• CARPENTER HIGH

    ✯✯✯



    STORY
    Carpenter is een dorp waar iedereen elkaar kent. Nieuwelingen blijven niet lang onbekend, geheimen blijven niet lang geheim en roddels gaan als een lopend vuurtje door het dorp. Carpenter High, de middelbare school van het dorp, is daarom ook een bron van inspiratie. Een school zoals geen ander, waar dezelfde problemen gelden. Reputaties die sommige leerlingen gek maken. De ene groep dames gedragen zich als de koninginnen van de school, de andere groep blijft liever op de achtergrond en weer een andere groep heeft zijn eigen reputatie. Hoe zou jij omgaan op deze school? Zou jij je gek laten maken door de mensen om je heen of laat jij je schoolleven niet leiden door wat er gebeurt?



    CARPENTER HIGH
    Stad: Carpenter (fictief) | Het is dus een dorp waar iedereen elkaar kent. Carpenter heeft verschillende groepen. Van foute drugsdealers tot dat ene roddelgroepje. Alles wordt gelijk door verteld. Carpenter heeft haar eigen burgemeester en ook verkiezingen daarvoor Lights is hun eigen, echte café. Hier worden ook vaak de dates gehouden tussen de leerlingen. Het is het bekendste en enige café van het dorp. Er is ook een bioscoop en kleine, gezellige winkeltjes.
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Paars en geel.
    Sportteams:
    ✯ Football: The Alpha's. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    ✯ Cheerleaders: The Omega's. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    ✯ Overige sporten: Zwemteam, dansteam, volleybal, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie, schaakclub




    REGELS
    ✯ In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    ✯ Je schrijft een post van minimaal 100 woorden, een stukje waar iedereen iets mee kan.
    ✯ Je mag niet meer dan 2 personages van verschillende geslachten.
    ✯ Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    ✯ Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven.
    ✯ Bespreek relaties en overige zaken in de topics die daarvoor bedoelt zijn.
    ✯ Heb je een vragen? Stel ze gerust
    ✯ Enjoy!


    THERE'S ALWAYS THAT ONE TEACHER...
    ...THAT YOU WANNA SLAP.
    LIJSTJE
    Naam
    Leeftijd
    Grade
    Status
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina

    Mannen VOL
    — Thaddeus Kingston • Senior • Absolutist • Captain/Orphan • 1.3
    — Jesse Elijah Aarons • Senior • Jurriens • Cute gay boy • 1.2
    — Gereserveerd door Jagermeister
    — Luca Leroy • Senior • Orwell • Loner/Bad Guy • 1.3
    — Zachary Curtis Reed • Senior • GinTonic • Classclown / Social butterfly • 1.3
    — Elio Romeo Silvestri • Senior • Solmeron • Filmfanatic • 1.4
    — Ryder Mavuto • Senior • Necessity • The Newby/The Criminal • 1.3
    Gemini Cailen Vane Vernell • Junior • CabeIlo • Sick Boy • 1.5

    Vrouwen VOL
    — Courtney Elizabeth Grey • Senior • CabeIlo • The Shy Girl/The Freak • 1.3
    — Nikia Willishka Marshall • Senior • Rasalghul • The Rebel • 1.2
    — Lenore Lawrence • Nog Onbekend • Shadowsinger • Nog Onbekend • 1.4
    — Arwen Ruolan Nguyen • Senior • Ricciardo • Nog Onbekend • 1.4
    — Eliza St. Claire • Junior • Orwell • Outcast • 1.3
    — Alaska Phoenix Montero • Senior • Maluma • Cheerleader Captain • 1.4
    — Elaine Aurora • Senior • Solmeron • Social butterfly • 1.4
    — Gerserveerd door Philophobia


    TOPICS
    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic



    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 21:25 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Mijn rol wordt ook een senior ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik maak mijn rol toch geen cheercaptain, dus als iemand die rol nog wil gebruik zou het mogen!


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik een meisje? Cheer captain als dat mag? c:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Mag ik een meisje? Cheer captain als dat mag? c:

    Staat erbij!


    ''With all due respect, which is none...''

