• Midnight Circus


    "The show must go on."





    In een tijd waar horrorfilms nog niet bestaan, moeten volwassenen hun deugd op andere plaatsen opdoen. Hierom heeft de Amerikaanse Richard Dawn in 1833 een nieuw soort circus opgericht. Een circus enkel toegankelijk voor mensen met de minimum leeftijd van achttien jaar.

    Midnight Circus is gevormd rondom angst en spanning. De acts maken geen gebruik van vangnetten of kooien, waardoor zowel de acrobaten als het publiek volledig afhankelijk zijn van ervaring en talent.
          De manier waarop de acts worden uitgevoerd en het danger gehalte dat hierbij komt kijken, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat het circus op zoek moest naar nieuwe medewerkers.

    In de lente van 1856 staat er een oproep in de New York Times. Midnight Circus zoekt nieuwe rekruten.



    Mannen:
    1. Necessity • Richard Beau Dawn Jr. • Circusbaas • FC: Ben Barnes • 1.1.
    2. Taeralsahfer • Ulrich Baldur Valerius • Paardenact • FC: Beau Mirchoff • 1.4.
    3. H0pe • Colin Davidson Leslie • Vuurspuger • FC: • 1.6.
    4. Plunkett • Angus Hathaway • Assistent circusbaas • FC: Clayton Straker • 1.6.
    5. Garrett • Asriel 'Asher' Levi Scott • Messenwerper • FC: • 1.6.
    6. GinTonic • William Philip Tremblay • Trapeze • FC: Adrien Sahores • 1.5.
    7. Solmeron • Benjamin 'Ben' Edmund Thompson • Dierenverzorger • FC: Armie Hammer • 1.5.
    8. KyloRen • Chester Powers • Clown • FC: Ken Bek • 1.5.
    9. Absolutist • Charles 'Chick' Wheeler • Dierenverzorger • FC: Jack Lowden • 1.4.
    10. Cliodhna • Thomas Ian Iron • Vlieger • FC: Max Irons • 1.6.

    Vrouwen:
    1. HeI • Sheridan 'Leana' Dawn • Kattenact • FC: Zendaya Coleman • 1.1.
    2. Spideyman • Jasmine Schuyler • Trapeze • FC: Tashi Rodriguez • 1.6.
    3. Maluma • Ysabella Maríz del Rio • Burlesque • FC: Eiza Gonzalez • 1.3.
    4. Rasalghul • Alvera Varinia Fuensanta • Burlesque • FC: Sonya Marmeladova • 1.4.
    5. H0pe • Kensi Damaris Carrick • Trapeze • FC: Natalia Castellar Calvani • 1.5.
    6. Oeps • Elizabeth 'Lizzie' Taylor • Kokkin • FC: Elizaveta Shmeleva • 1.4.
    7. JudithSuzann • Rayne Hathaway • Olifantenact • FC: Maia Mitchell • 1.5.
    8. KyloRen • Mabel Monroe • Dierenverzorger • FC: Emily Browning • 1.4.
    9. GinTonic • Dorothy Adeline Fyler • Messendoelwit • FC: Natalia Dyer • 1.3.
    10. Weegie • Ava Amelia Avons • Burlesque • FC: Miranda Kerr • 1.6.

    Relatie lijstjes:
    Elizabeth 'Lizzie' Taylor
    Sheridan 'Leana' Dawn
    Richard Beau Dawn Jr.
    Charles 'Chick' Wheeler
    Mabel Monroe
    Chester Powers
    Thomas Ian Iron
    Rayne Hathaway
    William Philip Tremblay
    Dorothy Adeline Flyer
    Benjamin 'Ben' Edmund Thompson
    Asriel 'Asher' Levi Scott
    6.
    8.
    8.
    9.
    9.
    9.
    9.
    10.
    13.
    13.
    14.
    16.
    Indeling:

    Richard Beau Dawn Jr. & Sheridan 'Leana' Dawn:
    Als onderdeel van de 'Dawn familie' hebben beiden de luxe van een eigen tent. De tent van Beau is erg groot, compleet met 'eetkamer' gedeelte en ruimte voor een luxueus bed. Maak er wat van, zal ik zeggen.
          De tent van Leana is wat bescheidener, maar desondanks heeft ze meer dan genoeg ruimte.

