• Inmiddels heb ik 6 maanden met mijn vriend en hij was de eerste waar ik seks mee had, maar hij heeft meer ervaring. Seks is al vaker een onderwerp van discussie geweest in de relatie. Als eerste gelooft hij bijvoorbeeld niet dat ik een low-seksdrive heb en niet elke week daar behoefte aan hebt of daar elke week aan denk. Daar is hij al wel vaker soort-van boos om geweest. Maar elke week wilt hij wel iets doen, al dan geen seks dan voorspel en zo ben ik niet. Ik heb nu al één keer mee moeten maken dat ik de morning-afterpil heb moeten nemen. Daarna zei hij letterlijk: "Dit kan vaker gebeuren." Toen ik dit aan mijn moeder vertelde zei ze dat ze hem vanaf toen niet vertrouwde.

    Ook wil ik geen blowjob geven (dit vindt hij heel vreemd en heeft me meerdere malen gepusht om dit te doen) en toen zei hij "Maar een 16-jarige doet dit wel" waarop ik heel bijdehand antwoordde "dan doe je het maar met een 16-jarige". Maar dit maakt me echt pissed, dus ik heb aangegeven dat als hij hier nog één keer over begint ik door het huis roep dat ik aangerand word (heel extreem, ik weet het).

    Als ik nu terugkijk op de relatie dan is het enige wat ik zie seks. Elke week iets in die trant. Ik heb ook heel vaak aangegeven dat ik het leuk vond als hij wat meer zou onthouden over van alles qua school. Ik heb minstens 4 keer per week verteld dat ik de week daarna een hertentamen heb en dat heb ik die week zelfs aangegeven en vervolgens zegt ie op de dag van het hertentamen (een pittig belangrijke) helemaal niets. Expres heb ik niets verteld om te kijken hoe hij dit oppikt, maar hij zei helemaal niets. Het enige wat hij ooit over school heeft gezegd is dat hij boos is dat ik geen school skip om bij hem te zijn (dit is logisch, toch? of niet?).

    Als ik terugkijk op ons weekend dan zie ik seks en meer niet. Als ik zeg dat ik naar de dierentuin wilt dan lacht hij me uit, als ik zeg dat ik naar de bioscoop wilt dan komt er nooit wat van tot ik er wat aan doe. Ik ben nogal noob op het gebied van seks, dus ik heb geen idee wat ""normaal"" is en of iedereen elke week seks heeft of iets. Of hoe andere jongens dit vinden.

    Stel ik me aan en moet ik gewoon doorgaan of moet ik er streng wat van zeggen? (over een paar uur is hij hier om te praten).


    Photosynthesis

    IngridBirdy schreef:
    In de reacties boven me lees ik dingen als: "Wat een lul" en "Maak het uit met deze guy!". Dit is heel makkelijk op te schrijven, omdat wij totaal buiten jullie relatie staan. Maar jij blijft bij hem en dat is waarschijlijk omdat je van hem houdt. Daarom laat je hem niet gaan.
    Ook al is 1 ding wel duidelijk: hij is veel met seks bezig en stelt dit soms boven de zaken die jij belangrijker vind.
    Waarschijnlijk hebben jullie al gepraat, ben benieuwd hoe dat is gegaan.
    Als ik jiu zou zijn zou ik me misplaatst en niet begrepen voelen. Iets wat ik ne totaal niet bij ene goede relatie voor stel. Mijn advies: Geef aan dat jij het vervelend vind en graag wil dat hij zich aanpast. Kijk het daarna nog een poosje aan. Maar laat jezelf niet ongelukkig voelen alleen omdat je hem niet wil laten gaan. Als jullie niet op 1 lijn liggen en jij je ongelukkig blijft voelen en het idee hebt dat je hem teniet doet, zou ik het snel gezien hebben bij die jongen.


    Ik snap je punt. Het is niet gemakkelijk om het uit te maken als je gevoelens voor iemand hebt. Maar aan de andere kant moet de liefde wel van twee kanten komen. Ik denk dat het alleen goed is om te vechten voor een goede, liefdevolle relatie en als je allebei diep vanbinnen in je hart weet dat je echt een toekomst met elkaar ziet. Het probleem alleen hier lijkt mij dat de diepere gevoelens zoals genegenheid hier maar voor één kant komen en hoe erg en pijnlijk dat ook is, dat moet je beter zo snel mogelijk aanvaarden. Vele meisjes maken de fout hun ogen te sluiten voor het feit dat een jongen of geen interesse heeft of alleen lust voelt en proberen de situatie te controleren en liefde van hem af proberen te dwingen. Dat is ook blijven proberen maar in dit geval probeer je iets onmogelijk naar je hand te zetten. Omdaf de liefde maar van één kant komt en dan moet je loslaten. Omdat het op de lange duur nooit kan werken en je in tussentijd alleen maar jezelf de dieperik inwerkt. Je hebt een heel goed punt dat het niet evident is om iemand te lossen die je graag ziet. Ik ben het daar helemaal mee eens dat je soms beter door dik en dun trouw blijft en de relatieproblemen oplost als je echt van iemand houdt, maar dan moet de jongen je wel dezelfde liefheid, trouw en zorgzaamheid terug geven anders is het een verloren zaak. Als de liefde maar van 1 kant komt is het echt een verloren zaak. Lust is een onderdeel van een liefde maar ook respect, genegenheid, vriendschap, eerbied, loyaliteit... Zonder wederzijdse liefde is het een verloren zaak om te vechten om iets met een jongen te behouden. Je ogen sluiten voor iets wat onvermijdelijk, buiten je controle om verkeerd af gaat lopen is het gevaarlijkste wat je kunt doen. Er is een verschil te vechten voor een wederzijdse relatie met iemand bij wie je je hele leven samen kan zien en over het algemeen gelukkig bent en om een ongezonde, éénzijdige situatie te forceren omdat je niet onder ogen wilt zien dat hij eigenlijk de ware niet is. Forceren is gevaarlijk voor je mentale gezondheid en werkt op de lange duur niks want je vecht tegen het onvermijdelijke. Hoe dan ook ik ben het er volledig mee eens dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan om iemand op straat te zetten waar je van houdt, toch is dat hetgeen hier zo snel mogelijk moet worden ingezien, denk ik dan toch. Hoe langer je dit laat aanmodderen hoe dieper je de put in zal belanden.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou zo iemand al lang gedumpt hebben.. als ik het uit jou verhaal op maak dan is het continu sex, maar toont hij geen interesse in je privé leven. Iemand die continu met sex bezig is, is bij mij ook verkeerd. En moeders hebben vaak toch wel gelijk...


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik ben 25 en ik heb nog nooit een pik in m'n mond gehad.


    No growth of the heart is ever a waste