• Inmiddels heb ik 6 maanden met mijn vriend en hij was de eerste waar ik seks mee had, maar hij heeft meer ervaring. Seks is al vaker een onderwerp van discussie geweest in de relatie. Als eerste gelooft hij bijvoorbeeld niet dat ik een low-seksdrive heb en niet elke week daar behoefte aan hebt of daar elke week aan denk. Daar is hij al wel vaker soort-van boos om geweest. Maar elke week wilt hij wel iets doen, al dan geen seks dan voorspel en zo ben ik niet. Ik heb nu al één keer mee moeten maken dat ik de morning-afterpil heb moeten nemen. Daarna zei hij letterlijk: "Dit kan vaker gebeuren." Toen ik dit aan mijn moeder vertelde zei ze dat ze hem vanaf toen niet vertrouwde.

    Ook wil ik geen blowjob geven (dit vindt hij heel vreemd en heeft me meerdere malen gepusht om dit te doen) en toen zei hij "Maar een 16-jarige doet dit wel" waarop ik heel bijdehand antwoordde "dan doe je het maar met een 16-jarige". Maar dit maakt me echt pissed, dus ik heb aangegeven dat als hij hier nog één keer over begint ik door het huis roep dat ik aangerand word (heel extreem, ik weet het).

    Als ik nu terugkijk op de relatie dan is het enige wat ik zie seks. Elke week iets in die trant. Ik heb ook heel vaak aangegeven dat ik het leuk vond als hij wat meer zou onthouden over van alles qua school. Ik heb minstens 4 keer per week verteld dat ik de week daarna een hertentamen heb en dat heb ik die week zelfs aangegeven en vervolgens zegt ie op de dag van het hertentamen (een pittig belangrijke) helemaal niets. Expres heb ik niets verteld om te kijken hoe hij dit oppikt, maar hij zei helemaal niets. Het enige wat hij ooit over school heeft gezegd is dat hij boos is dat ik geen school skip om bij hem te zijn (dit is logisch, toch? of niet?).

    Als ik terugkijk op ons weekend dan zie ik seks en meer niet. Als ik zeg dat ik naar de dierentuin wilt dan lacht hij me uit, als ik zeg dat ik naar de bioscoop wilt dan komt er nooit wat van tot ik er wat aan doe. Ik ben nogal noob op het gebied van seks, dus ik heb geen idee wat ""normaal"" is en of iedereen elke week seks heeft of iets. Of hoe andere jongens dit vinden.

    Stel ik me aan en moet ik gewoon doorgaan of moet ik er streng wat van zeggen? (over een paar uur is hij hier om te praten).


    Photosynthesis

    Bomenstruik schreef:
    Gister heeft niets geholpen en ik denk dst we nu verder van elkaar zijn waar we begonnen. Hij heeft gezegd dat hij mijn gevoel niet begrijpt. Dat hij 'best een weekje niet' wilt, maar daar houdt het ook weer op.

    Nu is hij wel afstandelijker en ik weet ook niet meer wat ik kan doen. Ik heb het gister zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen (door m'n tranen heen), maar het feit dat hij m'n gevoelens niet begrijpt kwam nogal hard aan.


    Dat maakt het voor mij nog duidelijker: hij wil echt alleen een fuckbuddy. Ik zou het uitmaken met deze vent.

    Dikke knuffel trouwens, lijkt me echt heel naar om dat zo te horen te krijgen <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bomenstruik schreef:
    Gister heeft niets geholpen en ik denk dst we nu verder van elkaar zijn waar we begonnen. Hij heeft gezegd dat hij mijn gevoel niet begrijpt. Dat hij 'best een weekje niet' wilt, maar daar houdt het ook weer op.

    Nu is hij wel afstandelijker en ik weet ook niet meer wat ik kan doen. Ik heb het gister zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen (door m'n tranen heen), maar het feit dat hij m'n gevoelens niet begrijpt kwam nogal hard aan.

    Seks is een belangrijke factor in een relatie. Hij is eerlijk naar jou toe: hij wil gewoon vaker seks, punt. Hoe hij dat brengt is wel wat lomp. Maar het gaat gewoon niet werken op die manier. Hij kan net zo min van jou vragen om vaker seks te hebben, als dat jij van hem vraagt om zijn seksdrive totaal opzij te zetten.
    Edit: en hij is echt een hartstikke grote lul trouwens.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 11:08 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bomenstruik schreef:
    Gister heeft niets geholpen en ik denk dst we nu verder van elkaar zijn waar we begonnen. Hij heeft gezegd dat hij mijn gevoel niet begrijpt. Dat hij 'best een weekje niet' wilt, maar daar houdt het ook weer op.

