• Vertel Hier Je hele dag!

    Vanochtend vroeg opgestaan, 6.45 ging de wekker, wat te verwachten was dat ik er pas om 7.15 eruit was.
    Toen ik eruit kwam ben ik in mijn sloffen gestapt en naar beneden te gaan om te kijken wat voor vakken ik allemaal heb.
    Daarna weer naar boven gestampt en daarbij mijn broertje wakker gemaakt.
    Tas ingepakt en toen mij aangekleed.
    Een wit blousje met zwarte rozen erop met een zwarte legging en een zwarte rok tot boven mijn middel.
    Daarna haren gekamt en in een hoge staart bij een gedaan.Toen ben ik naar de badkamer gelopen waar ik mijn gezicht waste en mascara op heb gedaan.
    Vervolgens ging ik naar beneden en heb ik daar mijn lunch gemaakt, een broodje kaas en een pakje speculaas koekjes.
    Toen heb ik ontbeten met een broodje pindakaas en een cracker met kaas. Om vervolgens mijn tanden te gaan poetsen en op de bank te ploffen met mijn telefoon, niet slim. Om 8.05 zat ik op de fiets te racen, ik moest 8.15 op school zijn en het is minstens een kwartier fietsen!!
    Wonder boven wonder is het mij toch gelukt! Eerste uur Bio: Voor bereiden op toets en spelletjes spelen op mijn laptop.
    Tweede uur, Gym: Een of ander stom ballenspel waar il constant afging...
    En toen pauze: lekker howrse gespeeld, mijn lievlingsspel! en met mijn vriendinnen gekletst! Ook heb ik de speculaas koekjes mij goed laten smaken!~
    En nu derde uur, studieles,: Op mijn laptop dit schrijven en nu een samen vatting voor bio aan het maken!
    Xjes horses1

    Lekker bezig.


    ars moriendi

    Opgestaan. Ontbeten. En nu zit ik nog steeds in mijn pyjama achter mijn lappie. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Opgestaan, gaan slapen, naar school gegaan, terug naar huis gefiets, gegeten, verslaafd achter quizlet zitten nu


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    hele dag ik bed gelegen, netflix, kranten zo rond brengen, daarna weer in bed liggen


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik werd wakker.
    The end.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb nachtdienst gehad vannacht, dus ik ben net pas wakker :Y)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Mijn wekker ging om 6 uur, dus toen gelijk klaar gemaakt en ontbeten. Daarna onderweg naar mijn werk in het hotel waar ik om half tien moest beginnen. Uiteindelijk was ik rond half 3 weer thuis en heb ik pasta gemaakt, want ik had al de hele dag cravings :Y)


    El Diablo.

    Werd wakker bij mijn vriend, fietste naar huis, had rijles, ging naar de spar voor lunch, en sindsdien zit ik op de bank temptation island te kijken.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik zette om zes uur de wekker, ging er een kwartier later ook werkelijk uit, daarna werken tot mijn lunchpauze. Toen ging ik een aflevering Riverdale kijken en daarna weer aan het werk en nu ben ik manuscript wel een beetje beu en ga ik koken. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    In bed gelegen tot elf uur, toen langzaam opgestaan, ontbeten, met mam naar Enschede om een beetje te shoppen en daar te lunchen, weer naar huis, wat dingen op de laptop gedaan, in slaap gevallen en nu heb ik honger dus ik ga zo poffertjes opwarmen. :Y)

    Ik heb tot half elf geslapen, toen lekker ontbeten, anime gekeken, geschreven, rijles gehad en frietjes gegeten c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Update: ik heb zojuist te veel poffertjes gegeten. :')

    Ik werd wakker, stapte in de bus die wederom te laat was, ging werken en kwam thuis. Werk was hectisch en druk, maar hé at least I’m home.


    look at the stars, look how they shine for you;