    Angus Hathaway:
    Aangezien hij een belangrijke taak heeft op het circus, heeft hij een eigen caravan. Niet bijzonder groot of bijzonder klein, gewoon een prima formaat die altijd dichtbij de tent van Beau dient te staan.

    Caravan-buddies:
    1. Ysabella Maríz del Rio, Alvera Varinia Fuensanta & Ava Amelia Avons
    2. Jasmine Schuyler & Kensi Damaris Carrick
    3. Benjamin 'Ben' Edmund Thompson, Charles 'Chick' Wheeler & Thomas Ian Iron
    4. Dorothy Adeline Fyler & Rayne Hathaway
    5. Chester Powers, Asriel 'Asher' Levi Scott & Ulrich Baldur Valerius
    6. William Philip Tremblay & Colin Davidson Leslie
    7. Elizabeth 'Lizzie' Taylor & Mabel Monroe
    Bijrollen:
    8. Zachary, Jaques & Jonathan
    9. Kathy & Georgina
    10. Flint & Samuel
    11. Jack & Kylan
    12. Alisa & Hannah





    Story

    Pinterest pagina

    Rollentopic

    Speeltopic


    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 18:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2018 - 20:50 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik kan vanavond aan mijn rol gaan werken c:

    Spideyman schreef:
    Jasmine is af! Ik heb echt nog zero ideeën voor relaties enzo, send help

    Me has Beau?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb Lizzie ook nog voor de oude werknemers (:


    Mhm?

    Oeps schreef:
    Ik heb Lizzie ook nog voor de oude werknemers (:


    Een bepaalde relatie met Thomas? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Voor de oude werknemers plus Rayne komt Angus asap.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Necessity of iemand anders die interesse heeft;
          Ik had het idee dat Ava een voormalig danseres in een nachtclub was om zo rond te kunnen komen. Echter, heeft ze altijd ambitie gehad voor iets groters, maar het risico was te groot om haar baan te verliezen zonder een alternatief te hebben. Vandaar dat ze deze stap nooit heeft genomen totdat iemand haar 'ontdekt' heeft. Is er iemand die hier eventueel interesse in zou hebben? Ik had zelf het idee dat ze al wat langer bij het circus zou zitten, dus dan waarschijnlijk een personage die er zelf ook al een tijd zit. Let me know!

    EDIT: Het kan ook zijn dat iemand van haar heeft gehoord via via en haar op die manier heeft kunnen benaderen? Dan zou ik haar uit Ierland kunnen laten komen.
    ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 18:45 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dalnim schreef:
    (...)

    Een bepaalde relatie met Thomas? ^^


    Ik heb wel een ideetje, je moet maar zeggen of het je iets lijkt (:

    Lizzie was enkele jaren het hulpje van de kok, dus ze kwam veel in contact met de vliegers. Aangezien Thomas veruit de jongste is van de vliegers, denk ik dat ze hem ook het leukste vond. Misschien is het leuk als ze een soort van lichte crush (als in, blozen als hij naar haar glimlachte of haar hand even aanraakte oid, something really cute) op hem had, maar altijd toch nog op een afstandje bleef omdat ze niet de hoofdkok was. Nu is ze plots wel de hoofdkok, waardoor ze wel weet wat ze in de keuken moet doen, maar niet altijd daarbuiten, waardoor ze het moeilijk heeft om Thomas te 'commanderen' (als in, ga dit eens halen oid) zoals haar leermeester deed.


    Mhm?

    Ik heb Alvera eventueel ook nog open staan qua relaties, voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeps schreef:
    (...)