    Edit: miep ik heb een naamkeuze genomen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2018 - 20:13 ]


    Zou ik een man kunnen reserveren?


    chaos makes the muse

    Sturmfrei schreef:
    Zou ik een man kunnen reserveren?


    Staat!!!


    ''With all due respect, which is none...''

    JESSE      ELIJAH      AARONS



    INNERLIJK

    Jesse lijkt op het eerste gezicht een zachtaardige jongen en over het algemeen is hij dat ook wel. Hij is zorgzaam en is ontzettend lief tegen de mensen die hij lief heeft. Ook is hij niet de persoon om drama op te zoeken en ziet hij wel hoe de dingen lopen. Mede door zijn uiterlijk en zachtaardig overkomen worden mensen vaak op het verkeerde spoor gezet. Jesse is ontzettend goed in van zich af bijten en voor alles wel zijn woordje klaar hebben staan. Ook komt hij graag voor anderen op en met name voor zijn vrienden en familie. Hoewel hij vroeger amper boos te krijgen was, is hij tegenwoordig een echt heethoofd en opvliegerig. Hij lijkt dan misschien wel niet super sterk, maar ruzie zoeken met hem is geen goed idee.
    Hij is de laatste tijd extreem geïrriteerd door alles. Dit komt omdat hij één niet goed in zijn vel zit en nog altijd opzoek is naar wie hij nu daadwerkelijk is en twee omdat het er de laatste tijd thuis niet heel leuk aan toe is gegaan. Waar hij vroeger met alles bij zijn ouders terecht kon, was dat nu door die stomme scheiding en faillissement ook plots weggevaagd. Hoewel hij en Elaine altijd leuke en betrokken ouders hebben gehad, waren hun ouders door al de drama nu ook niet meer wie ze geweest waren. Nu ze bij hun vader wonen kunnen ze eigenlijk alles doen en laten wat ze willen, waar ze eigenlijk nog aardig wat begeleiding nodig hebben. Dit heeft ervoor gezorgd dat Jesse ook niets voor school doet en ook steeds vaker niet naar een bepaalde les gaat. Ook haalt hij vrijwel enkel onvoldoendes en blijft hij bijna elke avond tot laat op, waardoor hij slaap tekort heeft. De wallen hangen inmiddels dus ook bijna tot aan zijn knieën.
    Het nieuwe jaar op school is hij compleet overnieuw begonnen. Het boeide hem niet meer wat mensen van hem dachten, hij ging dragen wat hij zelf leuk vond en meldde zich aan bij het Football team van de school en is er voor uit gekomen dat hij op jongens valt. Hij was nu niet langer meer een loner. Iedereen kende nu zijn naam, of ze hem nu persoonlijk kenden of niet. Misschien was het niet altijd om de goede redenen, in zekere zin populair was hij wel.



    UITERLIJK

    Jesse is een tenger gebouwde jongen van rond de 1,85. Hij is ontzettend bleek, naast de enkele tattoos die zijn lichaam sieren. Zijn wit blonde haren laten hem haast nog bleker lijken dan hij is, maar mis staan doet het hem niet. Hij heeft zijn haar ook wel eens in andere kleuren geverfd, maar zijn natuurlijke kleur bevalt hem toch wel het meest. Jesse heeft fel blauwe ogen, waar menigeen nogal jaloers op is. Ondanks hij een toch wel knuffel baar uiterlijk heeft, is de jongen dol op tattoos en piercings. Hij heeft dan ook verscheidene tattoos en piercings in zijn oren en in zijn neus.
    Vaak heeft zijn kleding net zo weinig pigment als hij zelf en zijn -zijn shirts meestal wit of pastel kleurig. Ook draagt hij vaak zwart, iets tussen wit en zwart in draagt hij meestal niet. Verder bestaat zijn kleding zoveel mogelijk uit te grote sweaters en hoodies.



