elkaar, maar net als bij haar pleegbroer, weet Lizzie niet altijd wat ze mag verwachten. Leana's harde opmerkingen, zeker op Lizzies naïviteit, komen goed aan en ze weet dan ook niet goed hoe ze moet reageren.
    ⋆ ...



    Ja klinkt goed! Ik denk inderdaad doordat Ben haar waarschijnlijk echt ziet als een onschuldig klein meisje hij vrij beschermend over haar kan zijn. Een halve meter phoe dat zijn wel bijna drie koppen ofzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Rayne staat er. Zoals al vermeld is ze het jongere zusje van de onderdirecteur en doet ze zelf de olifanten act. Suggesties zijn altijd welkom, ik zal zelf morgen proberen een lijstje te maken ofzo (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 19:47 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik schrijf vanavond verder aan mijn heer en dame.
    Uli staat er qua innerlijk al een groot deel. Is er iemand die relatiemogelijkheden met hem ziet?

    Dat gaat natuurlijk niet want hij is nieuw.
    Wat ben ik er weer bij vandaag.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 19:31 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mabel en Chester zijn in principe allebei vrij, maar ze zijn beiden een beetje moeilijk als het op relaties aankomt. :'D

    Mabel schenkt haar vertrouwen niet gauw in andere mensen, houdt ze liever op een afstandje. Dus zij is in feite een uitdaging als je voor haar wilt gaan.
    Maar ze is wel (beetje onbewust) op zoek naar vrienden, want ze is vrij eenzaam.

    Chester is het tegenovergestelde. Hij is super sociaal, maar hij maakt overal een grap van en neemt dingen niet gauw serieus. Daardoor kan het ook lastig zijn om zoiets serieus aan te gaan als een relatie, want ja, serieus en Chester is een zeldzame combinatie. :')
    Hij zou best met iedereen vrienden willen worden - mits diegenen zijn opmerkingen/houding aankunnen.

    Ik heb al opzetjes van Dorothy en William staan :') (musicals luisteren is leuk om deze rollen te schrijven hahah ) Ik hoop ze morgen af te kunnen werken, maar ik heb een enorm drukke schoolweek (vrijdag mijn laatste examen maar ik moet nog zoveel opnames doen en filmpjes monteren dus whelp ik hoop het te overleven haha)

    Maaruuh ik wil nog even zeggen dat ik alle rollen echt zo zo leuk vind! :'D Can't wait whoop whoop (saar gaat zich weer doodwerken voor school)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JudithSuzann schreef:
    Rayne staat er. Zoals al vermeld is ze het jongere zusje van de onderdirecteur en doet ze zelf de olifanten act. Suggesties zijn altijd welkom, ik zal zelf morgen proberen een lijstje te maken ofzo (:

    Hoe zie je het precies voor je met Rayne?
    Ik weet niet of Beau haar alleen maar blind zou aannemen op woord van zijn assistent, aangezien ze verder geen ervaring heeft. Midnight Circus is erg streng en de lat ligt hoog, dus de kans dat iemand wordt aangenomen die eigenlijk niks kan is best klein.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Omdat er een paarden acrobaat meneertje bijkomt heb ik de caravan indeling een beetje zitten schuiven, aangezien degenen van dezelfde acts zoveel mogelijk in dezelfde caravans zitten ^^


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    Omdat er een paarden acrobaat meneertje bijkomt heb ik de caravan indeling een beetje zitten schuiven, aangezien degenen van dezelfde acts zoveel mogelijk in dezelfde caravans zitten ^^


    Oeps sorry Jip! ^^'


    One Who Travels A Higher Path.

    Dalnim schreef:
    (...)

    Oeps sorry Jip! ^^'

    Ik heb welgeteld één iemand verschoven, dus het was geen drama :Y)

    EDIT: Ja als je nou weer gaat veranderen van rol maak je het me wel lastig :'D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2018 - 22:34 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    (...)
    Ik heb welgeteld één iemand verschoven, dus het was geen drama :Y)

    EDIT: Ja als je nou weer gaat veranderen van rol maak je het me wel lastig :'D


    Hahahahah sorry! Ik hou bij mijn vlieger! Nu even een faceclaim zoeken. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Is het een mogelijkheid dat Angus (mijn man) eerst de olifantenact deed, zijn zusje weleens meenam en toen promoveerde?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Is het een mogelijkheid dat Angus (mijn man) eerst de olifantenact deed, zijn zusje weleens meenam en toen promoveerde?

    Ik ben erover aan het overleggen met Necessity.
    Maar het 'soms meenemen' van zijn zusje kan niet. Het circus reist normaliter rond door Noord-Amerika, en zijn zusje woonde tot voor kort op dezelfde plek.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dalnim schreef:
    (...)

    Hahahahah sorry! Ik hou bij mijn vlieger! Nu even een faceclaim zoeken. XD

    Yeuy Filiz *O*

    Ooh mijn vrouwelijke faceclaim is trouwen Natalia Dyer (Stranger things) en niet Crystal reed ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH