• CARPENTER HIGH

    ✯✯✯



    STORY
    Carpenter is een dorp waar iedereen elkaar kent. Nieuwelingen blijven niet lang onbekend, geheimen blijven niet lang geheim en roddels gaan als een lopend vuurtje door het dorp. Carpenter High, de middelbare school van het dorp, is daarom ook een bron van inspiratie. Een school zoals geen ander, waar dezelfde problemen gelden. Reputaties die sommige leerlingen gek maken. De ene groep dames gedragen zich als de koninginnen van de school, de andere groep blijft liever op de achtergrond en weer een andere groep heeft zijn eigen reputatie. Hoe zou jij omgaan op deze school? Zou jij je gek laten maken door de mensen om je heen of laat jij je schoolleven niet leiden door wat er gebeurt?



    CARPENTER HIGH
    Stad: Carpenter (fictief) | Het is dus een dorp waar iedereen elkaar kent. Carpenter heeft verschillende groepen. Van foute drugsdealers tot dat ene roddelgroepje. Alles wordt gelijk door verteld. Carpenter heeft haar eigen burgemeester en ook verkiezingen daarvoor Lights is hun eigen, echte café. Hier worden ook vaak de dates gehouden tussen de leerlingen. Het is het bekendste en enige café van het dorp. Er is ook een bioscoop en kleine, gezellige winkeltjes.
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Paars en geel.
    Sportteams:
    ✯ Football: The Alpha's. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    ✯ Cheerleaders: The Omega's. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    ✯ Overige sporten: Zwemteam, dansteam, volleybal, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie, schaakclub




    REGELS
    ✯ In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    ✯ Je schrijft een post van minimaal 100 woorden, een stukje waar iedereen iets mee kan.
    ✯ Je mag niet meer dan 2 personages van verschillende geslachten.
    ✯ Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    ✯ Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven.
    ✯ Bespreek relaties en overige zaken in de topics die daarvoor bedoelt zijn.
    ✯ Heb je een vragen? Stel ze gerust
    ✯ Enjoy!


    THERE'S ALWAYS THAT ONE TEACHER...
    ...THAT YOU WANNA SLAP.
    LIJSTJE
    Naam
    Leeftijd
    Grade
    Status
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties Geen toekomstige relaties, asljeblieft
    Extra


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina

    Mannen
    — Thaddeus Kingston • Senior • Absolutist • Captain/Orphan • 1.3
    — Jesse Elijah Aaron • Senior • Jurriens • Cute gay boy • 1.2
    — Gereserveerd door Jagermeister
    — Gereserveerd door Orwell
    — Gereserveerd door Sturmfrei
    — Gereserveerd door GinTonic
    — Gereserveerd door Solmeron
    — Gereserveerd door Necessity

    Vrouwen
    — Courtney Elizabeth Grey • Senior • H0pe • The Shy Girl/The Freak • 1.3
    — Nikia Willishka Marshall • Senior • Rasalghul • The Rebel • 1.2
    — Gereserveerd door Shadowsinger (Faceclaim: Christina Nadin)
    — Gereserveerd door Ricciardo
    — Gereserveerd door Orwell
    — Gereserveerd door Maluma (Cheercaptain)
    — Gereserveerd door Solmeron



    TOPICS
    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic




    ''With all due respect, which is none...''

    Yooo waarom schrijft iedereen zich in maar schrijft vervolgens (bijna) niet? I'm sad.

    Ik zal tot vrijdag wachten anders stuur ik Thad ergens anders naartoe.


    Ik had al aangegeven zo snel mogelijk te posten, door drukte ben ik er amper aan toe gekomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rasalghul schreef:
    Ik had al aangegeven zo snel mogelijk te posten, door drukte ben ik er amper aan toe gekomen.


    Ik heb het ook zeker niet tegen mensen die een berichtje hebben geplaatst dat ze het druk hebben met iets anders (dat heb ik zelf ook vaak, haha). Alleen ik ben het zo beu dat mensen zich inschrijven maar vervolgens niets posten en dan ook niets laten weten. :< Makes me sad.


    Blinder schreef:
    (...)

    Ik heb het ook zeker niet tegen mensen die een berichtje hebben geplaatst dat ze het druk hebben met iets anders (dat heb ik zelf ook vaak, haha). Alleen ik ben het zo beu dat mensen zich inschrijven maar vervolgens niets posten en dan ook niets laten weten. :< Makes me sad.


    Dan heb ik niks gezegd haha. Normaliter ben ik een vrij sneller poster, maar nu duurt het soms gewoon wat langer (of te lang, dat ook haha).
    Ik snap heel goed wat je bedoelt, dat is met regelmaat ook hetgeen waar ik wat geïrriteerd van kan raken. Helaas doe je er alleen niks aan, behalve er uiteraard iets van zeggen. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Agreed. Please don't let this die.


    A girl who wonders.

    ik heb het ook erg druk gehad, net 4 uur naar presentaties geluisterd hahah :'D ik heb vandaag wel tijd om te schrijven, maar eerst even uitblazen en koekjes eten bc reasons :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben op achoolexcursie de hele week en het zijn lange dagen, dus ik heb 's avonds niet zoveel zin of puf om nog te schrijven


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik reageer zo snel mogelijk met Thad // maar ben vandaag nog maar een half uurtje uit bed geweest dus moet eerst even beter worden.


    Hebben we eigenlijk een lessenindeling of iets? c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Blinder > Zhang

    Ik ga zelf vandaag ook schrijven!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 16:41 ]


    09:00 — Zojuist is de eerste bel gegaan: de lessen gaan binnen vijf minuten van start.
    Probeer je gesprek binnen één // twee posts af te ronden en je personage vervolgens naar haar // zijn les te sturen. De lessenopties zijn:

    ——— Seniors ———
    Geschiedenis // Wiskunde (advanced)
    ——— Juniors ———
    Engels

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 16:44 ]


    Is guud! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zijn er nog mensen die wiskunde volgen, waar ik Eliza eventueel naast kan laten zitten?

    Also iemand voor Luca tijdens geschiedenis?


    A girl who wonders.

    Ik ga vanmiddag/vanavond met Nikia aan de slag. Is er eventueel iemand voor haar?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rasalghul schreef:
    Ik ga vanmiddag/vanavond met Nikia aan de slag. Is er eventueel iemand voor haar?


    Wijst naar hierboven. Welke les volgt ze? ^^


    A girl who wonders.