    Nu is hij wel afstandelijker en ik weet ook niet meer wat ik kan doen. Ik heb het gister zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen (door m'n tranen heen), maar het feit dat hij m'n gevoelens niet begrijpt kwam nogal hard aan.


    Het is duidelijk dat met deze gast niet te praten valt. Ik hoop dat je ziet dat dingen alleen maar de verkeerde kant op kan gaan. Je eigen gevoel en wil inleveren en er maar elke week roerloos liggen terwijl hij zijn gangetje gaat is fout. Er elke dag ruzie om moeten maken is fout. De mogelijke kans dat hij gaat denken dat hij je maar moet terug pakken en het ergens anders moet gaan zoeken achter jou rug om is ook fout. Welke mogelijke kant zou het nog meer op kunnen gaan? Als hij nu al niet naar jou gevoel kan luisteren, denkt dat het hebben van een lagere seksdrive niet bestaat zie ik niet hoe dit nog te redden valt. Mijn eerste relatie was met iemand die vanaf zijn 13e al seksueel actief was en zich niet langer dan 2 weken met iemand bezig hield, totdat wij een relatie aan gingen. Dit was voor mij juist de eerste keer. Hij had ook een hele hoge seksdrive en ik een hele stuk minder, ik had er alleen nooit wat van gezegd, ik dacht dat het normaal was en ging er maar mee in. Dus ik kan je uit ervaring vertellen dat je echt niet je zelf wilt inleveren om aan zijn behoeftes te willen voldoen. Het is nu jaren geleden, en ik heb nog steeds spijt dat ik nooit die conversatie ben aangegaan.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Foute jongen. Het is duidelijk dat hij jou en je wensen niet gerespecteerd. En je bent pas 16! Wat denkt die gast?!

    Er is al geen wederzijds respect dus ik zou deze jongen dumpen, hoe moeilijk dat misschien ook is. Succes ermee.


    ars moriendi

    Vrijgezel en maagd hier, maar dit lijkt me niet gezond. In mijn ogen horen de twee mensen in een relatie gelijk te zijn, op dit moment is dat niet zo. Hij negeert jouw gevoelens en drijft zijn eigen zin door. Als jij geen zin in seks hebt of het gewoon niet wil, heeft hij dat te respecteren en kan ie wat alleen tijd met zijn hand doorbrengen.

    Wat ik kan opmaken uit je tekst is hij verder ook niet geïnteresseerd in wat er in jouw leven speelt. Je school is belangrijk en hij zou moeten weten dat school skippen je toekomst in gevaar brengt. School is niet altijd leuk, maar hij zou je moeten steunen en het samen met je vieren als het wel goed gaat (niet met seks). Daarnaast vind ik het gek dat hij niet met je op date wil. Er bestaan ook nog andere dingen dan alleen seks hebben.

    Oftewel ik ben het eens met alle anderen. Hoe hard het ook klinkt, uitmaken is waarschijnlijk beter voor jou. Je vind vast een jongen die wel rekening houdt met jouw grenzen, die wel met jou op date wil en wel geïnteresseerd is hoe het gaat qua school. Je verdient beter!


    Physics is awesome

    Ik vind het trouwens ook heel rot om te lezen dat hij nooit eens wat anders wil doen dan met je naar bed gaan. Deze jongen geeft niet om jou, hij geeft om je lichaam. Dit soort types verdienen jouw liefde niet. Uitmaken dus. Ik wens je er wel veel sterkte mee, want dit soort dingen zijn emotioneel gezien altijd lastig.


