• Hey hey!

    Ik heb nog 2 gratis filmtickets liggen omdat ik altijd ga bloed of plasma geven en ik ga ze vanavond opgebruiken. Eerst ga ik naar Pitch Perfect 3 en ik wil daarna nog een film kijken. Ik was aan het twijfelen tussen Patser en The Greatest Showman On Earth. Maar ik vind de trailer van Patser wel veel beter. Het spreekt aan en met al die recente gebeurtenissen rond drugs in Antwerpen maakt dat de film ook meteen actueel. En ja, Nora van K3 zoekt K3 speelt ook mee, dus ook benieuwd naar haar acteertalent!

    Maar nu vroeg ik me af: wie heeft deze film al gaan kijken? (Hij is vorige week woensdag uitgekomen)

    Voor mogelijk geïnteresseerden de trailer:

    Heb jij de film al gezien?

    10.0% (1 stem)
     
    Ja

    50.0% (5 stemmen)
     
    Nee

    40.0% (4 stemmen)
     
    Ik wil hem gaan kijken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meh, het lijkt me alles behalve een film voor mij, maar heel veel plezier!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohmijngod ohmijngod ohmijngod ik heb 'm gezien hIJ IS ZO GOED. Heel enthousiast enzo, maar het was echt een spannende film en hij is geproduceerd door Adil en Bilall dus ja, dan weet je gewoon dat 'ie goed is.


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    Ohmijngod ohmijngod ohmijngod ik heb 'm gezien hIJ IS ZO GOED. Heel enthousiast enzo, maar het was echt een spannende film en hij is geproduceerd door Adil en Bilall dus ja, dan weet je gewoon dat 'ie goed is.

    Dit klinkt zéér positief! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit zelf heel erg te wachten tot ik The Greatest Showman kan gaan kijken. Dat moet naar horen zeggen echt een goede film zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Patser lijkt me echt een leuke film, ik ga maandagavond waarschijnlijk met mijn twee beste vrienden :Y)


    El Diablo.

    Niet echt mijn type film, maar een vriendin stelde voor hem te gaan kijken met een groepje om het volgende semester goed in te zetten. Dus ik ga toch over 2 weken, haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zag de trailer en de film spreekt me echt niet aan. Dus de kans is miniem dat ik 'm ga zien.
    Maar als jij gaat, Erica: VEEL PLEZIER! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben mijn goesting aan het verliezen om naar de film te gaan vanavond. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben mijn goesting aan het verliezen om naar de film te gaan vanavond. =(


    Hoe komt het?


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    (...)

    Hoe komt het?

    Omdat mijn zetel goed ligt. :'D
    En ik de auto in moet kruipen. :')
    En omdat ik zag dat de zaal best vol gaat zijn en me dan heel verloren voel zo helemaal alleen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    The Greatest Showman is oprecht de leukste film die ik de afgelopen tijd heb gezien. Je gaat met een grijns op je gezicht naar buiten lopen.


    ars moriendi

    Scandal schreef:
    (...)
    Omdat mijn zetel goed ligt. :'D
    En ik de auto in moet kruipen. :')
    En omdat ik zag dat de zaal best vol gaat zijn en me dan heel verloren voel zo helemaal alleen. =P


    Alleen in de cinema zijn is zoveel leuker jong, al die snacks voor jou! (Ze zijn wel schandalig duur though)


    Heaven is a place that we all have