    Ik heb wel een ideetje, je moet maar zeggen of het je iets lijkt (:

    Lizzie was enkele jaren het hulpje van de kok, dus ze kwam veel in contact met de vliegers. Aangezien Thomas veruit de jongste is van de vliegers, denk ik dat ze hem ook het leukste vond. Misschien is het leuk als ze een soort van lichte crush (als in, blozen als hij naar haar glimlachte of haar hand even aanraakte oid, something really cute) op hem had, maar altijd toch nog op een afstandje bleef omdat ze niet de hoofdkok was. Nu is ze plots wel de hoofdkok, waardoor ze wel weet wat ze in de keuken moet doen, maar niet altijd daarbuiten, waardoor ze het moeilijk heeft om Thomas te 'commanderen' (als in, ga dit eens halen oid) zoals haar leermeester deed.


    Oeh dat is leuk! ^^ Alleen heeft ze nog steeds die lichte crush of dat niet meer? Lijk mij wel leuk als ze toch een soort van band hebben samen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Dalnim schreef:
    (...)

    Oeh dat is leuk! ^^ Alleen heeft ze nog steeds die lichte crush of dat niet meer? Lijk mij wel leuk als ze toch een soort van band hebben samen?


    Ja, ik denk het wel en dat het nu zelfs meer tot uiting komt, omdat ze zich niet meer kan 'verstoppen' achter de echte kok. Al zal het op andere momenten - wanneer ze echt geconcentreerd met het eten bezig is - weer wat minder tot uiting komen.

    Edit: hoe kijkt hij naar haar dan? (:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 18:49 ]


    Mhm?

    Rasalghul schreef:
    Ik heb Alvera eventueel ook nog open staan qua relaties, voor wie wil?


    Ik zat aan een positieve relatie met Ava te denken, gezien ze beiden burlesque danseressen zijn. Misschien dat ze rond dezelfde tijd bij het circus zijn begonnen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rayne Hathaway
    Relatielijstje


    Richard Beau Dawn Jr.

    Ze heeft de circusbaas slechts één keer mogen ontmoeten. Dit was toen ze auditie deed voor de olifanten act. Het was duidelijk dat hij enigszins twijfelde haar aan te nemen maar moest wel bij gebrek aan andere opties. Hierdoor is Rayne erg gedreven om het zo goed mogelijk te doen, niet alleen voor zichzelf maar ook voor haar broer omdat ze zijn reputatie bij Beau niet wil verpesten. Rayne zal erg haar best doen te laten zien hoe gemotiveerd ze is en hoe veel zin ze heeft om alles te leren over de dikhuiden.

    Angus

    Haar grote broer met wie ze een goede band heeft.


    Ik denk niet dat er verder veel mogelijkheden zijn voor relaties gezien ze nieuw is... (:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 18:58 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik heb Leana nog voor degenen die al bij het circus zaten 🤓


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oeps schreef:
    (...)

    Ja, ik denk het wel en dat het nu zelfs meer tot uiting komt, omdat ze zich niet meer kan 'verstoppen' achter de echte kok. Al zal het op andere momenten - wanneer ze echt geconcentreerd met het eten bezig is - weer wat minder tot uiting komen.

    Edit: hoe kijkt hij naar haar dan? (:


    Nawh ja leuk! ^^

    Ik heb even naar je personage gekeken. Thomas vindt haar sowieso wel lief meisje en ziet haar ook wel zitten, meer omdat hij dan vaak contact met haar heeft. Daarnaast is hij wel erg serieus en rustig, dus hij is wel vol van zijn werk. Op liefdesgebied -denk ik- moet het nog wel ontwikkelen. Hij ziet vrouwen wel staan, maar is er niet veel mee bezig. XD (Maar een romance later met iemand is altijd wel leuk. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Dalnim schreef:
    (...)

    Nawh ja leuk! ^^

    Ik heb even naar je personage gekeken. Thomas vindt haar sowieso wel lief meisje en ziet haar ook wel zitten, meer omdat hij dan vaak contact met haar heeft. Daarnaast is hij wel erg serieus en rustig, dus hij is wel vol van zijn werk. Op liefdesgebied -denk ik- moet het nog wel ontwikkelen. Hij ziet vrouwen wel staan, maar is er niet veel mee bezig. XD (Maar een romance later met iemand is altijd wel leuk. ^^)


    Wel, ze is ook nog maar net 18 ^^ En we kunnen dan alle opties openhouden, want wie weet wat er ook met andere personages gebeurt haha.


    Mhm?