    ars moriendi

    In de reacties boven me lees ik dingen als: "Wat een lul" en "Maak het uit met deze guy!". Dit is heel makkelijk op te schrijven, omdat wij totaal buiten jullie relatie staan. Maar jij blijft bij hem en dat is waarschijlijk omdat je van hem houdt. Daarom laat je hem niet gaan.
    Ook al is 1 ding wel duidelijk: hij is veel met seks bezig en stelt dit soms boven de zaken die jij belangrijker vind.
    Waarschijnlijk hebben jullie al gepraat, ben benieuwd hoe dat is gegaan.
    Als ik jiu zou zijn zou ik me misplaatst en niet begrepen voelen. Iets wat ik ne totaal niet bij ene goede relatie voor stel. Mijn advies: Geef aan dat jij het vervelend vind en graag wil dat hij zich aanpast. Kijk het daarna nog een poosje aan. Maar laat jezelf niet ongelukkig voelen alleen omdat je hem niet wil laten gaan. Als jullie niet op 1 lijn liggen en jij je ongelukkig blijft voelen en het idee hebt dat je hem teniet doet, zou ik het snel gezien hebben bij die jongen.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    IngridBirdy schreef:
    In de reacties boven me lees ik dingen als: "Wat een lul" en "Maak het uit met deze guy!". Dit is heel makkelijk op te schrijven, omdat wij totaal buiten jullie relatie staan. Maar jij blijft bij hem en dat is waarschijlijk omdat je van hem houdt. Daarom laat je hem niet gaan.
    Ook al is 1 ding wel duidelijk: hij is veel met seks bezig en stelt dit soms boven de zaken die jij belangrijker vind.
    Waarschijnlijk hebben jullie al gepraat, ben benieuwd hoe dat is gegaan.
    Als ik jiu zou zijn zou ik me misplaatst en niet begrepen voelen. Iets wat ik ne totaal niet bij ene goede relatie voor stel. Mijn advies: Geef aan dat jij het vervelend vind en graag wil dat hij zich aanpast. Kijk het daarna nog een poosje aan. Maar laat jezelf niet ongelukkig voelen alleen omdat je hem niet wil laten gaan. Als jullie niet op 1 lijn liggen en jij je ongelukkig blijft voelen en het idee hebt dat je hem teniet doet, zou ik het snel gezien hebben bij die jongen.

    Veel users hier hebben hun puberteit al gehad en doorzien dit soort types. Dit is een toxic relatie waar hij zo snel mogelijk uit moet komen. TO gaf al aan dat hij hem niet begreep en zelfs afstandelijker is gaan doen nadat hij zijn gevoelens heeft getoond. Hij verdient dus veel en veel beter.

    Edit: dacht dat to een meisje was, even aangepast

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 19:14 ]


    ars moriendi

    Heel kort door de bocht, maar als je vriend je begint te pushen om dingen te doen die jij niet wil doen, denk ik dat je zelf ook wel aanvoelt dat er iets niet oké is. Daar moet jij je echt niet abnormaal door voelen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Allereerst, je stelt je niet aan! Zoals jij het nu omschrijft klinkt het alsof deze jongen geen enkele vorm van respect naar jou toe heeft en alleen maar met zijn pik denkt. Dit klinkt niet als een gezonde en normale relatie. Natuurlijk is het belangrijk om seks te hebben en regelmatig intiem met elkaar te zijn, maar er zijn geen richtlijnen voor hoe vaak dit is. Dit kan elke dag zijn, één keer per week, eens in de maand... Net waar jij je persoonlijk prettig bij voelt en dat heeft hij te respecteren. Ook is het heel goed dat jij je grenzen aangeeft. Als jij hem geen blowjob wil geven, dan moet hij daar ook niet over zeuren. Dat is jouw grens en daar moet je ook niet over gaan. Ik vind het heel vreemd dat hij je uitlacht als je naar de film of naar de dierentuin wilt gaan, want dat is gewoon leuk en gezellig om samen met je partner te doen. Het beste kun je je vriend hiermee confronteren en het er met hem over hebben. Geef aan dat je het gevoel hebt dat jullie relatie alleen om seks draait en dat je ook eens wat anders wil doen. Als hij daar niet normaal op kan reageren, kun je beter overwegen om met de relatie te stoppen. Dan is hij jou absoluut niet waard. Wees streng en geef duidelijk je grens aan. Als hij dat niet accepteert, dan heeft hij dikke pech en kunnen jullie er beter mee stoppen. Hoe hard dat misschien ook klinkt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 19:14 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Allereerst lieve meid, je stelt je niet aan! Zoals jij het nu omschrijft klinkt het alsof deze jongen geen enkele vorm van respect naar jou toe heeft en alleen maar met zijn pik denkt. Dit klinkt niet als een gezonde en normale relatie. Natuurlijk is het belangrijk om seks te hebben en regelmatig intiem met elkaar te zijn, maar er zijn geen richtlijnen voor hoe vaak dit is. Dit kan elke dag zijn, één keer per week, eens in de maand... Net waar jij je persoonlijk prettig bij voelt en dat heeft hij te respecteren. Ook is het heel goed dat jij je grenzen aangeeft. Als jij hem geen blowjob wil geven, dan moet hij daar ook niet over zeuren. Dat is jouw grens en daar moet je ook niet over gaan. Ik vind het heel vreemd dat hij je uitlacht als je naar de film of naar de dierentuin wilt gaan, want dat is gewoon leuk en gezellig om samen met je partner te doen. Het beste kun je je vriend hiermee confronteren en het er met hem over hebben. Geef aan dat je het gevoel hebt dat jullie relatie alleen om seks draait en dat je ook eens wat anders wil doen. Als hij daar niet normaal op kan reageren, kun je beter overwegen om met de relatie te stoppen. Dan is hij jou absoluut niet waard. Wees streng en geef duidelijk je grens aan. Als hij dat niet accepteert, dan heeft hij dikke pech en kunnen jullie er beter mee stoppen. Hoe hard dat misschien ook klinkt.