    GESCHIEDENIS

    De familie Aarons stond altijd wel bekend als het perfecte gezinnetje. Bestaand uit vader Evan, moeder Adelaide en de tweeling Jesse en Elaine. De familie heeft het altijd goed gehad. Ze waren goed met elkaar en financieel liep het ook goed. Zo goed dat de familie besloot een eigen bedrijfje op te starten. Een buurt supermarkt. Het was kleinschalig, maar ze konden er makkelijk hun brood van verdienen. Tot er een grootschalige supermarkt geopend werd enkele kilometers bij hun winkel vandaan. Dit nekte het kleine bedrijfje en helaas moest het sluiten. Niet alleen het bedrijf liep op zijn eind, maar zo ook de relatie van Jesse en Elaine hun ouders. Ze besloten met gescheiden wegen verder te gaan. Zo werd er besloten dat Jesse en Elaine bij hun vader moesten gaan wonen. Dit was natuurlijk in eerste instantie lui lekker land, want bij papa mocht immers alles. Echter ging dit wel ten koste van de tweeling hun school carriere en het deed Jesse allemaal stiekem ook meer dan hij uitte. Deze tijd heeft Jesse echter wel gebruikt om voor zichzelf duidelijk te maken dat hij klaar was met altijd de "loser" te zijn en altijd gay genoemd te worden. Ja, hij is inderdaad gay, maar zag dit absoluut niet als een slecht ding. Hij heeft er voor gekozen trots te zijn op zijn seksualiteit en zich niet meer te verstoppen. Hij werd al snel niet echt meer gepest en werd zelfs zo langzamerhand iets populairder. Iedereen kent zijn naam wel, ook al kennen ze hem niet persoonlijk.
    Ook zit hij sinds dit jaar bij het Footballteam, meer om zijn vader trots te maken dan daadwerkelijk voor hemzelf. Hij bakt er namelijk niks van. Het is hem nog steeds een raadsel hoe hij überhaupt het team binnen gekomen is.



    EXTRA

    - Likes: Dieren, Romantiek, Kleding, Tattoos, Piercings, Muziek, Pastel kleuren, Eten, Jongens, Films en Series.
    - Dislikes: Drank, Drugs, Liegen, Assholes, Insecten, Wiskunde, School.
    - Sexuality: Homoseksueel.
    - Overig: Jesse is sinds kort begonnen met roken, denkend dat hij er minder gestrest door zou worden. Bepaald helpen deed het niet en zit hij nu enkel opgescheept met een dure verslaving.


    RELATIES

    - Elaine Aurora Aarons.
    Elaine is Jesse zijn tweelingzus. Jesse is net een half uurtje ouder dan zijn zusje en nam hierdoor vooral vroeger de verantwoordelijke rol op zich. Nog altijd heeft hij hier wel iets van, want hij zal altijd alles doen om zijn zusje te beschermen. De band tussen de twee is ook altijd enorm goed geweest. Het waren vanaf kleins af aan al de beste vrienden van elkaar en dat zijn ze altijd gebleven. Echter met alle drama tussen hun ouders is hun band er ook niet beter op geworden. Jesse is zich steeds meer af gaan sluiten, zo ook voor zijn tweeling. Hij zit gewoon erg in de knoop met zichzelf en botviert dit op anderen. Met name op zijn zusje. Hoewel ze vroeger alles met elkaar deelde deed Jesse hier ook ineens veel meer afstand van. Het komt nog al eens voor dat Elaine vrolijk zijn kamer binnen komt wandelen, maar hij hier niet zo van gedient is. Hij is echt wel dol op zijn tweeling, maar op het moment kan hij dit niet zo goed uiten.


    NAAM


    Jesse Elijah Aarons.



    LEEFTIJD

    Jesse is 18 jaar en is op 8 september geboren.


    GRADE

    Senior.


    STATUS

    Cute gay boy.



    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 19:40 ]


    How far is far

    Mag ik eenjongen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ..

    [ bericht aangepast op 14 aug 2018 - 14:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zou ik een jongen en een meisje kunnen krijgen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik FC Christina Nadin even c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik claim voor mijn rol even als status: Captain // Orphan. Ik post hoogstwaarschijnlijk zo meteen mijn rol nog.


    Vraagje: worden er ieder jaar opnieuw try—outs gedaan voor het football team? Zo ja, mag mijn personage dan al voor drie jaar aan één stuk captain zijn? (: Hij heeft talent en ik laat hem probs ook gescout zijn door een universiteit, dus het is geen toevalligheid.


    Edit: Q. flipte, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 0:52 ]