• Bij dit topic is het de bedoeling dat je het profiel van de user vlak boven je een cijfer geeft. Je kan ook zeggen wat je er mooi of juist minder mooi aan vindt.

    Als dit topic wordt gesloten, maakt degene die als laatste reageerde een nieuw topic.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    8.0
    Ik vind het stukje info over jou echt leuk om te lezen. En de kleuren en plaatjes die je hebt gebruikt vind ik mooi bij elkaar passen. (:

    8! Ik vind de plaatjes/gifs leuk, en vooral in combinatie met de kleuren staat het heel mooi.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    8. Echt een leuk, speels profiel :Y)

    8. Ik ben niet zo bekend met k pop, maar toch vind ik het er stralend uitzien. Vooral die kleurrijke lettertype. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    8 , minimalistisch kleurgebruik en goede uitlijning. Echt een pareltje om naar te kijken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    7.5


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    8,5, het is erg fijn om naar te kijken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pleasing, simpel, me like, 8


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    8, leuke gifs + je bent een vertrouwenspersoon (:


    We were the forever that didn't last

    8. Mooi clean, maar wel persoonlijk! ^^

    8.5, ik vind je profiel echt heel fijn overkomen haha en de gekleurde letters zijn erg pleasing ^^


    chaos makes the muse

    Eenvoudig, maar toch krachtig.
    En ik vind de gif onderop je profiel heel leuk bij je signaturen, die daar ook net onder staat. 8!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    9! Jouw profiel is gwn fancy


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    7.0


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Super mooi, 10!


    The truth is out there.