    De topicstarter is geen meid, maar een jongen volgens zijn profiel. Ik ben het eens met wat je zegt.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    De topicstarter is geen meid, maar een jongen volgens zijn profiel. Ik ben het eens met wat je zegt.


    Excuus, het is aangepast!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, dit is niet de norm of toch niet hoe het zou moeten. Liefde staat helemaal niet gelijk aan seks. In een normale relatie zou seks een verlengde moeten zijn van de emotionele connectie die je deelt met iemand, maar hier lijkt er niet veel sprake van een emotionele connectie. Normaal zou een jongen met zijn vriend(in) moeten willen praten, samen dingen willen doen, zoals uitstapjes, films kijken, urenlang diepgaande gesprekken hebben. Dit is er duidelijk niet.
    Bovendien, als iemand echt om je geeft gaan ze je nooit pushen om seksuele handelingen te verrichten die je niet oké vindt. Zonder rekening te houden met je gevoelens. Er is hier duidelijk geen respect of genegenheid van zijn kant aanwezig. Hij gebruikt je lichaam gewoon en het is het enige waar hij op uit is.
    Ik zou het uitmaken met deze jongen want zodra hij "het gezien" heeft en je heeft opgebruikt zal hij je dumpen aangezien je geen speciale plek hebt in zijn hart. Je verdient beter dan dit, want zoals anderen zeiden. Dit is inderdaad niet de normale gang van zaken.
    Lieve help, geen enkel mens is een man seksuele handelingen VERPLICHT, gewoon omdat hij je sexy vindt, zoals hij dat denkt. Wie denkt hij zelfs nog maar dat hij is? Seks is heel persoonlijk en in zijn arrogante hoofd denkt hij er misschien anders over, maar geen één man heeft zomaar recht op een blowjob of seks van iemand gewoon omdat hij het eist/het wenst. Maak het uit alsjeblieft, deze vent is dominante, arrogante troep. Je verdient beter dan iemand die zaken afdwingt waar hij geen recht op heeft en alleen kan verwerven aan de hand van jouw vrije wil en inspraak.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2018 - 15:03 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Uitmaken!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, als ik dit zo lees, zou je beter uit deze relatie stappen. Als hij echt om je geeft, dan zou hij je keuzes moeten respecteren. Het is echt niet gezond dat hij je praktisch dwingt om dingen te doen die je zelf niet wil doen. Ik heb ook niet elke week zin en als mijn vriend het wel probeert, maak ik het hem gewoon duidelijk. Hij vindt het niet echt fijn als ik geen zin heb, maar hij respecteert het wel.
    Dumpen die handel! Geloof mij, als je nog lang in deze relatie blijft, dan ga je er zelf aan kapot omdat je ongelukkig gaat worden. Aan de hand van wat ik heb gelezen, is hij best egoïstisch.
    Een relatie bestaat uit meer dan alleen seks hé. Er komt ook respect bij kijken, vertrouwen en ook vriendschap. Seks is iets dat er ook bij komt kijken, maar dit is echt niet het enige. Hij heeft echt het recht niet om jou te pushen tot dingen waar jij zelf niet achter staat. Je moet het zeker niet doen omdat je bang bent om hem te verliezen. Geloof mij...Je bent echt beter af zonder iemand die jou zo onzeker laat voelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.